Merida UMF freeride váz

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-15 (20 vélemény)
Rendezés

Fölö avatar
Fölö
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kicsi, rövid, merev,hatalamsat lehet vele ugrani,adja a trükköket szinte csak rajta kell maradni!!!! :-)
Hátrány
Kicsit sérülékeny a festés! Az egyik haverom 3-ba tört egy ilyet nekem még nem sikerült, de nem is akarom, mert nagyon sajnálnám!
Tapasztalat
Nagyon jó váz! Mindenki vegyen ilyet akinek tetszik, csak ne divatozni, mert annál jobb sorsra érdemes! Imádom!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Dirt, street kezdőknek, haladóknak és mindenkinek!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DesMonD avatar
DesMonD
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Sztem a geometriájával semmi baj. Én pl :P trialra használom és tök jol birja.
Hátrány
Lehetne mondjuk csúszópapucso, mondjuk igy is meglehet oldani mert én megoldottam asingle speed et csak vigyázni kell vele ne hogy feszítse a hátsó háromszöget, mert akkor bizony elhajlik :). Én felraktam egy sima sora váltót mert ugyebár az ad neki egy kis lazaságot.
Tapasztalat
Sztem hibátlan a bicó!
Erre ajánlom
Szerintem sokoldalu bringa. Mindenkinek amire jolesik :P.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jo avatar
jo
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jooo nagyon jo hegesztések jo a festés én használtan vettem de jo nem is drága nem is olcso de jo
Hátrány
nincs
Tapasztalat
kurva jooooooooooooooo bazeeeeeeeee
Erre ajánlom
mindenre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mr.UMF HARDY 4 avatar
Mr.UMF HARDY 4
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
AZ EGÉSZ JOÓ! A merenítések nagyon joók és minden joót amit csak el tudtok róla képzelni azt ideírom!!!ISTEN KIRÁLY
Hátrány
SEMMI
Tapasztalat
KIRÁLY
Erre ajánlom
Bármire
Szerinted hasznos?

Szepessy Gergö avatar
Szepessy Gergö
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jó a festése
Hátrány
rövid, integrált kormány csapi,vékony homlokcső.(szar)
Tapasztalat
a festése bejött azért vettem még eggyet. azt az is eltört aztán elegem lett a szar umf-ekből.hiába szép a festése.
Erre ajánlom
egy 4x verseny azt kuka.azt jöhet a másik.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dante avatar
Dante
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó a geometriája és merev.könnyű
Hátrány
Sokan azt monják hogy vékony a fala,ebből következik hogy könnyű és a shotgun technológia miatt. Nem törik el bárki is állítja hogy eltörte.
Tapasztalat
Nekem mindent kibírt pedig zűztam telótkoppantottam meg minden ami kell ahoz hogy a 3. hajtókarom cseréljem.
Erre ajánlom
lightos letörés jump. dirt.Down hill persze nem az atom durvulós.(a merevről beszélek)
Szerinted hasznos?

Méhesi Szabolcs avatar
Méhesi Szabolcs
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könnyű, kicsi, full erős, nem törik,......
Hátrány
nem vettem semi hátrányt észre
Tapasztalat
nagyon jól és igényesen van összerakva(rohattul durvulós és jól szál az ívekben is..)és ehez képest jó árban van ....
Erre ajánlom
bárkinek aki rt a freerid-hoz és dirt-höz és igényes bicót akar.... =)
Szerinted hasznos?

Bosnyak avatar
Bosnyak
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ÁR, kiraly merevitesek, állat festes, viszonylag konnyu, shotgun tubing
Hátrány
konnyen lepattan a festek, csak 2.35ös gumi megy bele.
Tapasztalat
KIRALY, NAGYON JO AR (36900.- kormanycsapaggyal)
Erre ajánlom
street, dirt +hasonlo dolgok
Szerinted hasznos?

Apád fasza avatar
Apád fasza
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kurva jó a festés én személyszerint még nem használtam mert éppen az íróasztálomon agonizál a bevetésre de szerintem kurva jól kitalált kis váz.Festése geci jó egyáltalán nem nehéz a geometriája kiváló.Többen is emlitették hogy kicsi a 14,5 " os váz Hát bizom benne hogy gondoltak azokra is akkik mondjuk nem a szomszéd kerületből mennek fogassozni mert 7 km-re lakom budakeszitől
Hátrány
nem nagyon van csak nem tetszik ez a kormánycsapi
Tapasztalat
Ha eltörik cipóra verem azt aki tervezte.mondjuk én 30000be vettem
Erre ajánlom
Dh-ra Dirt-re Freeride-ra de akár cc-re is
Szerinted hasznos?

IFjU avatar
IFjU
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó geometria, könnyű, szép festés, aránylag olcsó
Hátrány
Az integrált fejcsapágyat mi a f.-nak raktak bele
Tapasztalat
Nekem bejön, de csak a '03-as, a fejcsapágy miatt, mert ez legalább iparis nem úgy mint az idei
Erre ajánlom
Könnyebb rájdereknek mindenre amire csak 1 merevvázat lehet használni
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ImI avatar
ImI
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Dupla merevítések, könnyű, hasonló építésű vázakhoz képest olcsó (pl.: Caprine Dual) Jó geometria, jó festés
Hátrány
számomra nincs
Tapasztalat
Szerintem ez a legjobb váz a kategóriában, és ha arra használod amire ki van találva semmi bajod nem lehet vele!
Erre ajánlom
DH FREEride
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kinrade avatar
kinrade
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyot lehet vele bánizni, jó geometria
Hátrány
ropogott egy időben, de abbahagyta
Tapasztalat
a váz tovább birta(bírja), mint egy 3 centit mozgó r 500: / nemtom hogy a picsába szakadhatott le egykét gyereknek a homlokcsöve..
Erre ajánlom
fasztuggya. nekem jó fölfele meg lefele is ugrálni
Szerinted hasznos?

ÉN avatar
ÉN
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Király geometria, OLCSÓ, jó a festés!
Hátrány
Talán a fejcső.
Tapasztalat
Szerintem az egész váz király ahogy van, csak ne 4szöges monoblokkkkal használd, mert úgy iszonyat. (+szerezz előre 31.6-os nyeregcsövet, [nekem arra ment rá kb 3 napom, hogy találjak valahol baráti áron.]) Jó dolog, hogy adnak hozzá kormánycsapágyat (bár a régihez jobb volt), + a nyeregcsőbilincs se rossz, csak kéne bele gyorszár. És azért használtam "kevesebb mint 1 hónapig", mert 1 hónapja van+
Erre ajánlom
Dirtre + kisDHra. + amire akarod
Szerinted hasznos?

pone avatar
pone
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Nincs
Hátrány
- Rövid mint az állat, a térdemet verem bele, pedig nem vagyok magas (178 cm), más 14,5-es váz hosszabb, és jobb - Erősnek tűnik, de csak tűnik a fejcső, valójában szar fos gyenge. Duplaszáras telók szaggattják szét a fejcsövet, (oké hogy nem erre van tervezve, de más duál vázak miért nem mennek ettől tönkre?), de most látom, hogy már szimplaszáras teló is széjjelkúrja. 80 millis telóval áll egyenesen a támvilla-hát ez hihetetlen. Nagyobb telóval lehet, hogy a segge törik szét. A polarxnek, 130millis telóval áll egyenesen a segge. FOS MERIDA!
Tapasztalat
szar
Erre ajánlom
Ha meg akarsz dögleni, akkor vegyél ilyet! Ugorj párat le a garázstetőről, és akkor király leszel, mert elmondhatod magadról, hogy te már vázat is törtél.
Szerinted hasznos?

kinrade avatar
kinrade
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könnyű fasza geometria (55 kilómmal 80 centire bániztam!!!) erős, 4centit mozgó mózó r 500al használom
Hátrány
egy időbe ropogott, de egykét nagy ugrásnál abbahagyta: )
Tapasztalat
tehát müködik, egyelőre nem törik, 16 hónapja nyúzom. 45 ezer egy elfogadható egy ilyen gépért.
Erre ajánlom
hát dörtre, 1-2 méteres letörésekre, street(amire nagyjából használom)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (20 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida UMF termékkel kapcsolatban: