Mavic EX 325 felni

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK




szacsi72 avatar
5 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Nagyon erős
- Nem nehéz átlagbicóba, de persze egy jobb DH-ba már egy kicsit nehéz ;´)
- Nem csavarodik
- Nehéz bele nyolcast tenni
- Tojást is nehéz
- Felütés is szinte lehetetlen
- Olcsó, a tartósságához képest
- Gumi könnyen felmegy
- Mégsem hányja le magáról

Hátrány

Nincsen, ezért az árért megéri, KIVÉVE ha szereted a könnyű dolgokat ;)

Tapasztalat

Én kemény DH-n használtam, de meg se nyekkent.
Mavic, ezért hitetlenül jó a kialakítása, más ilyen erős felni sokkal drágább, bár igaz, hogy annak a súlya is jobb ;)

Én váltottam Dartmoor Raider-re, mert könnyebb, és olcsóbb, ami viszont azt jelenti, hogy a súlyt a tartóssága bánja, de nekem megéri ;)

Erre ajánlom

Mindent kibír, amire akarod!
 

Ennyiért vettem
10690
Mért tömeg
702 g
Csatolt képek
Mavic EX 325  2013 felni
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek (felni)

 
külső szélesség (mm):

31,6


 
abroncs falvastagsága (mm):

3


 
belső átmérő (mm):

530


 
felni magasság (mm):

21,6


 
szeleplyuk kompatibilitás:

autószelep és szingószelep


 
szín:

fekete


 
küllőszám:
  • 32 lyukas
  • 36 lyukas

tömeg:

716


Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mavic EX 325 vs. SingleTrack vs. DoubleTrack vs. Ns Fundumental
15 válasz
utolsó: 2013. nov.
Mavic EX 325 vs. WTB Dual Duty FR vs. NS Bikes Fundamental ?
2 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic EX 325 termékkel kapcsolatban: