Scott Voltage YZ 3 freeride

13 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 110.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



1-13 (13 vélemény)
Rendezés

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Nagyon erős, masszív váz jellemzi,ettől függetlenül nem egy nehéz kerékpár.
  • Hegesztések nagyon szépek és szintén erősek.
  • Fejcső nagyon meg van erősítve, nem lehet kinyírni szerintem.
  • Gyári felszereltsége nem rossz(acera hátsó váltó,shimano hajtómű,suntour villa stb)
  • Festése szép, teleszkóp jól mozog,igaz csak basic teló.
  • Kerekei strapabíróak, gyári scott agyak jól gurulnak.
  • Jól irányítható,váltása is megfelelő.
Hátrány
  • Festése sérülékeny
  • Hátsó támvilla és láncvilla ormótlan de erős.
  • Freeride bicajhoz képest a telója gyenge.
Tapasztalat

Én csak túrázásra használtam alap felszereltséggel 16"-os vázmérettel. Nekem megfelelt a 165cm-es magasságomhoz. Kényelmes,erős strapabíró jószág.

Erre ajánlom

terepre,túrára enyhe xc-re ha komolyabban használod akkor költeni kell rá.

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cila92 avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
a váz szinte elpusztíthatatlan, nekem tökéletes a geometriája, jók a fékek, és a gyári kormánycsapágy is rohadt jó, a gumik tapadása jó,  és ha az ember nem csak a hegybe indul vele porozni hanem mondjuk a haverokkal bejárni a környéket akkor csak ki kell húzni az üléscsövet.....
Hátrány

van neki 1-2:

- a gyári teleszkóp(suntour XCT) egy rakás szemét.... alapból olyan puha hogy 5lépcsőfok magasból való ugrásnál már koppan....amikor meg már nem birtam tovább amit művelt(nyekeget, akadt) szétszedtem, nagyon jó minőségű zsírral bekentem akkor meg olyan puha lett h kézzel összelehetett nyomni és már egy erősebb lasításnál leült....

- a hajtómű jó, a monoblokk is jó, de a kettő eggyüt az felejtős... alapból az hogy 4szögtengelyes már nem jó jel, 1-1,5 hónap után kilazult a hajtókar, meghuztam, az udvarról nem értem ki vele és újra nyöszörgött

- a felnik nem egyszerűek, nekem RIGIDA felnik voltak rajta és ugye ettől a névtől elvárná az ember a minőséget, de ezek egyszerű szimplafalú szarok voltak. A hátsó felni az már a 3. nap tönkre ment egy ugrásnál(bár mondjuk az az én hibám is)

- a gumikról anyit h iszonyt gyorsan kopnak....

Tapasztalat
4répa mert olcsó volt és ha mégegyszer rá költöd az árát akkor már egész komoly kis keró lesz belőle és még akkor is olcsónak számít a minőségéhez képest
Erre ajánlom
xc, dirt/street, ha új telót meg kekrekeket veszel akkor a nem olyan túl vad dh/freeride-ot is bírja
Ennyiért vettem
380euró
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sisak avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó váz, remek geometria.
Hátrány
Nincs hátsó tárcsafék felfogatás, bár ez 2005-től kezdve megváltozott.
Ezért is kerül majd cserére...
Tapasztalat
Nem rossz kis bringa, 5 évet lehúzott alattam. Tökéletes kezdőknek, meg azoknak, akiknek nincs egyből 3-400 ezer forintjuk bringára, mert a váz jó alap. Én eleinte street-re használtam, aztám ott váltottam BMX-re, és most már főleg erdőben és főleg lefelé szeretek vele menni.
Erre ajánlom
Kezdőknek, akik keresik a maguk útját.
Ennyiért vettem
100000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

StaN avatar
36 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

váz : szép, erős, szépek a varratok.

felni: hihetetlen de a felni még használható, bár már egy csöppet ráz, pedig gyűröm ahogy csak bírom streeten/dirten.

Hátrány

agyak beáztak, kormány lehajlott, pedál kopogott, teló gyári hibás volt, 2x es küllőzés, elferdült fékek...de ezek nem is ugrabugrálásra vannak tervezve, egyértelműen cserések.:D

Tapasztalat

szeretem.a vázra jó bicót lehet építeni.

Erre ajánlom

eredeti állípotban erősen xc

Ennyiért vettem
75 pénz
Szerinted hasznos?

Baltazor avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
A váz nagyon jó a hegesztések iszonyat erősek egyszóval mindent bír, a felnik pedig tényleg valami kínai témák de sokat bírnak nekem négy év alatt nem volt velük gondom,
Hátrány
A teló nem a legjobb, a kormány és a stucni pedig tényleg nem dirt/streetre való szóval ezeket cserélni kell de amúgy jól egyben van a gép
Erre ajánlom
kezdő dirt street, cc
Ennyiért vettem
100000
Szerinted hasznos?

Freddy avatar
30 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
A váz mindenképp. A felnik ahhoz képest h noname-ek elégjol birják (van kis 8as benne de több mint 2 év alatt nemlett nagyobb) nekem a váltók is birják, váltókarok jók, a tárcsafék meg hátul nekem elég szal azisjó. Agyakkal még nemvoltbajom.(max az h centerlockos..)
Hátrány
Kormány, stucni nemjó dirt/streetre szal csere. Telón nekem letört az állitócsavar, ami egyébként se állit semmit.(pedig csak 2 lépcsőt ugrottam le, és az elrepült róla..), gumik nagyon csúsznak főleg vizes úton, tárcsafékkel ugyan nemvolt bajom, rendesen működött de előre azért talán érdemes ujatvenni ami jobbanfog, első lánctányérban van kis 8as de nemvészes, agyak centerlockosak... a bal hajtókar könnyen kilazul és akkor recseg ezért gyakran megkell húzni
Tapasztalat

több mint 2 évig használtam, ahhoz képest jólbirja, bár pár alkatrészt cserélni kellett (teló,külső,kormány,stucni,első tárcsafék)

Ebben a kategóriában szerintem jóvétel

Erre ajánlom

alap felszereltséggel jó kezdő dirt inkább streetre de azért hamar ráfér pár alkatrészcsere

kicsit jobb felszereltséggel akár enyhe freeride is 

Ennyiért vettem
100 000
Csatolt képek
Scott Voltage YZ 3  2006 freeride
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

oliver03 avatar
oliver03
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Legfőbbkébb a váz,a felni(akár milyen gyengének tűnik,szilárd mint Chuch Norris),pedál,hajtókar,lánc.A gumi kérdőjeles,nagyon lágy keverékű,gyorsan kopik,jól tapad.Nagyából ennyi,jól össze van rakva,az még egy nagy előny.Ja és a váltó tökéletesen működik!
Hátrány
...A teló...borzasztó.Egyszerűen sz@r.Akad,csikorog(fém a fémmel),hidegben semmi mozgás.Én nem bírtam sokáig,lecseréltem egy srsuntour xcm-re azt mindenkinek ajánlom,nagyon jól megy!
Tapasztalat
Eddig semi baja sem volt, pedig több mint 1 éven át folyamatosan nyúztam a legbrutálabb terepen.Ha jó bringát szeretnél,nem éppen sok pénzért:Scott voltage yz3
Erre ajánlom
Más telóval:dirt,enyhébb dh,cc,free ride. Eredeti telóval:enyhe dirt,cc
Ennyiért vettem
112 000 Ft;-
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freddy avatar
Freddy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó hajtókar, felni (nekem a disc verzió van duplafalu felnivel) a fékeke se rosszak de ennél a shimano tárcsánál van jobb is bár tökéletesen müködik masszív az egész bringa
Hátrány
kormány stucni teló hosszú a nyeregcső (könynen orvosolható) talán a gumik
Tapasztalat
nekem szerencsém volt mert 255 ezer ft-tal le volt árazva igy a tárcsa szinte ingyen volt kezdésnek jó ez a felszereltég, talán kormányt lehet cserélni, késöbb ráfér egy telócsere mivel nekem a keménység állitó csavar letörött..
Erre ajánlom
dirt street freeride
Ennyiért vettem
100 000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dirrty joe dirt avatar
dirrty joe dirt
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hat hogy scott
Tapasztalat
hat en dehara meg dirtre hasznaltam,es vartam miko szakad ossze:)de nem tette es kezdo bringanak bevallt cs ma naon untam,dirtre magas a geometriaja
Erre ajánlom
dirt
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

T-boy avatar
T-boy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az ára nagyon jó'
Hátrány
A telója egy kicsit gyenge, a váza nagyon erös, a pedált lecseréltem spd-re.
Tapasztalat
Szerintem király a gép'
Erre ajánlom
Erdöbe is kiváló hobbira is jó'
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

senki avatar
senki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nekem yz2es van és az alivio tárcsás vari, az azért yobb ennél de mivel most lesz drop offom sokkal jobban megérte volta a kona stuffot venni 80ezerrel drágábban
Hátrány
szar: felni,kormány,stucni,nyeregcső,teló,lánc; elmegy: külsö,nyereg,agyak,markolat,váltófékkarok,hajtomü; jo: váz,fékek,racsni,MEG AMI MÁR UJ
Tapasztalat
jobban jártam volna egy kona stuffal de mostmár mind1, ha lesz drop offom akkor ez is jo lesz
Erre ajánlom
dualra,dirtre egész jo; ha van jo felnid (2track),meg telód (drop off) meg kormányod (rizer)akkor jo freeridera is
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gy.P. avatar
Gy.P.
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Egyre fogynak
Hátrány
A hajtókar anyira szar,hogy mikor meghúztuk úgy felszorut, hogy nem fordult el rendesen. Magyarul kitágult rajta a menet.
Tapasztalat
Hát asszem Kona Shred-et kellet volna vennem. Azon mindössze a telót meg a stucnit kellet volna cserélni és akkor már nem rossz. Most már mindegy. Szóval csak az vegyen ilyet aki mindenképpen SCOTT-ot akar, mer az tetszik neki.
Erre ajánlom
Hááát már nem tudom. Talán annak aki nem nyúzza annyira
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gy.P. avatar
Gy.P.
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég olcsó.
Hátrány
Az ára meg is látszik a felszereltségén. A teló már 1,5 hónap után eléggé széjjel van. Cserélni kell: hajtómű; teló; felnik; első váltó le, helyette láncfesz. ;stucni
Tapasztalat
Nem rossz gép az ára miatt ajánlom a kisebb pénztárcájuaknak, de sok cuccot kell cserélni rajta.
Erre ajánlom
Városba, erdőbe igazán csak akkor ha a telót és a felniket lecserélted.
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-13 (13 vélemény)
Rendezés
Scott logó

Scott márka bemutatás

A svéd Scott Sports cég kerékpárok, téli felszerelések, motoros cuccok és sportruházat gyártásával foglalkozik. 1958-ban az idahói mérnök és síelő Ed Scott kifejleszt egy alumínium síbotot, mely magasan veri az akkori bambusz és acél botokat. A sikeren felbuzdulva a cég sporteszközök gyártásába kezd. A vállat 1978-ban Svédországba helyezi a központját.

Az első mtb-t 1986-ban mutatja be, de a legfontosabb találmány 1989-es aerodinamikus kormány, mellyel Greg LeMond rögtön meg is nyerte a Tour de France-t. Manapság ez a kormány szinte kötelező tartozék az időfutam és triatlon versenyeken.

Az első Scott teleszkópos villa, az Unishock 1991-ben érkezik, egy évvel később követi az első összteleszkópos kerékpár. 2002-ben Patrice Halgand remekelt Scott bringával a Touron. Manapság a cég a Team Columbia-High Road csapat szponzora.

A cég 2008-ban ünnepli 50 éves fennállását. A mottó még mindig ugyan az: „Innováció- Technológia- Design”.

A Scottnak több súlyrekorder kerékpárvázat köszönhetünk, többek közt a 2007-es 790 grammos Addict országúti, és 2011-ben bemutatott 899 grammos Scale mtb vázat, mellyel Nino Schurter világbajnokságot nyert. Ez évtől a Bosch-al karöltve elektromos kerékpárokat is gyárt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Scott Voltage YZ 3 termékkel kapcsolatban: