Sram PG-950 fogaskoszorú

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 8.595 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




sziklánülö avatar
86 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Mivelhogy elkopott az elöző Sram koszorú,cserélnem kellett láncostúl.Gondoltam Kiprobálom a Shimano HG50-t,+HG53-s láncot.Hiba volt.....A vadiúj koszorút és láncot képtelenség volt összehangolni olyan finom váltásra mint az azt megelöző Srammot.Pedig elmondhatom,hogy már vagy 25. éve használok minden féle szettet...Hangos volt,és pontatlan váltás,de nem feketitem tovább,mert a véleményezésekben,sokaknak tetszik a elöbb emlitett Shimano szett.Halottról vagy jót vagy semmit...Szóval ismét a csere,buktam is rajta,de megérte.A Sram Pg-950 koszorú a Sram PC951-s lánccal tökéletes.Semmi hang,tökéletes váltás,mindkét irányban.SLX váltóval,XT karokkal teljesen kompatibilis,egy jó "csapat".A sárról nem tudok mit irni,csak országúton használom.A kopásról annyit,hogy az elöző szettem is jól szólgált,a koszorú 3 évig szépen dolgozott,évenkénti 2 lánc csere mellett.A 6-7-8-s kerekek koptak el,pontatlan lett a váltás,ezért lett a csere,úgy  kb: 14ezer km kibirt..Igaz,szinte minden nagyobb út után tisztogatás,kenés,szóval folyamatos karbantartás.Az is igaz,sárban,sós utakon nem használtam.A fogaskerékszám közötti ugrás,nekem tökéletes amig nem kezd kopni a rendszer.

Hátrány

Egy.De az nagyon!Az ára!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mi a lófa.....kerül rajta 8ezerbe????????????????????Most komolyan,hasonlitva az autók alkatrészeihez, a kerékpáros cuccok árai már szinte a lukszus kategoriát verik!!!!Egy átlagos autóhoz,pl.egy vezérműlánc szett(fogaskerekekkel)úgy 3-5 ezer között van....A bringámra a 2 db.slick Continentál gumi darabja 4200 volt....tessék????Az eladott autómhoz a nyári gumi darabja,(Dayton!!!)igaz akciósan,5800 volt!!És,nem mondható gagyinak..Azt gondolom,hogy  súlyban,kopásállóságban,értékálloságban,felhasználási lehetőségegben,azért talán van külömbség.Vagy rosszul látom...? És,sorolhatnám...Persze itt most sokan irhatják,hogy a fejlesztés, a mérnőki munka,a gazdasági válság,blablablabla......Duma.Egyszerű tömeggyártás.....Ha pl:2 darab ezres lenne az ára,akkor is haszna lenne rajta a gyáraknak...Elhihetitek,hogy nem kicsinyeskedni akarok,de érthetetlen,hogy mi kerül ennyibe egy tömeggyártásos cuccban...Nem is carbon,de még csak nem is könyitett alu..Sima acél...Pont.

Tapasztalat

Az árát leszámitva,nekem a Sram igazán bejön,ezidáig még sosem csalódtam benne.Néhányan nehéznek mondják.Lehet,de legalább szépen dolgozik:))

Erre ajánlom

Városban,XC-re,Talán versenyre is...

Ennyiért vettem
8200
Mért tömeg
372 g
Csatolt képek
Sram PG-950  2011 fogaskoszorú
Sram PG-950  2011 fogaskoszorú
17 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

9


 
fogosztás:
  • 11-26
  • 11-28
  • 11-32
  • 11-34
  • 12-23
  • 12-26

 
anyag:
  • hőkezelt fogaskerekek
  • kompozit távtartók
  • kovácsolt acél fekete záróanya

 
további információk:

PowerGlide II


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram fogaskoszorú mellé milyen márkájú lánc jobb?
7 válasz
utolsó: 2011. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-950 termékkel kapcsolatban: