Caprine X-Onlee Dirt Disc freeride

61 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.06.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK




justride avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
A váznak a fényezése nagyon szép főleg a barna színűnek. Elsőnek hülye fejjel a 15" vagy 16"-os (nemtom pontosan) változatát vettem meg ami nagyon nagy, de később cseréltem a vázat 13-asra annak már tetszett a geója. Ami jó még a bicón az a váltókarok, váltók, markolat, ülés, és max még a bowdenházxD aminek nem spírális a belseje hanem drótszálakkal van végig, így bírja több ideig, többiről leírom a véleményem a hátrányoknál.
Hátrány
  • Szal kezdem a váznál..elég szép a barna színű fényezése de elég könnyen meglehet sérteni és lepattan hamar a festék, én 2 db ilyen vázat nyírtam ki mind2 az alsó támvillánnál repedt meg, egyik mind2 oldalt(N) pedig direkt ezért nem is forogtam, vp-ztam meg ilyen komoylabb trükköket nem csináltam vele de mégis...
  • Villa: azt sokan fikázzák h szar emg nem mozog, de nekem csak az volt a bajom vele h baromi nehéz nem az h nem mozog mert az enyém már egy bunnynál is lemozogta bőven a felét az útnak, szal ami rossz benne az a súlya, még csak repedni se repedt.
  • Kerekek: ház azok elég gyökerek:D az első agyam perselye másfél hónap után betört és a golyók osztódtak:D...szal lehetett kidobni, a küllők 1-2 hózás után kinyúltak és már nem lehetett tovább húzni őket, a hátsó felnim pedig a 3. 180-nál elhajlott de rendesen(N):D a gumik viszont egy2-3 hónapig jók utána kuka.
  • Hajtás: a jobb oldali az elég jó max kell rá egy erősebb lánckerék, de a baloldali az egy idő után kikopig és kotyogni kezd amit cserélhetsz, a pedálról pár hét és lekopik a tüske, a monoval és a lánccal nincs gond.
  • Fékek: elég nehezek, nehéz beállítani őket és kb 4-5 hónap után szétkopik a betétbennük(N) és még a bowdenek is szakadnak.
  • Kormány csapik: hát az csak a 3. nap után halt meg:D egyszerően ketté tört a csésze benne amit nem találsz, szal komplett korm. csapit kell venni.
  • Üléscső: egy idő után eltört a csavar amivel állítod a dőlés szögét  az ülésnek.

 aszem ennyi.

 

 

Tapasztalat
Nem a legjobb bicó dirtre, nekem mindent cserélni kellett rajta, legutoljára a stucnikormányt cseréltem az bírta a legtöbb ideig.Ha most vennék bicót már nem ezt venném, inkább vmi használt megbízható bicót.
Erre ajánlom
Túra, városi bicajozás, pár alkatrész lecserélésével light-os dirtre.
Ennyiért vettem
85000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 14"

  • 16"


 
színválaszték:
  • narancs

  • krém

  • matt szürke


Meghajtás

hajtókar:

Jazz-301, 175mm


fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG30, 11-32, 8 sebesség


középrész:

Chin Haur CH51


első váltó:
Shimano C050,

FD-C050


hátsó váltó:
Shimano Alivio

Kerék

felni:
Mach1 210,

210, duplafalú


külső gumi:
Maxxis Holy Roller

Irányítás

kormánycsapágy:
Cartridge acél

Fék

tárcsafék:
Shimano Altus,

BR-M415 mechanikus


 
féktárcsa:

Promax 160 mm


 
fékváltó kar:

Shimano EZ FIRE plus fékváltókar


1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Caprine X-Onlee Dirt Disc, Montana Prizma. Melyiket vegyem?
3 válasz
utolsó: 2015. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Caprine X-Onlee Dirt Disc termékkel kapcsolatban: