Campagnolo Veloce fogaskoszorú

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.01.)
  • Listaár: 13.500 Ft - 17.800 Ft

Használt Campagnolo Veloce10es 13-29 eladó
10.000 Ft
új árához képest: -44%

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




zooki14 avatar
47 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nekem kazettás van nagyon megéri a fogszámmok nagyon jól ki vannak találva nem túl sok ,de nem túl kevés a külömbség két fogaskerék közt sarat nem tudom hogy birja mert országutinak használom, eddig nem kopik nagyon, szintén campagnolo veloce láncal használom nagyon öszhangba vannak.

Hátrány

a legfölső fogaskerék lehetnem egy kicsivel nagyobb ha esetleg emelkedő lenne, de ezzel is fel lehet menni.

Tapasztalat

Profiknak nem ajánlom mert a legalsó fogaskerék kicsi ahoz hogy 80 akat menjek vele.

Erre ajánlom

Orrszáguti másra nem használható

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2012 fogaskoszorú
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

Veloce


 
fogaskoszorú (fokozat):

10


 
fogosztás:
  • 11-25
  • 12-23
  • 12-25
  • 13-26
  • 13-29

tömeg:

258 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: