Campagnolo Record fogaskoszorú

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 100.000 Ft

Használt Campagnolo Record sor eladó
15.000 Ft
új árához képest: -85%

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

UlrichTomi avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

1 éve vásároltam bicajjal együtt, szettben van Record váltóval és lánccal, a fokozatok váltása között szinte észrevehetetlen a különbség, mellesleg nagyon szép (amikor tiszta). Kopás jelét használat óta nem tapasztaltam! Megbízható, nem lötyög, stb.

Hátrány

Nincs.

Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Ha nem Campagnolo váltókarral használnám, nem tudnám, hogy vált-e. Nagyon finom, még a nyolcas ExaDrive koszorú.
  • Elérhető 8-9-10-11 sebsséges változatokban is, a 8-as nem sokkal drágább, mint egy miche koszorú, teljesítményben meg.. (Nem Record Titaniumra gondoltam, sima recordra.)
  • Tartós. Egyszerűen 2 ezer km után kopás nulla rajta, ha megtisztítanám, dobozolhatnám. Kíváncsi leszek az élettartamára, elvégre a 8as Campagnolo lánckerekek vastagabbak még a shimano HETES lánckerekektől is!
  • Mint említettem, a váltás iszonyat pontos és észrevétlen, athena váltóval és shimano HG-40-es lánccal. A váltás határozottsgáról a mirázs kattogása biztosít. : )
Hátrány

A nyolcas tartós, de nem használható mostani campa rotorokon, bár többször láttam 8as koszorút felrakva Mavic aksium kerékszettre, így talán lehet, tévedek. 

Az ára. Újonnan meg nem venném, természetsen. :)

Tapasztalat

Kerékszettel együtt vásároltam, és azóta csak szuperlatívuszokban tudok róla zengődni. Egyszerűen verhetetlen a Campagnolo Record. A wilieren "spórolós" miche sor-miche lánc van, és a váltás soha nem volt vele olyan jó, mint a basson a régi nyolcas campy cuccokkal. Egyszerűen amilyen elavult-túlhaladott az a rég "nyócas", olyan jól működik, legalábbis a 10es rendszerhez képest. Vagy csak elfogult vagyok. : )

 

Az újabb 11es koszorúk tartósságát eleinte nem tartották sokra, de a gyermekbetegségeken már túl van a rendszer. Az Athena pl. tartósságra már évekkel ezelőtt is nagyon jó volt, nem kevésbé tartós, mint a 10-s, pedig utóbbi már nagyon régóta piacon van. :)

Erre ajánlom

zongorázni rajta a hátsó váltóval, mert abban nem fog elcsúszni ez a gyöngysem.

Csatolt képek
Campagnolo Record fogaskoszorú
Campagnolo Record fogaskoszorú
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
fogosztás:
  • 11-23
  • 11-25
  • 12-25
  • 12-27

 
anyag:

Titán-Acél


tömeg:

201 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Record termékkel kapcsolatban: