Kibírt 15 000 kilómétert hátul, úgy hogy nem kellett centirozni igazán komolyan.
100 kiló fölött kezdtem el használni, és föld és dózer utakon is mentem vele, azokat bírta.
Lehetett rá tenni keskenyebb külsőt amit 7 barig lehet nyomni, azzal is jól teljesített.
Nem nehéz rajta a gumi csere, szerszám nélkül is megoldható.
Ennyi használat alatt, érzékelhetően kopott a fékező felület.
A küllő rögzítő lyukak nem fúrással hanem préseléssel lettek kialakítva, és ezért peremükön már új korában is vannak apró repedés kezdemények.
Egyik túra során vette észre társam, hogy nagy nyolcas van a hátsómban, ezután még 40 km-en kitartott alattam, de javíthatatlan volt, mert több helyen kiszakadt a küllö rögzítő patent.
Azóta a csere felni (ugyan ilyen) is megadta magát, most is megrepedt a több helyen a felni, a küllők mellett. Sőt egy darab ki is törött két lyuk között. Ez azért is meglepő, mert azt a bringát amiben a Draft volt, már inkább közlekedésre használom, azaz lényegesen kevesebb kilométer kerül bele.
Ennyi pénzért, ilyesmi színvonalú terméket lehet kapni, ugyan ilyen került a régi helyére, már benne is van 800-1000 km de nincs vele semmi gond. Remélem legalább annyit kibír mint az előd.
Mint fent említettem, nem bírt ki annyit. Jelenleg hátúl már más gyártmányt használok. A "répákat emiatt lecsökkentettem!!!
Cross, treking bringához hosszú túrákhoz, de inkább országúti használathoz.