Campagnolo Veloce fogaskoszorú

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.01.)
  • Listaár: 13.500 Ft - 17.800 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




don-ciccio avatar
18 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

kopásállóságból kiváló,az árához képest.

Hátrány

nincs. 

Tapasztalat

nekem 10-es veloce sorom van. 12-13-14-15-16-17-19-21-23-25-ös fogkiosztással. kb 4 éve használom. idén télen sztem már lecserélem. 

Milyen finom a váltás vele, milyen lánccal? teljesen jól vált. használtam sram lánccal,és campával is. campával egy hajszálnyit jobban vált. 

Milyen gyorsan kopik? elég jól bírja a kiképzést. 10000 km felett van benne,de még most is jól vált. láttam miche sort is,az nem bírja eddig. a shimano sem. persze ebben az árkategóriában.

A fogaskerékszám közötti ugrás mennyire fekszik neked? ez a kiosztás nekem tökéletes. 

Erre ajánlom

edző kerékre mindenképp,ha campát használsz. persze versenyezni is lehet vele. sztem hibátlan cucc az áráért.

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
modellnév:

Veloce


 
fogaskoszorú (fokozat):

10


 
fogosztás:
  • 11-25
  • 12-23
  • 12-25
  • 13-26
  • 13-29

tömeg:

258 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: