Kona Shred freeride váz

40 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 65.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



16-30 (40 vélemény)
Rendezés

94kram01 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Tartós, erős, masszív váz, ha rendeltetés szerűen NEM DH -ra, hanem bármi másra van használva semmi baja nem lehet. 
Hátrány
Kicsit a festés eltér a megszokott Shred tele mintákkal meg festésekkel koncepciótól, de én megszoktam és tetszik az új változat már.
Erre ajánlom
DIRT (illetve DH -n kívűl bármi más, de mégis csak ez 1 dirt váz)
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kosta94 avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
-a hegesztések szerintem jók -a festés szép de eléggé lepattogós(vigyázz rá) -a váz az árához képest elég merev -a geometriája számomra tökéletes egy 100mm-es villával
Hátrány
Igazából nem tapasztaltam szerintem ennyi pénzért jó vétel ha nagyon bele akarok kötni akkor maximum a festésbe tudok de ez elmegy.
Erre ajánlom
finomabb leejtőzésre dirt-re meg amire akarod
Ennyiért vettem
32e
Csatolt képek
Kona Shred  2009 freeride váz
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

seralaszlo avatar
82 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-erős hegesztések

-erős a váz nem nagyon csavarodik

-jól kezelhető  nincs alacsonyan a monoblokk

 

Hátrány

-a festése nem a legerősebb de szigetélőszállaggal jó és nem is látszik  

 de  ez szerintem minden váznál így van

- azt mondják hogy törik de ha csőröst ugrik vele az ember mind1ik váz   törik,

  de nem azt mondom hogy mindent kibír

Tapasztalat

én free ride-oztam vele csak néhány hónapja dirt-özök

ja és használom

Erre ajánlom
kezdésnek és haladóknak jó kis bicaj 
Ennyiért vettem
85
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jumpy avatar
9 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

na akkor ide is írok ...

A hegesztések nagyon jónak tünnek erősek is.

A festés nem túl tartós. (fekete-fehér) a fekete részen egész jól megmaradt a festék de a bovden lecsiszolta a festéket nekem :S A hátsó részen ahol fehér ott lassan feketévé válik mivel a fehér alatt fekete feszták van és a fehér nem a legjobb minőségű ...

 A Váz maga elég merev nekem pont jó :D A hátsó háromszög picit csavarodik dehát (majdnem)minden bringának csavarodik picit ....

A monoblokk is pont jó magasan van nekem ...

Nekem S es méretü a váz nem tudom pontosan hogy 13?5-e vagy 14 de nekem pont jó.

A geometriája nekem bejön. DH n kellöen reagál könnyen lehet csavarni kanyarokban.

Hallottam róla hogy törik de nekem erősnek tűnik a váz . Szerintem jó súlyban is van.

 

Hátrány

Nem sok csak a festés lehetett volna jobb.

Sajna nem megy bele az 1.5 ös villanyak :S

Erre ajánlom

Bármire szerintem sokoldalú váz.

Nem kell belarakno 200 at mozgó telókat és bírni fogja , szerintem max 140 es villáig jó marad a geója ...

4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

20LI avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • gyönyörű maga a váz is.. na meg a minta rajta.. komolyan mondom szóhoz se jutottam, mikor megláttam
  • minőségi hegesztések
  • merev, nem csavarodik
  • szuper geometria
  • feltűnő (bár nem tudom, hogy ez mennyire előny)
Hátrány
  • állítólag könnyen reped/törik, főleg az újabb szériák
  • drága(?)
  • lopják (ezért nem merem sose felügyelet nélkül hagyni)
  • nem valami tartós a festés, a bovden egy pár napos használat után már kezdte szépen koptatni (bár ez a probléma egy kis darab szigetelőszalaggal orvosolható)
Tapasztalat
én xc-re használom, meg vele tanulok dirt/street-et, nagyon bejön nekem ez a váz, a szívem megszakadna, ha valami komoly baja lenne.. pedig mindenki azt mondja, hogy el fog törni. én nem vagyok valami nagydarab ember, de azért mégiscsak félek tőle, hogy nem bocsájtja meg, ha hibázom, és elreped/eltörik. nekem xs (13") méretű van, könnyű kezelni. 50000ről volt 40000re leértékelve, így szerintem megérte az árát. majd ha később lesz valami fejlemény, írok még..
Erre ajánlom
dirt/street, meg xc :D
Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Kona Shred  2009 freeride váz
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tóbiás Erik avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon erős váz használható kezdő dh-ra de amiben a legjobb az dirt .
Hátrány
nincs
Tapasztalat
nem kiméltem és még 2 év után is ugyanolyan mint újkorába most szeretnék megválni tőle mert hiányzik a hátsó teló.
Erre ajánlom
dirt-re kezdő dh-ra meg minden másra is.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Huti avatar
46 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szép,,5.5mm vastag fejcső,viszonylag erős az egész.

 

Hátrány
A  fejcső táján még elkelne 1-2 sajtszeletes erősítés:(nekem ott repedt el:-s) ,de ez  a kis prücök semmi az atomropi szarráhajlítot hátsóháromszöghöz(reped a láncvilla elég könnyen) képest(nekem még nem sikerült benne kárt tenni),180-nál nem fogad be nagyobb tárcsát ami miatt 1 magamfajta kisdéhás igen -igen szitkozódik.Szívesen lopják a konákat ezért vigyázni kell rá.Mivel ez eléggé hosszú váz (nekem 17 colos van)rázós részeken kétszer annyira ráz mint 1 normál hosszúságú váz.
Tapasztalat
Összességében 1 frankó váz bár újonan hülyeség megvenni mert 50 helyett 20ezret ér.(a márkát meg kell fizetni)
Erre ajánlom
Jó ez mindenkinek minden extrém felhasználásra.
Ennyiért vettem
cseréltem 1 hardyra:-)
Szerinted hasznos?

HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon izom váz, agyonerősített, egyenlőre úgy tűnik, hogy tökéletesen bírja a 178-as boxi wc-t, és a vele járó DH-zást :P. A tárcsafék nem csavarja, tökéletes! Imádom a szép barna színét is :P.
Hátrány
Köszönhetően annak, hogy nagyon erős váz, természetesen a súly egyből megugrik. 30.0 -ás nyeregcső valahogy nem egy elterjedt széria, így nehéz hozzá kapni normálisat. Ezenkívül csak 185-ös tárcsa fér el hátul, az is csak kisebb reszelgetések útján.
Tapasztalat
Összegezve nagyon elégedett vagyok a vázzal, mert tényleg nagyon jó. Használtan kiváló vétel volt :P.
Erre ajánlom
Elsősorban Dirt, de nyugodt szívvel ajánlom hazai körülmények közt DH-ra is.
Ennyiért vettem
26.000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fgabor avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nekem is ilyen van barnában, még nyáron vettem. Erős, szép és brutális.  Csajoknak tetszik.

 

Látszik rajta, hogy van benne anyag!

Hátrány
olyan nincs
Erre ajánlom
dirt street freeride
Ennyiért vettem
30000
Szerinted hasznos?

cafat avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

fasza a geometria NEM TÖRIK 1,5 M az ajánlott letörés 2,5 öt lazán kibírt

nekem barna 14,5" van  , 150mm -eres teleszkóp nem repeszti görbíti a vázat!!!!!!!!!

Hátrány
festék pattog, és a papucs ferdül:S ,jah meg alig ér be a 185 ös tárcsa hátra :S
Erre ajánlom
DIRT , FR, én dh ra használtam és birta (45 kg vok) strret
Ennyiért vettem
35000 :)
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Wakember avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
olvasd lejebb
Hátrány
olvasd lejebb
Tapasztalat
mint ezt feljeb olvashatod már 3 éve gyűröm ezta  vázat azóta elégé átalakítotam mivel megrepedt a fejcsőnél kapot egy erősítést amit persze ere szakosodat heggesztő rakot fől ezenkívül mivel 36 15 ös átételnél 1 mili kelet hogy kijöjön a lánc ezért beljebreszeltem egy milivel a kereket és mivel a váz hátulját elgörbítetem így még egyenesbe is lehet hozni a kereket már ezerszer festetem át nemsokára homokfúvatni fogom és eltűntetem róla a fölösleges vfék konzolokat és leszedetm a fölös bovdenvezetőket mivel egyszál tárcsafékem van szerintem egy szar váz 40ért vetem mire készlesz a homokfúvás és az egyebek lesz bene 70ezer ft-m szerintem ez nem éri meg de egyenlőre nem volt pénz új vázra egyedül a  geójára nincs panaszom 13colos használok és 180 cm vagyok
Szerinted hasznos?

Dirtjumper avatar
Dirtjumper
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon tetszetős, szép váz, szép festés, erős hegesztések, az egész masszív.
Hátrány
Lopják mint minden Konát, és a festék könnyen jön le de ez a Konák tulajdonsága sajnos... :( és egy kicsit drága, ha újonnan veszed...
Tapasztalat
Szerintem az árát és a gyerekbetegségeit elnézzve érdemkes megvenni mert szép is jó is :) Nekem bejött:P
Erre ajánlom
Dirt/Street (erre van kitalálva) Freeride de bírja a DH-t is... Szerintem ideális 4x-ra mivel ma már merev vázzal nyomják... CC-re is lehet használni, ha egy nagy váz méretet veszel, de azért arra egy kicsit nehéz...
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Wakember avatar
Wakember
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
szép könnyű a 13 colosnak jó a geója a többinek szerintem pocsék
Hátrány
a hátsó háromszöget fél kézzel öszenyomom
Tapasztalat
én elöl 26 hátul 24esnek használom és így király a geó a hátsó háromszög elég gyenge egy darab de azért egy jó bivaj agyal pl bike pose race( 5 iparis 6 klapácsos) nálam túléáli, állati király heggesztései vannak, sajna a kissebségek szeretik a kona feliratokat ezért a gari lejárta után nemárt lehomokfuvatni és esetlegesen leszedni a fölösleges kiálló elemeket pl v fék konzol és egyéb bovden vezetők nagy problémája még hogy nem csúszó papucsos ezért az ss embereknek bajlódiuk kell a lánfeszítőkkel(gari lejárta után le lehet vágatni a papucsokat és profi hegesztővel cnczett csúszó p.-t rakni rá) szerintem egy jó váz nálam bírja ja igen és a 180as tárcsa szinte tilos egy rosz fékbeállításnál a tárcsa győz a festék felett
Erre ajánlom
ds
Ennyiért vettem
40000
Szerinted hasznos?

Szum avatar
Szum
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagyon jó a vázgeometria, egyaránt alkalmas hoszzabb távú túrázásra és lenyomottnyerges városi rajozásra is! Az ugrabugrákat is bírja, és lenyűgözi a csajokat =)
Hátrány
hátra nagyon szűkösen fért be a 185-ös tárcsa, de 2 hét alatt lereszelte a vázból azt a pár tized milimétert ami miatt az éles kanyarokban hozzáért =)Meg az is elég gond, hogy félteni fogod. pl:én suliban nem a kinti tárolóban tartom,hanem amikor csak lehet beviszem egy üres terembe, és ott zárom le, és a terem kulcsát is magamnál tartom, mert sok gyökér piszkálja...
Tapasztalat
Én egy egész nyári (1,5hó) fizetésemet rááldoztam a cájgra. (160 000)Volt hozzá pár alkatrészem. Bevallom először valami polarix-et akartam, aztán 1 héttel rendelés előtt megláttam őt. SZERELEM!!! ;) Jah... Csak sajna mélyen a zsebbe kell nyúlni..
Erre ajánlom
Hát embereknek ajánlom, akik nem félnek megmutatni magukat, mert sajna egy ilyen csikóval lehetetlenség rejtve közlekedni =) Egyébként xc, dirt-re talán kevés DH. De ésszel.
Ennyiért vettem
40000
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rat_dh avatar
Rat_dh
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nos...nekem barna színben van...elég durca szín szerintem,durca szép varratok,atom erősnek bizonyult eddíg!!Bírja a kiképzést!! :D
Hátrány
Festék gyorsan kopik,pattog/nagyobb ütéstől horpad...(nekem csak felborult és behorpadt de masszív maradt!!!!)
Tapasztalat
Durcaa...!!!!
Erre ajánlom
Inkább DIRT de én mégis nyúzom hegyen :D bírja!
Ennyiért vettem
45000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-30 (40 vélemény)
Rendezés
 
színválaszték:

kék


 
fejcső méret:

1 1/8"


 
tengelyméret (mm):

10


 
sarutávolság (mm):

135


 
ISCG rögzítés:

van


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kona Shred vázban milyen kormánycsapágy van?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Kona Shred vázat hogy fessem le olcsón, jó minőségben?
7 válasz
utolsó: 2013. okt.
Kona Shred - hátsó csomagtartó
8 válasz
utolsó: 2013. jún.
Kona Shred-be lehet tenni RS Domaint?
11 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Repedt Kona Shred váz. Hegesztés vagy csere?
3 válasz
utolsó: 2012. jún.
Kona Shred elbír egy duplavállas telót?
11 válasz
utolsó: 2012. szept.
Milyen merev freeride vázat vegyek 70e-ig?
4 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Shred termékkel kapcsolatban: