Jól néz ki az X-Onlee Dirt Disc, elég masszív, a geoja pedig nekem nagyon bejövős - XS-es váz azaz, 14" - , 130-as telóval használom. A váltóval, fékekkel nekem nincsen gondom (igaz már lecseréltem Avid BB5-re), a felni sem rossz, csak nem dirt/street-re való(könyebb XC-re, nekem BTS kerekek vannak). A telót már cseréltem. Összességében ha az ember nem durvul vele, tehát csak túrára használja akkor gond nélkül jó évekig ez a Caprine freeride gép.Eleinte a sok Trinity jól működik, de mint már említettem extrémebb felhasználásra nem alkalmasak. (mondjuk nekem eddig csak a csapágy ment tönkre...). A következő csere egy hátsó fogaskoszorú és valami erősebb váltó (az alivioval sincs semmi baj, nem dobálja a láncot) és talán vastagabb kormány/stucni.
A teleszkóp egy veszedelem (a régebbiekben az SR Suntour XCU mert az újabbakban már a SR Suntor XCM-V2 van ami sokkal jobb azt nem kell cserélni egyből..), a kormánycsapágy nekem tönkrement, a középrész elkezdett recsegni(komolyabb baj nincs vele csak idegesítő..- mint kiderült a "négyszög" szünt meg emiatt mindig lelazult és ez recsegett, orvosolva teljesen új Truvativ hajtással). Lehetne erősebb a stucni és vastagabb a kormány de végül is elég.
Hogy nem narancssárga a váz...
A Trinity cuccok miatt 4 retek. (lenne, de a nagy része már lecserélve így 5 hagyma)
Akinek egy relatíve olcsó bringa kell ami jó mindenre (és nem adja olyan keményen az ívet neki) szerintem megtalálta.
Adatlapomon még képek a bringáról.
2012.09.24. - Nekem már szinte csak a váz az eredeti a bringán de az még mindig tuti. Így már inkább merem válallni a nagyobb ugrásokat, de a véleményem tartom, gyári állapotában sem egy utolsó szar. - jelenlegi állípotában 5* a teljesítmény is.
túrázás, dirt, street de én fr-ra és dh-ra is használom. - attól függ hogy építed meg