Sram 7.0 fogaskoszorú

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 8.200 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

sipi7710 avatar
35 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

SRAM már az előny :)
Finom váltás Sram PC-971 lánccal!
Jól bírja a sarat!
Sram X-5 rendszerrel nagyon jól működik!

Hátrány

Kopás de nem vészes!

Tapasztalat

Használtan vettem nagyon jó áron és nagyon jó állapotban így nagyon megérte!

Erre ajánlom

XC meg akinek kazettás 9 seb. fogaskoszorú kell :)

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Sram 7.0 fogaskoszorú
Sram 7.0 fogaskoszorú
Szerinted hasznos?

Tóth Balázs avatar
Tóth Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó,a Shimano család bármely tagjához képest.
Hátrány
Nem igazán kompatibilis a shimano(LX)váltokarral
Tapasztalat
Lehetne finomabb is a váltás vele,mert az IG-s rendszerű "téli" biciklim szebben dolgozik Acera váltóval.
Erre ajánlom
Aki olcsón akar 9-es rendszert,és kihasználja.
Szerinted hasznos?

dodo avatar
dodo
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
szép , könnyű, olcsó
Hátrány
gyorsan kopik
Tapasztalat
1 év alatt elég jól elkopott, de mivel ez az első kazettás racsnim viszonyítani nem tudok
Erre ajánlom
elmenni a kenyérboltbA meg vissza rövid versenyekre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Márkus János avatar
Márkus János
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, jól vált, bírja a sarat.
Hátrány
gyorsan kopik
Tapasztalat
600 km után nem lehet új lánccal használni, mert a 18-ason és a 21-esen( ezeket használom általában mászáshoz) ugrik az új lánc. A pc69 ennyire elkoptatta ez a pc69 hibája is hogy ennyire nyúlik. Ennél a fogsornál elég gyakran kell váltogatni a láncokat és akkor talán tovább bírja. Én addig fogom használni amíg a lánc bírja.
Erre ajánlom
bármire kivéve verseny
Szerinted hasznos?

wilson avatar
wilson
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó, jó és szép:)
Hátrány
Egy idő után kicsit lepattogzik a felületkezelés a fogak közelében.
Tapasztalat
Nagyon megéri az árát, én már a harmadikat használom:))(Most éppen Sram PC59 lánccal, Deore váltóval és váltókarral)Teljesen elégedett vagyok vele, tetszik h matt a felülete.
Erre ajánlom
Mindenre, ha számít a pénz...
Szerinted hasznos?

Fürti avatar
Fürti
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Valóban strapabíró (5000km körül mentem vele 3 db láncot váltogatva hetente és még nem ugrik), jól vált, sarat is bírja. Előny szerintem az is, hogy a fogaskoszorú darabjaira szétszedhető és könnyen tisztítható ezáltal.
Hátrány
Picit rugalmas. NEm egy XT! Persze az ára kompenzálja.
Tapasztalat
Szerintem a legjobb ár érték arányú fogaskoszorú a piacon. 8000Ft a kisker ára és 325g
Erre ajánlom
Én edzeni használom, de bárhová jó!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MankaMTB avatar
MankaMTB
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Bírja a gyűrődést.
Hátrány
A lánchoz viszonylag hamar hozzákopik. Onnantól kezdve már nem lehet szó "csak lánc" cseréjéről.
Tapasztalat
Viszonylag tartós darab. Annak ellenére, hogy nekem évente kell cserélni szerintem megfelelő.
Erre ajánlom
Erős tekerőnek, mindennapi hajtáshoz.
Szerinted hasznos?

manki avatar
manki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
olcsó, 310g, jól vált
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Szerintem király fogaskoszorú "potom" árért. Nagyon szépen vált.csak 15g nehezebb az XT-nél, de mennyivel olcsóbb!!!
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Tartos,jol valt,olcso.
Hátrány
Ha a 330gos suly hatrany,akkor az.
Tapasztalat
Telen is zuztam soban,sarban,es 5500 utan sem ugrott,pedig tenyleg kapott homokot rendesen.
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.