Sram PG-980 fogaskoszorú

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 19.410 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK




ferygood avatar
14 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Ha ritkán mászol hegyeket, és emiatt a 3 nagy lánckereket nem koptatod, akkor remekül cserélhető a többi lánckerék a PG-970-es kazetta lánckerekeivel, féláron! ( a 11-32, és 11-34 kiosztásúnál) A tömeg különbség a két kazetta között a 3 nagy lánckerék között van: a PG-980-as 90 grammal könnyebb. De a többi lánckerék ugyanolyan tömegű! A cserekor a PG-980-as rövidebb, összefogó mini imbuszos csavarját kell használni a középső 4 kerék összehúzásához.

-30000 km-t bírt ki úgy, hogy a 3 nagy lánckerék nem kopott el.

Hátrány

-Nem cserélhetőek külön-külön a lánckereket, mint ahogy egyiknél sem.

Ennyiért vettem
19000
Mért tömeg
310 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
fogaskoszorú (fokozat):

9


 
fogosztás:
  • 11-32
  • 11-34

 
anyag:

Alumínium bak


tömeg:

280 g (11-32)


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-980 termékkel kapcsolatban: