DT Swiss X430 felni

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.300 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK




Gotrek avatar
44 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Egész erős. ( arra amire tervezték arra jó de én nem arra használom)
Gumit könnyű rá feltenni
Ahot képest hogy egy xc felni én meg dirtöztem vele nagyon jól birta a Swiss X430
Jól néz ki a felni
Elég könnyű

Hátrány

Hát a 2.5 ös külsőt nem szereti annyira... de persze xc-n senki nem használ ekkorát
Egy igazi hátránya van: kicsit drága

Tapasztalat

Arra amire tervezték biztos nagyon jó.
Nekem dirt-ön is jó volt ez valószinüleg azért van mer elöl használtam és viszonylag könnyű vagyok.
Nálam jobban birta mint a singletrack.

Erre ajánlom

xc/am , bátrabbaknak akár dirtre is

Ennyiért vettem
bicóba volt
Csatolt képek
DT Swiss X430 felni
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek (felni)

 
ETRTO méret:

559 mm


 
szeleplyuk kompatibilitás:

autószelep és szingószelep


 
szín:

fekete


 
végtelenítés:

Szegecselt összeillesztés


 
szegecselés:

szimpla


 
fékfelület:

nincs


 
küllőszám:

32 lyukas


tömeg:

430


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss X430 termékkel kapcsolatban: