Giant STP freeride váz

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 90.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-15 (18 vélemény)
Rendezés

j.andor avatar
31 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

először is: Giant

a geoja nagyon bejön

ugrabugra könnyű vele, forogni nemigen szoktam de könnyű irányítani mert hosszú

a hegesztések nagyon jó minőségűek

a picsája nagyon merev és rövid is

ejtőpapucsos ami nekem előny mert nem bírok a csúszópacskerral megbarátkozni :D

a monoblokk ott ahol van nagyon jó

egy repedtet láttam pinkbike-on

Hátrány

nem pakolható bele nagy teló

Tapasztalat

nekem az előző bringámból megmaradt 130-as teló volt benne egy ideig, szerintem simán bírta volna a váz is meg minden, de a biztonság kedvéért egy DJ2-est vettem bele ami egy kicsit azért kisebb és így nincs mitől félni... (nem mintha kellene). Az én vázamra az vagyon írva, hogy 14"-os viszont én valahogy baszott hosszúnak érzem.

a név kötelez ugye... nem szar váz a Giant STP és nem is igen tömegcucc pedig megérdemelné mert masszív az aluvázak között is. a monoblokk mérete is 73-as ami már a "szélesebb szabvány"

Erre ajánlom

dirt/freeride

Ennyiért vettem
25
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikekiller avatar
63 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

A váz kitűnő,nincs nála jobb,a trükközés elég könnyű,bár a vázak elég hosszúnak mondhatóak,de ehhez képest semmi gond nincs a forgásokkal,a geometriája jó,nagyon jól néznek ki és a legmegbízhatóbb váz az STP,amivel eddig dolgom volt.

Hátrány

-

Tapasztalat

MIvel elég hosszú ez a Giant freeride váz, ezért merev villával nem a legjobb combo, egy 15"-os vázhoz, legalább egy 100-120-as teló kellene.

Csatolt képek
Giant STP  2007 freeride váz
Szerinted hasznos?

Utcabetyár avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Régebben a játék miatt írtam véleményt, de most szeretném tapasztalataimat megosztani veletek.

Először is azzal kezdeném, hogy ez egy nagyon jó váz az STP és hihetetlenül szeretem. Geometriája nagyon jó, a forgásokat nagyon érezni vele, voltam vele dirt-ön, utcán is, mindenhol megállja a helyét. Igényesen megkonstruált váz, a hegesztések szépek, vastagak, tökéletesek. Nyugodtan lehet vele tanulni a forgást problemet nem okoz. Nagyon merev a kicsike öröm vele menni, sosem volt olyan érzésem, hogy nyekleni akar a 81 kilómmal. Ja és a festése gyönyörű :)

Nálam és Jeff Lenoskynál bizonyított a Giant STP, mindenkinek ajánlom ezt a vázat, kár hogy itthon lehet beszerezni és a Dartmoor mellett nem népszerű, pedig megérdemelné a hírnevet.

http://www.pinkbike.com/forum/listcomments/?threadid=41823&pagenum=219

Hátrány

Olyan hátrányai vannak melyek könnyen orvosolhatóak. Például örülnéék neki, ha csúszópapucsos lenne az STP, de a 2011-es páéldányok már olyanok.

Drága és ezen kívül itthon nem nagyon van belőle.

Fél integrált kormánycsapágy.

Ennyiért vettem
Egybe vettem
Mért tömeg
1800 g
Csatolt képek
Giant STP  2006 freeride váz
Szerinted hasznos?

gancsricsi avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nekem az giant után volt egy shonky-m, meg egy 09 es cowanom és kétségtelen hogy az stp a legkezelhetőbb bármelyik alu társánál jobb.
Hátrány
Nekem egy 2006 osat cseréltek ki mert nyakba megrepedt
Erre ajánlom
street,dirt
Ennyiért vettem
kaptam...xd
Csatolt képek
Giant STP  2007 freeride váz
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kerekesrider avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Egyetértek az elötem írókkal hogy egyik legjobb street dirt váz betár felső cső. szép festés és az egész nincs több 2 kilónál. monoblockból se éppen kis darab megy bele és a merevségel is elégedett vagyok.
Hátrány
190cm fölöti termetemnek kicsit kicsi a 14" os vázméret de meglehet szokni. kár h nem csúszópapucsos mert így az ss-es megoldás több gondaljár de megoldható.
Erre ajánlom
street,dirt midnen menyiségben:D
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

simson avatar
71 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Előny

heggesztések nagyon szépek,

festés is gyönörű és tartós, nagyon merev az egész biznisz

monoblokk jó helyen van, geoja bejön jó nagyon, én a 15' osat próbáltam

a legjobb dirt street váz

Hátrány
nincs
Tapasztalat
Jeff Lenosky is ezt használja, nem lehet szar:P
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Először is GIANT, ami nem kis név a kerékpáriparban.

Remek geometriával rendelkező felső kategóriás Dirt/Street váz.

Etalon hegesztések, tartós festés (tapintásra sem gagyi).

Merev az egész váz még az én közel 100 kilóm alatt is.

Megfelelő monoblokk magasság és vázszámozás. 

Pöpec ugribugri váz. 

Hátrány
Félintegrált fejcsapágy, borsos ár.
Erre ajánlom
Dirt, Street, esetleg 4X
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

karpatiaa avatar
77 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
baromi jó geo!!! szép festés! igényes heggesztések, minden ez egy álom!!! ejtő papucsos...
Hátrány
fejcsőcsapi , más szerencsére nincs:P
Ennyiért vettem
40000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Wolf avatar
Wolf
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
jó a geója,nem ér bele a lábamba a kerék
Hátrány
törik,nem csúszópapucsos
Tapasztalat
1 év és 3 hónap után feladta. A felső támvillánál tört el. Óvatosan vápézzatok vele! Nem kell azt képzelni,hogy mindig úgy odavertem a hátulját...Néha előfordult,de ezt még bírnia kéne... Ennyi volt..
Erre ajánlom
dirt/street
Ennyiért vettem
75
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SpyTheDJ avatar
SpyTheDJ
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Erős Szép Jól mozgatható levegőben eggyaránt.
Hátrány
nem nagyon van.Talán annyi hogy a váltófül elég gyenge és eltörik könnyen.
Tapasztalat
Nekem volt ilyen váz és bevallom őszintén én is 3-assal értékeltelek. A kormány csapággyal semmi baj ha jól össze van rakva.(meg a csőrösöket mellőzöd de ez mindre igaz) A félintegrál kormánycsapágy valóban szar de A Giant és a Merida értem itt az UMF-eket is azokat jól megcsinálják. A többi gyártó amit nálunk ismerni lehet azok közül ezt a 2őt tudnám megemlíteni elsősorban.
Erre ajánlom
Dirt, Street. Esetleg freeride de arra más választanék.
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

erőberő és kobaka avatar
erőberő és kobaka
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
1szonyat könnyű vele forogni, jó kihuzni, rövid a hátulja, az egész váz iszonyat jó, 5év gari mint egy kocsinál
Hátrány
Egyetlen nagy hibája van az a fejcső, félintegrált kormánycsapágy gyenge, nekem úgy kitágult a fejcső hogy kiseik belőle a csésze
Tapasztalat
nekem volt már egy rakás. vázam, kona, magellan de ez a váz kezelhetőségben mindegyiket odaveri, iszonyat jó váz , csak az a félintegrált korámnycsapágy nem kéne, megéri megvenni
Ennyiért vettem
40
10 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ÉN avatar
ÉN
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szerintem kurvajó bike. Jó geometria. szép nagyon, könnyü vele forogni nekem 14"ba van és iszonyat könnyü, merev meg minden.
Hátrány
szerintem ennek a váznak nincs hátránya és remélem hogy nemis lesz
Tapasztalat
jobban megéri mint pl egy p3. p3at már láttam törve de ilyet még nem. Szerintem sokkal jobb mint egy p3 és még olcsóbb is
Erre ajánlom
Dirt/ street
Ennyiért vettem
umf hardy 3 + 15E
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bala avatar
bala
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Profi dirt street váz, hibátlan geometriával (lenosky tervezés). Nagyon merev jó minőségű és nem utolsó sorban 5 év garancia van rá.
Hátrány
Semmi, maximum hogy nem csúszópapucsos, de ez kiküszöbölhető (láncfeszítő, félláncszemes lánc)
Tapasztalat
Nagyon meg vagyok elégedve a vázzal és ugynézki még egy darabig nem adom el..., repedést még hírből sem ismeri..., az ára kicsit húzós de ebikeon 75000Ft akciósan az nagyon megéri, mindenkinek csak ajánlani tudom mert ha Lenoskynak és Wayne Gossnak is jó akkor nektek is az lesz...
Erre ajánlom
Dirt, Street, Állatkodás
Ennyiért vettem
60 000 (használtan)
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

napster avatar
napster
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
iszonyat merev,gyönyörü és pontosan jo geometria,a segge és az eleje meg mindene tényleg merev,szép heggesztések..
Hátrány
a kormánycsapággyal lett valami.. egyszerüen nem lehet meghúzni ugy hogy ne kotyogjon a villa benne.még nem sikerült rájönni a valós problémára.. de már uton van az új p3asom:P
Tapasztalat
nagyon szerettem ezt a vázat,mert gyönyörü és birt mindent.csak NEM CSÚSZÓPAPUCSOS:( akor tökéletes lenne (nekem) az ára meg ennyi..keressétek akciosan,én ebikerol vettem.
Erre ajánlom
mindenkép 4x,dirt és street ( arra amire való)
Ennyiért vettem
79000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gergo avatar
Gergo
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Tokeletes geometria szerintem;jo a szine;kelloen merev.SZoval szerintem tokeletes.
Hátrány
Meg eddig semmmmi.esetleg az ara de mindenkepp megeri.
Tapasztalat
Birja a strapat.en nem cserelnem semmi masra.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki DIRT-STREET-ben binyiglizik
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (18 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

ALUXX SL-Grade Alumínium


 
színválaszték:

fekete-arany


 
csapágyház szélesség (mm):

73


 
fejcső méret:

1 1/8"


 
tengelyméret (mm):

10


 
sarutávolság (mm):

135


 
ISCG rögzítés:

nincs


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


Giant logó

Giant márka bemutatás

”RIDE LIFE. RIDE GIANT.”

A Giant-ot a kerékpárgyártás központjában, Tajvanon alapította, King Liu, 1972-ben. A cég ekkor még más nagy márkáknak gyártott, majd 1981-ben saját márkás kerékpárokkal tör be az európai és észak-amerikai piacra. Mára több mint 12000 viszonteladó partnerrel rendelkezik világszerte.

A Giant első, jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú chromoly vázai révén a bringások egy szélesebb köre ismerhette meg a kerékpározás egy egészen új szintjét. A cég a kezdetektől fogva fejleszti alumínium, és kompozit alapanyagait, az első elérhető árú karbon csöves kerékpár, az 1987-es Cadex 980 C is az gyár nevéhez fűződik.

A technológiai fejlesztésekben is az élen jár: neki köszönhető többek közt a kompakt országúti geometria 1997-es bemutatása (hátrafelé lejtő felsőcső, mely nagyobb merevséget, ezáltal jobb irányíthatóságot, és kisebb tömeget tesz lehetővé), mely rögtön két Tour De France dobogót is hozott, és 2004-től a Maestro felfüggesztési rendszer, mely egy hegyikerékpároknál alkalmazott teljesen fék-független rugózási megoldás.

1995-ben a márka megalapítja az első mtb csapatát, többek közt a legendás John Tomac és Rune Hoydahl részvételével. A márka versenyzői (pl. a Rabobank csapat) azóta is világbajnokságokat nyernek. De a legfontosabb, hogy nem csak versenyeket nyernek, hanem az életük részének a kerékpározást választó emberek szívét is. A Giant hiszi, hogy ez a választás hozzávezet a világ jobbá tételéhez.

A kínálatban a hagyományos mtb, országúti, trekking és városi kerékpárok mellett szerepelnek hibrid, azaz elektromos rásegítésű kerékpárok is. A hölgyekre is gondol a cég, nekik szánja a Liv/giant név alatt futó bringákat, mely a 3F (Fit-megfelelés, Forma, Funkció) elve alapján tervezve minden stílusban kínál választékot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Giant STP termékkel kapcsolatban: