Sram PG-950 fogaskoszorú

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 8.595 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




Mephisto01 avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- SRAM

- Hangja alig van

- Finom a váltás is.

- SRAM PC-951-es lánccal, Shimano XT váltókkal és LX hajtóművel használom.

- Lánc nem ugrál, stabilan fut rajta.

- Súlya is rendben van, számomra megfelel

Hátrány

- 1 hónapja használom, így erről nem tudok nyilatkozni, de szerintem nem is lesz miről.

Tapasztalat

Én egy HG-30-asról váltottam és megérte. Ég és föld a különbség a Shimano alsó kategóriás rendszere és az összeállított rendszerem között.

Olvasataim szerint nagyon jó kis fogsor ez és remélem kitart pár évig.

Biztos van ennél jobb sor is, de nem ennyiért.

Erre ajánlom

XC minden mennyiségben, talán enyhe DH és egyebek, ahol a súly nem a legfontosabb szempont.

Ennyiért vettem
7450 Ft
Csatolt képek
Sram PG-950  2011 fogaskoszorú
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

9


 
fogosztás:
  • 11-26
  • 11-28
  • 11-32
  • 11-34
  • 12-23
  • 12-26

 
anyag:
  • hőkezelt fogaskerekek
  • kompozit távtartók
  • kovácsolt acél fekete záróanya

 
további információk:

PowerGlide II


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram fogaskoszorú mellé milyen márkájú lánc jobb?
7 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-950 termékkel kapcsolatban: