Sram PG-830 fogaskoszorú

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 5.195 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




iwillkillyou449 avatar
44 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Váltás elég kellemes sram láncal. Porral még nagy gondja nem lenne, de a sarat, sós havas vackot nem szereti a PG-830. Nem kopik olyan vészesen mint az előtte lévő shimano fogaskoszorúm. Bár drágább is. Városban használva elég jó a fogkiosztása.

Hátrány

Hát azért ez sem kopik lassan. Pedig nem használom barominagy emelkedőkön.

Tapasztalat

Olcsó és jó. Évente azért illik lecserélni 850 km felett.

Erre ajánlom

Trekking, xc és gyenge dh felhasználásra sem szar. esetleg váltós dirtbingákra.

Csatolt képek
Sram PG-830  2011 fogaskoszorú
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

8


 
fogosztás:
  • 11-28
  • 11-30
  • 11-32

 
anyag:
  • hőkezelt acél fogaskerekek
  • kompozit távtartók
  • kovácsolt acél záróanya

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-830 termékkel kapcsolatban: