Scott Voltage YZ 4 freeride

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2005
    (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 86.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



1-15 (19 vélemény)
Rendezés

csőrike avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

160-as teloval teljesen jó a fejcső geo! Nagyon masszív egy váz es viszonylag könnyű a Scott Voltage YZ 4. Simán lehet használni akár 200-as teloval mert kibirja (6061alu)! Nagyon jó váz csak ajánlani tudom.

Hátrány

Nem nagyon találtam még remélem nem is fogok.

Tapasztalat

kb UMH Hardy kategória

Erre ajánlom

Merev FR vagy Light DH... Dirt

Ennyiért vettem
25000
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

baluralley avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyon jó állásuak erősek nagyon jól birja a bukásokat

ajánlom másoknak is!!!!!!

Hátrány

semmmmmmi

mondjuk nekem nem alap!!!

csak a váz ami gyári!!

Tapasztalat

full deore minden csak a tárcsafék nem az hidro Magura julie

kona stucni marine kormány és wtb slele itali ülés

kerék az meg alexrimsmeg mavic x232

kk agyas

continental gimikkal

és spinner grind os-2 teló :)

Erre ajánlom
DH/-ra street/ dirt amire akarod!!!!
Ennyiért vettem
200000
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scottrider avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Nagyon sok minden Pl.: váz nagyon király , jól bírja pedig néha azért kap egy kicsit:)

Pedig Nem kímélem szegény bicót!!!!

 

Hátrány

a vázon és villán kívül mindent le kell cserélni

Ám én nem tettem mert nem sok pénzem van rá:S

Az enyimhez előre , hátra erősített szimplafalú felnit adtak ami szerintem sz..rt se ér

Erre ajánlom
mindenkinek mindenre (dirttől kezdve a streeten keresztül a freeride-ra)
Ennyiért vettem
75K
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jeneim avatar
Jeneim
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Váz pöpec
Hátrány
csere sorrend:pedál (műanyag) ,teleszkóóp (ropi) , hátsó kerék (tojás), kormány (elpatttant) , kormánypipa (hosszú), elsőkerék (tengelytörés), hajtókar (törés),ülés (kemény)
Tapasztalat
Az Octagon azt jelenti, hogy a cső keresztmetszete a fejcsöveknék nyolcszög alakú. ezt otthon nagyonkönnyű erősíteni (üvegszállal)
Erre ajánlom
gyári felszereltséggel semmire xD, ha 16"os a vázad (mint nekem) akkor terepezés, 4x de dirtre nehéz. 14"sel már kezdhetsz valamit...
Ennyiért vettem
70 e + 100 e ráköltve
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

grandmasterb avatar
grandmasterb
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
scott.ritka. erős.szép. viszonylag olcsó.bírja a terhelést.
Hátrány
nincs tárcsafékkonzol,2,5 guminál nagyobb nem fér bele,és 21századi vagyis itt is mint minden mai bringánál spórolnak az anyaggal de ez alól más bringa sem kívétel!!!!!!
Tapasztalat
szerintem jó gép csak a vázon kívűl minden cserére szorul, nekem sikerült 2 hussefeltet széthajtanom de a váz az még mindig tart ja és ha valaki tudja hogy mit jelent az hogy "octagon" a nyeregcsőnél azt megköszönném!!!!
Erre ajánlom
dirt,street
Ennyiért vettem
30000 a váz
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freddy avatar
Freddy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon sok minden
Hátrány
talán a stucni kormány és a teló
Tapasztalat
Bár nekem nem yz4esem hanem yz3 disc-em van de nagyon hasonló ehhez csak vannak jó tárcsák és a felni is jó. A nyeregcső egy kicsit hosszú de egy vasfűrésszel könnyen lehet rajta segíteni :D:D a telóról először a merevség állító csavar törött le majd későbba másik szárból is kilőtte a "díszdugót" mert kiderült, hogy csak az egyik szárban van rugó... de a dugó nem törött el ugyhogy vissza lehetett rakni
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norbee18 avatar
15 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz az brutális :) Octagon 2éve gyötröm de semmi baja!Jól bírja! A gyári cuccok közül nekem már csak a váz meg a váltó maradt meg XD többit lecseréltem
Hátrány
Nincsen!Max a gyári felni teló meg a hajtókar
Tapasztalat
Ez egy kibaszott brutál bringa!Kis tuningolás és nyomhatod neki ahogy csak tudod
Erre ajánlom
Dirt/Freeride A telót mindenképp cseréld le mert elég kicsi bele és azzal nem a legszebb a mozgása =)
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zulesco avatar
Zulesco
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon profi váz geo,octogone stb nagyon kool, főleg hátul ritchey headset nyereg naon faintos:D acera tektro fék nekem hibátlanul működik kmc lánc stucni elmegy agyak formula elvileg szarok de nekem semmi problémám nem volt velük
Hátrány
szar telescope szar shimano hajtókar monoblok kalloy kormány kampec felni az duplafalu ellentétben azzal mait egyesek mondanak de nem egy nagytudású szörny pedig araya
Tapasztalat
nekem nagyon teccik nagyon fasza gép lehet csak sokat kell rá költeni ha nemakarsz költeni rá akko vegyél gepidát vagy xonleet
Erre ajánlom
dh/freeride , ha tuningolod nagytudású gépet hoz6sz ki belőle
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pityuszhely avatar
Pityuszhely
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Kb.3hónapja lettem rá figyelmes hogy a teló kotyog benne...kicseréltem a kormcsapágyat,jobb lett...de 1 hónap múlva már megint kotyogott benne a teló,azt hitem már h a teló nyaka hajlott el de nem...ekkor esett le hogy a fejcsöve öblösödött ki a váznak,de meg lehet bocsátani a bringának,1 több mint 1 év nyúzás után megadta magád az 6061-es alu fejcső, de attól még vegyétek mert megéri
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PityuSzhely avatar
PityuSzhely
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó,brutálisan erős,bírja a viszonylag nagyob beépmagasságu telókat is(nixon.sherman)SCOTT,jól néz ki,a festés nem pattog le,a hegesztésekből nem spórolták ki az anyagot,a sár nem gyűlik össze rajta sehol sem,könnyű,felülhegesztés(nyitott végü)
Hátrány
hátulra csak 10mm-es agy fér be,a gyári felszereltsége szart sem ér(ez csak arra jó,hogy amíg meg nem jönnek az alkatrészek v össze nem jön a pénzed vmi új cuccra addíg tuggyá vele suliba menni v fourcrossozni),a hátsó háromszöget a tárcsaféknél egy keresztmerevítővel meglehetettt volna erősíteni,
Tapasztalat
szerintem nagyon megéri bemmeni egy bringásboltba és utánna kérdezni h nem tudnak e még 2005-ös modelt szerezni mer h egy ilyen bringát veszel akkor sokkal jobban jársz mindha vennél egy yz1-et vagy esetleg 0-át...CSAK TUNINGOLD...meg fogja hálálni a váz azzal h nem esik szét alattad semmiféleképpen
Erre ajánlom
szerintem ez a bringa inkább durva 4x-re és dirtre ,streetre v parkra való(így nem igényel sok fejlesztést) a váz szerintem mindent kibír uhho főleg FRERIDEREKNEK ajánlanám
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Maxxtro avatar
Maxxtro
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon sok előnye van.szerintem a legjobb benne a váz és a teló
Hátrány
A lánc tényleg néha zörgött,de egyébként semmi bajom nincs vele.
Tapasztalat
Szerintem aki ezt a modelt választja az biztos elégedett lesz vele
Erre ajánlom
Főleg Freeride-ra
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

türboja avatar
türboja
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szinte MINDEN!!!Főleg a váz!(nekem voltage yz 3-am van a nagytestvére)
Hátrány
a felni tényleg gyenge , a lánc gyakran zörög,mást nem tapasztaltam eddig.Ja,meg a teló egy kicsit gyenge.
Tapasztalat
nagyon jó bringa és vannak megoldások alkatrészek amik még a ktm és a venson bringáit is ledarálja + olcsó.Akik ilyen bringát vesznek azok biztos jól járnak!!
Erre ajánlom
dirt és frííírájdd!
Szerinted hasznos?

papucsállatka avatar
papucsállatka
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

minden !! kérdezni szeretném hogy ebbe a 130 as teló jó lenne?

Hátrány

Alapcuccok szarok!! Nehéz !!

Tapasztalat

SZerintem ez a bicó alapban szar a vázon kivül! eddig csak a hajtóművet nem cseréltem rajta,egy éves lessz és jól bírja. a váz geoja cool nagyon.és erős estem már olyanokat vele hogy húúúú és meg se kottyant neki !!

Erre ajánlom
dirt/street freeride
8 olvasó 13%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dlio avatar
Dlio
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
1 év után is fa**a!!! semmi baja jó geo és jól manőverezhető. A teló meglepően jó!!
Hátrány
talán a festés 1 picit. lehetne egy picit könnyebb mert nehéz vele a bunny .jah egy Kormány törésem volt. + a hajtó mű
Tapasztalat
Szép menő canga... Minden f*** fikázza hogy ez egy kis sz** és a kona a jó. Kona scrap már szétört a haveromnak de nekem még semmi baja... Bebebe :D
Erre ajánlom
Dt/Dirt/ még XC és túrára is jó, ha hosszú nyereg csöved van
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norbee avatar
Norbee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon olcsó! Szép váz,jó geo.! Bírja a terepet! Az esések meg sem kottyannak neki! Nagyon jó!Kis tuningolással jól néz ki!
Hátrány
Gyenge gyári felnik,hejtókar! Gyenge teló bár nem rossz! Kicsit kemény a mozgása de tűrhető szerintem!Gyenge kormányszár! Volt hogy egy nagyobb uggratásnál elhajlott mert túlságosan ránehezedtem! Deh sebajj van új!:P
Tapasztalat
Végeredményben szerintem ez egy jó bringa! Mindent tud amit tudnia kell!! Az már máskérdés hogy a gyári cuccok a meddig bírják!! A váz az jó erős,viszonylag könnyű! Szal megéri az árát!!!!!!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Mindenkinek a ki szeret bringázni! Kissebb tuningolással mehet vele a Dirt meg a freeride! A váz az garantáltan bírni fogja a kiképzést!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (19 vélemény)
Rendezés
Scott logó

Scott márka bemutatás

A svéd Scott Sports cég kerékpárok, téli felszerelések, motoros cuccok és sportruházat gyártásával foglalkozik. 1958-ban az idahói mérnök és síelő Ed Scott kifejleszt egy alumínium síbotot, mely magasan veri az akkori bambusz és acél botokat. A sikeren felbuzdulva a cég sporteszközök gyártásába kezd. A vállat 1978-ban Svédországba helyezi a központját.

Az első mtb-t 1986-ban mutatja be, de a legfontosabb találmány 1989-es aerodinamikus kormány, mellyel Greg LeMond rögtön meg is nyerte a Tour de France-t. Manapság ez a kormány szinte kötelező tartozék az időfutam és triatlon versenyeken.

Az első Scott teleszkópos villa, az Unishock 1991-ben érkezik, egy évvel később követi az első összteleszkópos kerékpár. 2002-ben Patrice Halgand remekelt Scott bringával a Touron. Manapság a cég a Team Columbia-High Road csapat szponzora.

A cég 2008-ban ünnepli 50 éves fennállását. A mottó még mindig ugyan az: „Innováció- Technológia- Design”.

A Scottnak több súlyrekorder kerékpárvázat köszönhetünk, többek közt a 2007-es 790 grammos Addict országúti, és 2011-ben bemutatott 899 grammos Scale mtb vázat, mellyel Nino Schurter világbajnokságot nyert. Ez évtől a Bosch-al karöltve elektromos kerékpárokat is gyárt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Scott Voltage YZ 4 termékkel kapcsolatban: