erős, szép váz, bírja a strapát, szép a festése szal bevált
hegesztéseit tekintve szerintem aligha lehetne jobb, igényes munkát végeztek a gyártósoron
csavarodást tekintve életemben nem láttam csavart vázat, de lehet h fogok :D
viszont érdemes a 14.5 colost megvenni dirt streetre a 16 osat inkább fr re ajánlanám a 18 ast meg semmire se
1 szer láttam törött vázat de azt is csak neten
kanyarodást tekintve nem is lehetne jobb de óvatosan kell vánni vele mert könnyen túl lehet kormányozni a cuccut és akkor lesz egy szép kis ikszápp ;)
húú az van bőven ha a szériást veszed meg
abból csak a kormány a stucni az ülés ja meg a váz ;) használható ha komolyabban odateszed magad
a váltópapucs törik---ha a váltódat peg két használod :D
eleinte gázosnak tartottam h nem csúszópapucsos mert single speedet akartam...de végül a napokban megoldottam félszemes lánccal ami pont optimális,
ha komolyabban szeretnéd űzni eme remek kis sportágat akkor semmiképp se vegyél széria hardyt (semelyiket...vagyis az 1 et talán érdemes de az meg már nem éri meg...) csakis építs úgy olcsóbban kijössz és te válogathatod meg az alkatrészek kinézetét, mínőségét és árát...nois én belestem ebbe a hibába, 2007. dec. 14-én, megvettem a széri a h4-est, eleinte bírta a strapát, de aztán sorba adták meg magukat az alkatrészek, most már több mint 200 b van nekem a szerkezet és most kifogástalanúl mükszik...ezért a teljesítménye a váznak 5ből 4 mert nekem egy kicsit romboló viszont az ár teljesítmény értéke 5ből 5, mert ilyen árért aligha kaphacc tartósabb gépet
dirt street freeride