gyáriszinek:.. fekete/ ezüst = y000
zöld/narancs GAGYI! oan mint egy teszkóbájk:(:(:(:(
tárcsaszem előszeretettel szédül le a vázrol :)
gyáriszinek:.. fekete/ ezüst = y000
zöld/narancs GAGYI! oan mint egy teszkóbájk:(:(:(:(
tárcsaszem előszeretettel szédül le a vázrol :)
jól néz ki a váz főleg a zöld színnel:D
jók a hegesztések nem vettem még észre hibákat,bár csak 1 hónapja tekerek vele
nagyon jo a geoja ,lejtőn lefelé mehet az ereszdelahajam:D
nem törik nem csavarodik,elég merev
olcsó!ebben a kategóriában elég jó
hátulra nem fér be 2.4esnél nagyobb külső ,mondjuk ez dirt-nél nem akkora probléma
a festés azér szépen kopik,de engem nem zavar.végülis azért vettem h használjam:D
Szerintem ebben az árkategóriában nagyon korrekt váz az árhoz mérve. Nagyon könnyű váz, én 2.3kg-ot mértem elektromos mérleggel. Nagyon szép és jó geometriával rendelkezik a váz. Yoke láncvilla jól bírja, igazából repedésről csak a fékszemről hallottam( tegyük mellé átlagban akinek letört 203-as tárcsafék volt fent és fakienél ezzel fordul ki........ehhez nem fűzök inkább semmit) 160mm-es tárcsafékkel elég korrekt, ezzel szerintem nem sűrűn lehet baja és ez is ugyanúgy megállít mint a nagyobb tárcsafékek. Személy szerint nekem bejön a nyeregcsőnél a kialakítás....sokak szerint nem szép, de legalább erős. A fejcső is jónak tűnik, nincs vele probléma. Csúszópapucsos és gyorszáras aggyal használom de ez se lazul ki. A festése is nagyon jó nem pattogzik, nem karcolódik gyorsan..... És hát nem utolsó sorban nagyon szép váz::):):) Ja és hát nem is drága ebben a kategóriában.
Szerintem szebben mutatna ki ha nem lenne rajta V féktüske hely. De ez csak esztétikai dolog.
Igazából nincs mit hozzáfűznöm azon kívül, hogy ebben az árkategóriában szerintem veri a körülötte lévő vázakat......
Egyesek szerint szarok a fékszemek. Sokan alátét nélkül izomból meghuzzák a csavart, Nah ez egy kurvanagy probléma!! És nem épp 203-as tárcsafék való hozzá.... 160-180-as elég simán
öööizzzé....:D
heggesztések profik:D,a hátsoháromszög merev és erös pont amilyennnek kell neki lennie,maga a váz is elég merev,monoblokkk sztem nem alacsony sööt,geo=álom,szép zöld festés ami sztem nem kopik,pattog annyira mint pl a hardy 4-en,tárcas és v-fék konzol kinek mi kell:D,elég könnyü szoval minden a helyén van
Dirt jó
Street tökéletes
Park ott a manual:D ez nem oda valo
ugyab az mint a tavalyinak
az ég adta világon talán annyi h a tárcsafék konzol tartó fülecske olyan gyenge mint a harmat.
nagyon jó váz, jó az aerodinamikáj. a tárcsafék konzol tartó fül nagyon-nagyon gyenge.nekem eltört. kicserélték szerencsére garanciába.az idei ('08) egyenlőre bírja.haverom váza aki 3 nappal később vette mint én, neki is ugyanott tört el a váz.rakok fel képet róluk.
Alapjába véve nemnagyon van inkább csk kisebb személyes észrevételeim vannak:
A monoblokk kicsit alacsony ezér a rövid villák nem igazán jók bele, csak az alsó vázcsövön van felülhegesztés amit egy kicsit hiányolok a felső csőről bár ezt a 2008 as vázon már kijavították, MAGELLAN KÖNYÖRGÖM RAKJATOM MÁ BELE MEREVÍTÉST A TÁRCSAFÉKHEZ!!!! amugy a csúszópapus miatt ennek a hiánya nem annyira gáz, de jobb lenne.... jahh és hamár csúszópapucs... ménem raktok ebbe is távtartó csavart mint a tucanakba??????? Ennek hiányában ha nincs eléggé meghuzva benne a kerék anyája néha egy erősebb tekerésnél a lánc berántja a kereket a villába....
dirtelni streetelni, nem rossz váz, én nyúztam eléggé lehet azért repedezett
streetre.. B-)
A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.
A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.
A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.
Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.
Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.
Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.