DT Swiss X450 felni

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 8.500 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

veszigeri avatar
34 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Szép igányes kivitelezés!
  • Hegesztett darab, szóval nagyon erős a DT X450!
  • A fékezőfelületen kis kopásjelző pontok vannak, amikbe fekete festéken nyomtak, szóval ha lekoptak a fekete pöttyök, elkopott a felni! -->okos, ügyes és elegáns megoldás!
  • Nekem Ebike-osok fűzték be, miután megjött mentem vele néhány 10Km-et, és utána    elvittem centíroztatni, mert mondták, hogy a küllőknek helyre kell állniuk, és azóta tökéletes a felni!
  • Már kapott hideget-meleget a DT X450, de nyolcasnak még nem látom jelét.
  • Felütni még nem sikerült, nem nem is használok olyan alacsony nyomást, hogy ez megtörténhessen.
  • Külsőt le és feltenni szerintem átlagos nehézségű. Nem a legkönnyebb, de volt már durvábbal is dolgom.(bár ez nagyon gumi függő)
  • Mivel szegecselt darab, ezért a köllők kiszakadására még esélyt sem adtak!
Hátrány
  • nem festett felirat...(matricázva van)
  • Az ára. Nem éppen egy olcsó darab az X450, de ha azt nézzük, hogy DT (ami témában jártas embereknek sokat elmond), akkor már nem olyan vészes a téma.

FRISSÍTVE!!!

  • Fél év használat után, a festése nem az igazi... Az eleinte még szép fekete egyre jobban kezd kifakulni... Lehet, hogy ez azért van, mert piros Ritchey pofával hasznáom, ami ha kopik rengeteg szürke port hagy maga után, és ez vízzel elegyedve nem biztos, hogy használ a felni festésének...
  • De akkor is ha már ennyire igényes a test, a fékező felület, a szegecselés, a kkor a festésre is fordíthattak volna nagyobb digyelmet...

 

Tapasztalat

Eddig 1 szezont használtam (1000Km<), és meg vagyok vele elégedve. Amikor valaki kipróbálja a bringámat, és elindul vele, egyből mondja, hogy mekkora nyolcas van benne, de nem. Vagyis a felniben nincs. Hanem a külsőmben van, mert valószínűleg tárolásból adódóan a külső gumiban lett a nyolcas, amivel nem tudok mit kezdeni, de a felniben nincs semekkora.

Erre ajánlom

Szigorúan csak CC-re, maratonozásra, és arra is főként csak könnyeb egyéneknek. 

Durvább felhasználásra nagyon kevés ez a szélesség, és szerintem testesebb bringások is keveselni fogják a 18mm-es belső átmérőt.

Ennyiért vettem
8490Ft
Csatolt képek
DT Swiss X450  2012 felni
DT Swiss X450  2012 felni
DT Swiss X450  2012 felni
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Méretek (felni)

 
ETRTO méret:

559 mm


 
szeleplyuk kompatibilitás:

autószelep és szingószelep


 
szín:

fekete


 
végtelenítés:

hegesztett


 
szegecselés:

szimpla


 
küllőszám:

32 lyukas


tömeg:

450


 
további információk:

Kopásjelző pontok.


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss X450 termékkel kapcsolatban: