Nagyon jó vétel, rengeteg lehetőség. Nagyon masszív AM- bicó gyártható belőle!
-Hegesztések nagyon igényesek
- Nagyon szép megjelenés. Még ütötten- kopottan is imádat ránézni!
- Szinte bármilyen telót elbír, én 120- assal használom. De láttam valaki dupla vállasat is tesz bele
- Jól irányítható, egy zsebkendőnyi helyen megfordul, 90°- os hajtű kanyar, 60- al simán :D
- Könnyű, nagyon lehet vele menni!
Minőségét mi sem bizonyítja jobban, hogy már 11ik éve nyüstölöm! Ugráláson kívül mindennek ki lett már téve és csak annyi a baja, hogy tiszta karc, de hamarosan újra lesz fényezve!
Ha egy jó túragépként használod, akkor még unokáid is ezzel fognak tekerni!
Gyárilag 3 alkatrész aranyat ér: Truvativ stucni, Hussefelt kormány, Alivio váltó
- Festés minősége nagyon rossz, épphogy már csak a szúrós tekintettől nem pattogzik le... Semmilyen karc védő réteg nincs rajta gyárilag, UMF- ék ebben nagyon hanyagok voltak (de hát inkább csak ebben legyenek azok...), cserében egy elpusztíthatatlan vázad van.
- Gyárilag borzasztóan gagyi alkatrészekkel van összerakva. A Vfék gyomorforgató látvány egy ilyen gépen, ha még legalább egy Avid Single Digit, vagy valami lenne... De előnyben írtam, hogy aranyat érő dolgok is vannak benne.
Ja még annyi, hogy a fékvezeték rögzíthetőségét jobban megoldhatták volna, mert hidrás fék madzagját csak plombával lehet a vázhoz bírni, ami k*rva igénytelenül néz ki... :D
Egyébként NINCS hátránya! Csak ajánlani tudom Mindenkinek, aki masszív terepbringát akar.
Ha külön rendeled meg és magad építed össze jó alkatrészekkel, akkor aluvázasok között akár a felső kategóriába is felhúzható. Sok pénzt és erőt spórolsz így. Ha nem ugrálja szét az ember, akkor gyakorlatilag az örökkévalóságig szolgálni fog. Én komoly túrázásokra használom, durvulásokkal. Nem kifejezetten ugrálós bringa, így is kell hozzáállni. Egy masszívabb MTB- ként kell rá gondolni.
MTB, Dirt, Túra, AM, az állandó ugrálást leszámítva minden terepen végzendő dologra!