Campagnolo Chorus fogaskoszorú

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

lincolnppl avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Szépen fut.

Nem szalajtja a láncot.

Jó a váltás.

Szép az eldoolgozás.

tartós.

Camapgnolo.

Hátrány

Drága.

A titán felső kerekeket úgy se használja az ember, meg kicist matt.

Tapasztalat

Csak egy sor. 45 ezerért horrorisztikus.

Nem tapasztaltam különbséget a chorus és centaur szett között.

Árban ez drágább, d ekönnyebb. Tehát, versenyezni jó.

Erre ajánlom

Versenyzésre.

Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

11


 
fogosztás:
  • 11-23
  • 11-25
  • 12-25
  • 12-27

 
anyag:

Acél - Króm-Nikkel ötvözet


tömeg:

230 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Chorus termékkel kapcsolatban: