Haro Werks Dsr freeride váz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

csdog avatar
csdog
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Qrva könnyű a váz (a vázba benne volt a hajtókar, + monoblokk és így 2 kiló 30 dekát mértem :D ) jah, és baszott erős is...
Hátrány
hát... mittudomén még csak 2 napja használom, de eddig még semmi nem tünt fel..., jah csak annyi, hogy a hátsó kerékhez csak tárcsafék megy fel :( ....
Tapasztalat
Ugyan még csak 2 napja használom, de nekem qrvára bevált...
Erre ajánlom
street, dirt,... kb. ennyi....(DH-ra semmiképp :D )
Szerinted hasznos?

buksika avatar
buksika
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
könyü,geometriaja jo
Hátrány
GYENGE MINT A NYUSZIKA A SZEMBE SZÉLBEN
Tapasztalat
nem egy nagy szam
Erre ajánlom
Max cc
Szerinted hasznos?

NAgy Roland avatar
NAgy Roland
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könyű merev
Hátrány
nincs rajta V fék konzol, ageomtriája miatt nem tuja az ember a vállára venni mikor kéne
Tapasztalat
Bazi jó a gometriája, meg a kialakítása
Erre ajánlom
akákinek akármire
Szerinted hasznos?

drew avatar
drew
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép, könnyű, birja a képzést, hosszú, kényelmes
Hátrány
nem túl erős, méjd in taiwan, a heggesztések néhol elég rosszak, de még nem tört el. szerintem inkább a fejcső a gyenge pontja, ami ritka rövid. hátul elöbb törik el a láncvilla, mint a nyeregcső....
Tapasztalat
jó kis váz, kiinduló alapnak megfelelő. streetelni nem lehet vele, mert kurva hosszú, de nekem ez bejött.
Erre ajánlom
könyyű zuzásra 75 kiló alatt/körül
Szerinted hasznos?

Fruitfly avatar
Fruitfly
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
A heggesztések jók, a festés kevésbe. Az inkább átlagos, talán annyi jó benne, hogy nem matricázott, hanem festett a márkajelzés. Nem egy atomerőmű, mnt mondjuk a napalm meg polar x, de szvsz az erősságável nincs baj. a hátsó háromszög nem túl erős, de a tárcsatartó szem brutális. szvsz azér nem erősítették hátul halálra, mert nincs v fék konzol ami szétnyomná -> fölösleges merevítgetni. a mono egész jó, talán picit lehetne magasabb. nem számos, hanem betüs a méretezés, nekem M es van, ami 15,5ös. nincs gáz a mérettel.a nyeregvázcső és a támvilla találkozásánál szokott törni, már 2 ilyet is láttam. az ensyém méhg bírja;9
Erre ajánlom
Dualra, hungaryban legtöbb helyre elég, ha nem vagy halál béna
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Haro logó

Haro márka bemutatás

A Haro kerékpárok története visszanyúlik egészen 1976-ig, mikor egy stílusra fogékony, és biztos kezű kaliforniai srác, Bob Haro azzal elégítette ki BMX függőségét, hogy a sportág élversenyzőinek rendszámtáblákat készített. A Haro rendszámtábla azonnali sikert volt, és a sportág ikonjává vált. A Haro táblák iránti kereslet olyannyira rendkívüli volt, hogy nemsokára egy vállalkozás született belőle.

Amikor épp nem termékeket tervezett gyárának, Bob BMX trükkök tanulásával ütötte el az idejét. A sportnak neve még nem volt, de ősatyja már igen. Miután tökéletesítette repertoárját, Bob utcára vitte trükkjeit, egy teljesen új sportágat alapítva.

Az 1980-as évek elején a BMX Freestyle gyorsan fejlődött. Hogy kielégítse a bringások igényét egy olyan bringa után, ami a flatland-től a rámpákig mindent bír, Bob Haro bemutatta az eredeti Haro Freestyle-t, amely ismét azonnal sláger lett. A gyár arról az emberről kapta a nevét, aki szó szerint kitalálta a sportot és aki rögtön az élvonalbeli BMX tervezés és technológia világában találta magát.

Ahogy az idő haladt, úgy haladt a sportág is. A ’90-es évek közepén a sportközvetítés felfedezte a BMX-ezés igazi izgalmát és élvezetét, és a sport bekerült a köztudatba. 15 éves történelme során több Haro kerékpáros nyert X-Game-es érmet, mint bármelyik másik márka bringása.

A Haro kerékpárok 2008-ban ünnepelték 30. évfordulójukat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Haro Werks Dsr termékkel kapcsolatban: