Author A-Gang 24:00 freeride váz

26 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 60.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-15 (26 vélemény)
Rendezés

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

2004-es! masszív, forgásokat bírja, nagyon jó geo és váz kialakítás, nagyon jó fejhegesztés (nem pedig az ócska  hegesztés mint a 2008-asokon amitől 1 hét alatt elszáll a vázfej) jól irányítható/kezelhető. Erős orr és hátsó háromszög.

Hátrány

2004-es! személyes tapasztalataim alapján még nincs. Talán a festés.

Tapasztalat

Ha találsz még fehér 2004-es A-gang vázat és mindenképp author-t akarsz venni, akkor inkább ezt környékezd meg, ne pedig a 2008-as modelleket. Nagyon jó KIS terepgépet tudsz belőle összerakni.

Erre ajánlom

dirt/street, továbbá 4X , FR

9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gerasz88 avatar
5 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Könyű

-erős

-jó kialakítás
- magas a hasa nem nagyon akad fent sehol !

Hátrány

Festék elég gyenge, számomra lehetne picivel nagyobb

Tapasztalat

nekem van egy UMF hardy 4 elégí hasonlít talán jobb is lehet vetekedik vele ! bár még csak 3 napja van meg de eddig bevált !

Erre ajánlom

Dírt, DH

Ennyiért vettem
10000 többi cuccal !
Csatolt képek
Author A-Gang 24:00  2004 freeride váz
Félkész állapotba
Author A-Gang 24:00  2004 freeride váz
Akció közben
Author A-Gang 24:00  2004 freeride váz
A párjával
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biciklisgyurika avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-Olcsón jutottam hozzá. :)

-Könnyű.

-Jó geometria, könnyű vele ugrálni forogni(pl.: nekem 50cm bunny ment vele, ill. a 180 is, pedig elég kezdő szinten próbálkoztam még vele)

-Elég jól bírja a papucs, ezt azért mondom, mert valami tehetség kireszelte, hogy beleférjen a 14-es tengely, így eléggé elvékonyította az anygot, mégis jól bírta, nem lett baja.

-Még jól is néz ki :)

-Hegesztés erős, mert nem repedt meg.

-Úgy tört el, hogy nem vettem észre!!!

Hátrány

Semmi bajom nem volt vele, de:

-Törik. A láncvillán van egy furat -valószínűleg könnyítés céljából- és ott elég gyenge. Egyik tanárom meghegesztette, azóta jó, bár azóta szolídabban használom. 

Szerintem ha még nincs semmi baja akkor is célszerű azt a 'lyukat' behegeszte(t)ni, mielőtt repedne/törne.

Tapasztalat

Elég régi, ha jól tudom már nem lehet újonnan ilyet venni, de ha sikerül kifogni egy használtat, de megkíméltet, elég sokáig bírhatja. Ha törik, meg hegeszteni kell :)

Erre ajánlom

Én streetre használtam merev villával, de valószínú, hogy telóval jobb dirt-re is.

Ennyiért vettem
45000 beleszámítva a keró többi része :)
Csatolt képek
Author A-Gang 24:00 freeride váz
Így volt 45.000
Author A-Gang 24:00 freeride váz
Itt kényes...
Author A-Gang 24:00 freeride váz
De javítható :)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Krupcheck2 avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • Könnyű
  • Iszonyat könnyen kezelhető
  • Könnyű vele forogni, manualozni, bármit
  • Olcsón jött
  • Tartós (asszem 2006-os lehet)
  • Alacsony (13")
  • Számomra tökéletes vázhossz, még mínusz egy centi és már túl rövid, de nem. Pont jó.
  • 24es kerékméret (:
Hátrány
  • Csúszópapucs kialakítása, pontosabban a tárcsarögzítés- minden kerék ki-berakáskor féket kell állítani. Példát lehetne venni a DaBomb Sputnikról, ott a papuccsal csúszik a fék is.
  • Nem a legszebb, de nem is kimondottan csúnya azért
  • Felesleges váltóbowdenfülek, ki az az állat aki 24esre váltást tesz (gyárilag így voltak...), illetve a fékbowden vezetőkbe hidraulikacső nem megy bele
  • Újonnan túl drága volt
Update: Elrepedt a támvilla a merevítés alatt -.- Javítható, de bosszantó.
Tapasztalat

Egy DaBomb Sputnikom volt előtte. Magas vagyok, mégis könnyebben kezelhetőnek érzem a 24:00-t a maga rövidségével, sokkal egyszerűbb forogni vele, stb.

 

Utána is DaBomb Sputnikom lesz (van), bár nem streetre.

Erre ajánlom

triál (egyik tervezője Petr Kraus is arra használta), street, dirt. 24es kereket pártolóknak. Maximum 100mm-es telóval.

Az enyém alját meggrindelte az előző tulaj. Valószínűleg elég csúnyákat kapott tőle, de a váz tökéletesen egyben van!

Csatolt képek
Author A-Gang 24:00 freeride váz
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kicsikrisz avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

rövd, kellően merev, olcsó.

Hátrány

mind 1x eltörik... az összes eltörik az üléscső mögött a támvilla merevítés tövében mindkét oldalt.

ez álltalában a 180-360-tól van.

 

Tapasztalat

levágtam a papucs végéből 1,5 cm-t és belevágtam ugyanennyit... manuálozni álom vele, kiállni akár 60 cm-re is könnyű.

az enyém 3 helyen is volt törtörve, de meg lehet könnyen hegeszteni.

Erre ajánlom
város, dirt/street, park
Ennyiért vettem
0 forint
Csatolt képek
Author A-Gang 24:00  2005 freeride váz
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

acél avatar
acél
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
ez vicces de a színe nagyon :D, geo, méret, 24" tömege, csúszópapucs, normális erősítés
Hátrány
az eleje elég geciszarul van megheggesztve mert az összes dirt váz ott reped meg :(
Tapasztalat
ha normális ember használja akkor kb 6-10 hónapot jósolok neki utánna fejcső repedés majd törése de ha azt megheggeszti valami faszagyerek akkor nagyon fullos ki kecske építhető:)
Erre ajánlom
végülis mindenre jó kiv cc triál dh nagyon lájtos fr-t kiköhög gond nlkül csak nem arra tervezték
Ennyiért vettem
57
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bourdon avatar
bourdon
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
erös szép könyü hamar meg lehet szokni!
Hátrány
én nem vettem észre semmi roszat
Tapasztalat
a 24:00-t akárkinek jo lenne atol fügetlenül hogy kezdö vagy halado
Erre ajánlom
dirt street
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dirtbikerider és freeride avatar
dirtbikerider és freeride
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kibebaszotúj jó geometria rohadt könnyü forgatni. állat nagyot lehet vele szállni.
Hátrány
csak annyi h az eleje nagyon gyenge nekem is elrepedt 10 hónap alatt
Tapasztalat
sztem jó keró csak kár h reped ez a keró ha az eleje kerek cső lenne meg crmo akkor kira lenne
Erre ajánlom
dirt normális ivbe. meg street meg parkés persze 4x
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

acél avatar
acél
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szép!!! fasza az egész nekem nincs vele bajom
Hátrány
még nem igazán tapasztaltam (nem szereteia fiat puntót csak oldalról!!!)
Tapasztalat
én hsználom már egy ideje és nagyon teccik überfasza a színe nagyon bejön eddig még nem volt velesemmi bajom kúrva jó mert kicsi bárhol elférek vele és levegőben nagyon faszául lehet irányítani csak ajánlani tudom (2006-os)
Erre ajánlom
street dirt város park
Szerinted hasznos?

mategiver avatar
mategiver
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, brutálfutárként használtam
Tapasztalat
Ti bolondok vagytok.Csodálkoztok hogy törik ha déháztok vele,nem arra lett kitalálva.Dirte és streetre használom és semmi baja. ui.:nem futár vagyok csak brutálisan használom.
Erre ajánlom
csak dirt és street(arra lett kitalálva)
Szerinted hasznos?

mike-rider avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Előny
24" , A Csúszópapucs megoldása.
Hátrány
Hát hallani hogy szeret repedni, törni. A szine is uszodakorlátkék... Túl lapos a fejcsőszöge! Még azzal a kicsi Black is túl nagy bele. Az alsó támvilla tökre feleflé néz! CSúszni hogy akarsz vele? Vagy disastert??
Tapasztalat
a támvillája lehetne még jóval rövidebb is! Haverom amikor megkapta 26os kereket rakott bele. Ha már 24es legyen már tényleg kicsi!
Erre ajánlom
Csak dirt. Streetre vagy csúszásokra nem alkalmas. Esetleg nagyon kicsi telóval. Dirten is ésszel. minnél meredekebb érkezőre!
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GeGe avatar
GeGe
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
hájja azt azé feszegetni kell rendesen, nekem az UMF-emhez gyári a-gang stucni van fura de belemegy :D csak nehézkesen, de ne gondold h rárakod aztá helyére esik
Szerinted hasznos?

***** avatar
*****
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
remélem tudod hogy irtó nagy hülyeséget mondtál azzal, hogy nem megy bele...:)nem fog ám az csak magától belecsúszni...:D
Szerinted hasznos?

:) avatar
:)
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Most vettem még csak nagyon könnyü A többit majd még mondom
Hátrány
Éan AHEAD-os kormánycsapágyat vettem bele 1 1/8"- ost de nem jo bele 25.4- es kell bele
Tapasztalat
Remélem jó lesz
Erre ajánlom
Street
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CelluX avatar
CelluX
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Előny
Nem éri meg ien vázat venni...Ugyanis érdemesebb megvárni a 2006-os modeltt melynek a nyaka is jobban áll, és van benn merevítés is
Hátrány
Ha jól tudom akkor csak 2006 márcusá-tól lehet majd kapni a 2006-os modellt
Tapasztalat
Ha valaki ien vázat akar venni akkor várjon fél évet, mert a következő jobb lesz valószínűleg http://www.author-hungary.com/pic_news/2006/35_agang2400_2006.jpg?PHPSESSID=c73287f31d26cc230f5cf661d6ec81ea
Erre ajánlom
Sztem az jo lesz street-elni és dirt-elni
Szerinted hasznos?

1-15 (26 vélemény)
Rendezés
Author logó

Author márka bemutatás

"Nem elég az Author-t látni, az Author-t érezni kell!"

Az Author közép-kelet Európa legnagyobb, legtőkeerősebb kerékpárgyártója, egész Európa tekintetében a három legnagyobb márka egyike, az egész világon pedig a 15 legnagyobb gyártó elit társaságába tartozik. A céget kilencvenes évek legelején alapította két testvér, Martin és Ondøej Havlena, akik a mai napig a cég tulajdonosai, és a fejlesztések vezetői. Vállalatuk szinte azonnal a cseh piac vezető szereplőjévé vált.

Az Author kínálata mára több, mint 110 alapmodellt, és ezek különböző változatait tartalmazza, a gyermekkerékpároktól, a MTB és Cross kategóriákon keresztül, a dirt, street, és BMX modellekig. Az gyártó azt a nézetet vallja, hogy a kerékpár kiválasztása a használat helyének és módjának végiggondolásával kezdődik, és mindig az adott igénynek megfelelő típus kiválasztása a célszerű.

Az márka egyik erőssége kelet-Európában még csak szárnyait bontogató Cross kategória, hiszen több mint 15 modellt tud kínálni ebben a fejlődő kategóriában. Kifejezetten hölgyeknek szánt MTB modelljei is vannak, Author Sport Lady (ASL) név alatt.

Az Authorral versenyző Freeride, DH, 4X és Cross Country versenyzők Európa élvonalába tartoznak, de említhetnénk a rendkívül ütőképes országúti modelleket is, melyeken számos cseh válogatott cyclocross és triatlon versenyző nyeri a világversenyeket.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Author A-Gang 24:00 termékkel kapcsolatban: