Sram PG-830 fogaskoszorú

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 5.195 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




Zeke avatar
65 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Finom váltások Sram láncokkal.

Nagyon jó áttételezésű (11-32 és 11-28-as példányt is használtam belőle)

Elérhető árkategória és raktárról , de akár a boltban is azonnal kapható! (Zöldpontnál megmondtam milyet kérek , már hozták is , Shimano soroknál picit lassabb a metódus)

Hátrány

a 11-es fogra nem tudom kinek lehet szüksége , indulhatna nyugodtan montin is 12vel! (amúgy ez is megtalálható rajta , 11-12-14 stb) Legtöbbet a 14es és a 16os fogaskereket használom rajta amik gyorsabban el-cápafogasodnak.

2500km és pont. 2000 után már ugrott túlzott terhelés alatt a lánc , még elgurultam vele 500at és ennyi. Nem egy túl tartós sor.

Tapasztalat

Tartósság szempontjából nem a legjobb , de mindig van a boltban (ha épp nem jó áttétellel akkor másnapra már azt is hozzák) és megfizethető.

Bár ez az erőhöz és az áttételhez tartozik , de nem volt hely ahol a 22-32-44 x 11-28 ne lett volna elég.

Erre ajánlom

Mivel nem sok alternatíva van ilyen áron és elérhetőséggel így annak aki 8ast használ.

Csatolt képek
Sram PG-830  2011 fogaskoszorú
Sram PG-830  2011 fogaskoszorú
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

8


 
fogosztás:
  • 11-28
  • 11-30
  • 11-32

 
anyag:
  • hőkezelt acél fogaskerekek
  • kompozit távtartók
  • kovácsolt acél záróanya

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-830 termékkel kapcsolatban: