Mavic X221 felni

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK




nemtommi avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az enyéim nem szegecseltek, de létezik belőle szegecselt is. DT küllőkkel van fűzve, eddig még nem kellett centírozni, mondjuk a legdurvább, amit kap, az XC.

Gumicserével még nem volt gondom, igaz aramidszálasakat használok.

Ahhoz képest, hogy a Mavic lista alján helyezkedik el, könnyű, merev, és szépen össze is van rakva.

Hátrány
Deore fékpofa szétkapja, mint Floki a lábtörlőt, azzal ne próbáld.
Tapasztalat
Egy hasonló árú Rigida-nál könnyebb és merevebb is. Az XM-317-el összehasonlítva nem fedeztem fel rajta különbséget a festésen kívül. Nyáron az Avid Rim Wrangler fékpofával jött be a legjobban, de dagonyához már az XT volt sokkal jobb.
Erre ajánlom
XC-re simán.
Ennyiért vettem
4500
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.