- Szép igányes kivitelezés!
- Hegesztett darab, szóval nagyon erős a DT X450!
- A fékezőfelületen kis kopásjelző pontok vannak, amikbe fekete festéken nyomtak, szóval ha lekoptak a fekete pöttyök, elkopott a felni! -->okos, ügyes és elegáns megoldás!
- Nekem Ebike-osok fűzték be, miután megjött mentem vele néhány 10Km-et, és utána elvittem centíroztatni, mert mondták, hogy a küllőknek helyre kell állniuk, és azóta tökéletes a felni!
- Már kapott hideget-meleget a DT X450, de nyolcasnak még nem látom jelét.
- Felütni még nem sikerült, nem nem is használok olyan alacsony nyomást, hogy ez megtörténhessen.
- Külsőt le és feltenni szerintem átlagos nehézségű. Nem a legkönnyebb, de volt már durvábbal is dolgom.(bár ez nagyon gumi függő)
- Mivel szegecselt darab, ezért a köllők kiszakadására még esélyt sem adtak!
- nem festett felirat...(matricázva van)
- Az ára. Nem éppen egy olcsó darab az X450, de ha azt nézzük, hogy DT (ami témában jártas embereknek sokat elmond), akkor már nem olyan vészes a téma.
FRISSÍTVE!!!
- Fél év használat után, a festése nem az igazi... Az eleinte még szép fekete egyre jobban kezd kifakulni... Lehet, hogy ez azért van, mert piros Ritchey pofával hasznáom, ami ha kopik rengeteg szürke port hagy maga után, és ez vízzel elegyedve nem biztos, hogy használ a felni festésének...
- De akkor is ha már ennyire igényes a test, a fékező felület, a szegecselés, a kkor a festésre is fordíthattak volna nagyobb digyelmet...
Eddig 1 szezont használtam (1000Km<), és meg vagyok vele elégedve. Amikor valaki kipróbálja a bringámat, és elindul vele, egyből mondja, hogy mekkora nyolcas van benne, de nem. Vagyis a felniben nincs. Hanem a külsőmben van, mert valószínűleg tárolásból adódóan a külső gumiban lett a nyolcas, amivel nem tudok mit kezdeni, de a felniben nincs semekkora.
Szigorúan csak CC-re, maratonozásra, és arra is főként csak könnyeb egyéneknek.
Durvább felhasználásra nagyon kevés ez a szélesség, és szerintem testesebb bringások is keveselni fogják a 18mm-es belső átmérőt.