UMF Hardy 4 freeride

85 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 115.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



1-15 (85 vélemény)
Rendezés

UMF hardy4 avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Váz nagyon jo nem törik nem reped  pedig elég kezdő vagyok az extrem bicozásban szóval nyuzóm RST launch teloval sincs gondom egész jol mükődik rugozás is nagyon jo csak gondoskodni kell róla és kényeztettni :) télen még nem probáltam nem kotyog nem csatan rugózasnal és ha 1 pár elasztomert kiveszel nyersz plusz rugo utatt nekem nem tört el a tekerő csak rendesen kell tekerni nekem maga az egész bico nem gyári  ami gyári benne az a: váz :) kormány cső stucni és annak kuppakja :) és persze az első teleszkop minden más épitett ami egy ismerős bico szerelő rakott össze bikepositive AL 6061 kerék agyak vannak benne nyeregcső bikepositive hátsó váltó shimano alivio első váltó shimano altus felnik számomra ismeretlenek de nagyon birjak még egy nyolcas nem volt benne és már kétt hónapja nálam a bico tárcsa fékek 160 tárcsa shimano fék rendszer nekem csak a tárcsa csavar szokott fel lazulni de ahoz vesszek ragasztott és no problem én meg vagyok elégedve nem rossz bico :) 

Hátrány

maga a teleszkop mükődésével nincs bajom mert jol műkszik :) de viszont van súlya 2890g szóval van neki súlya majd idővel egy rock shox le cserélem 

Tapasztalat

szerintem egész jo bico bár gyárival nem mentem de ha egy kicsit meg pöckölőd jobb cuccokal csak jobb lessz én elégedet vagyok vele 

Erre ajánlom

kezdő-haladó dirt, kezdő DH, városba 

Ennyiért vettem
50.000 használtan
Csatolt képek
UMF Hardy 4 freeride
UMF Hardy 4 freeride
UMF Hardy 4 freeride
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

beni19 avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Én egy éve használom és nagyon jó

A felnije lehetne egy kicsit szélesebb de igy is jó terepre  

Kormány is lehetne szélesebb egy kicsivel 

Hátrány

A teleszkóp egy szart se ér,

kicsi a Hardy 4 kormánya

Tapasztalat

Én szerintem enyi pénzért nyagyon meg éri  a Hardy 4

Erre ajánlom

dirt,  könyű dh 

Ennyiért vettem
75000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
UMF Hardy 4  2007 freeride
8 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fulladjmeg avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Hát váz jó tárcsafék jó lauch 2-hétigjó lánfeszítő jó!Használno jó streetre ditrre nagyon ajánlom jó kis bike megfeleelő embernél sokáig is bírja ez az UMF freeride lépcsőt nem ajánlom ugrani vele!

Hátrány

Teleszkóp nemjó

Fék Nemannyira

Felni nemjó

Kormány nemjó

Ülés nemjó

Váltó cseréld re

rossz gazdánál kis ideig bírja ez az UMF freeride am eggyik haveromnak letört a váz nyaka meg a hátsó két merevítés HEGGESZTENI NEM AJÁNLOM FERDÜL A VÁZ!

Erre ajánlom

Downhill Dirt Street

Ennyiért vettem
130000
Mért tömeg
13 g
Csatolt képek
UMF Hardy 4  2010 freeride
9 olvasó 44%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Petike99 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szerintem jó a Hardy 4 a váz erős, a felnivel még nem volt bajom (mondjuk csak városba használom szóval nem ugrok vele nagyokat). Kényelmes a nyereg meg a kormány,  a Holy Roller csak hátul kopott elől még jó (ezért megcseréltem a 2 külsőt).  A geometriája szerintem jó kényelmes , trükközni nem nagyon szoktam csak néhány bunny, szerintem viszonylag megbizható ez az UMF freeride bringa.

Hátrány

Hát a teleszkópról szerintem ne beszéljünk... Még SAJNOS nem cseréltem le de már kellene, hidegbe merev darabosan mozog, a becsúszó szárról a festék lekopott.  Egyszer a tesóm (kb 115kg) alatt a bal hajtókar beszart, leesett  így tehát cserélték a monoblokkot meg a 2 hajtókart, a váltó nem valami szuper, nekem elől már 1sebességes de hátul még nem, tervezem hogy átalakítom/átalakíttatom hogy single speed legyen ez az UMF freeride gép csak az lot of pénz.   Hátul a fogassorból egy szem kiesett de attól még tudtam használni. A markolat szar , a fékek tűrhetők

Tapasztalat

Az idővel belátom hogy jobb a single speed de amikor vettem ezt az UMF Hardy 4 freeride biciklit kb 1 éve akk nem ezt mondtam. Nekem lett már cserélve : hajtókarok, markolat, hátsó fogassor, lánc, láncvilla védő, bal fékkar, nyeregcső bilincs, 2 féktárcsa     és tervezem a felni,a kormány és a teló cseréjét .

Erre ajánlom

Dirt  városba, szerintem a városba ez elég jó, nem kell leszállnod egy nagyobb patkánál és nem kell félni a nagyobb kátyúktól sem de azért ennél lehet többet is kihozni a bicikliből. Lehet hogy erős a váza de szerintem nem nagyon bírná az enyhe dh-t a launchal 

Ennyiért vettem
95e használtan
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RyosLeraix avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- hát ebből ninc sok..

- jó a fék, kormány stucni, és a váz geoja.. kb ennyi

Hátrány

- nah ebből van..

- ha street-re vagy dirt-re akarokd használni kezdő szinten akkor megfelel.. de ha komolyabban akkor dobahtod ki a kerekeket, telót, hajtást.. röviden ezek szarok.. + a váltó is felejtős mert egy idő után meg adja magát..

Tapasztalat

Hát a single speedes változattal jobban jársz csak ott is cserélj telót mert a launch az fos..

Erre ajánlom

street, dirt

Ennyiért vettem
110000
7 olvasó 29%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

clm avatar
54 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-jó a geometriája
-az alap alkatrészek kezdésnek jók
-jó kezelhetőség
-a váz nem csavarodik, bírja a 150 mm-es teleszkópot is

Hátrány

-nekem az első teleszkóp, hátsó felni eltört
-a váltó fél év után elkezdett kattogni

Tapasztalat

Erre ajánlom

Ha továbbfejleszted akkor Dirt, Street, Fr, lightos DH

Csatolt képek
UMF Hardy 4  2008 freeride
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

progix91 avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-A váz egész  jól bírja, festése igényes, hegesztés kiváló
-Az egész bicó nagyon könnyű és jó a geometriája, rövid tengelytáv, ugrásokat jól bírja
-A váltók, fékek jól bírják
A kormány kialakítása kézreeső és kényelmes
-A legértésebb része mindenképpen a váz
-A gumik sokáig kibírják
 

Hátrány

-Elég sok minden
 -Teló(RST Launch) kb 80mm-t mozog könnyen beáll  és elkezd kotyogni is ,hidegben mintha merev lenne, a festés rajta szinte pár hét után megkopik, úgy 4-5 havonta szét kell szedni és újra zsírozni akkor jól bírja
-Fogaskoszorú, lánc kb semmit nem érnek nekem már az első 2 hét után cserni kellett, mivel megnyúlt a lánc(gyári alkatrészek)plusz a hajtókar felgyűri a láncot a vázhoz néha
-Felni nem az igazi
-Ülés az valami rémálom...
-Markolat kb 1 hét után elkopik
-Egykerekezni elég nehez vele
-Monoblok kattog néha

Tapasztalat

-Teleszkópot, markolatot, ülést érdemes rajta cserélni már az elején
-Jobban jársz ha magadnak rakod össze az egészet olyan alkatrészekből amiket te választol.
-Érdemes Single re átalakítani, úgy egész jó kis bicaj :)
 

Erre ajánlom

Enyhe DH/ freeridera használom, erre ajánlom is kezdőknek, és középhaladóknak is

Ennyiért vettem
129000
Mért tömeg
13000 g
Csatolt képek
UMF Hardy 4  2010 freeride
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bartustibor avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Megbízható, strapabíró váz, jól néz ki, talán még feltünő is, csendes! Jó váltó!

Hátrány

Kényes festés! Csak hülyülésre jó, semmi másra. Gyári ülése kényelmetlen. Gyárilag brutál terep gumival szerelik ami utcára nem jó, viszont terepre meg maga az egész bicigli nem való!

Tapasztalat

Először is. Lelkes (tapasztalatlan) kezdő amatőr vagyok, nem tesztelek! Hozzá jutottam ehhez a bicajhoz. Nem ez a stílusom, de ez van, így írom meg tapasztalataimat!

Fék: sima V-fék. Sík terepen elmenni A-ból B-be: ok. Amúgy: kuka, nem jó semmire, életveszélyes!

Teló: Ugyan az, gyenge.

Ülés: csajoknak lehet jó, én egyből lecseréltem. Ahogy a gumikat is! Bár nem erre kellet volna, ez csak kizárólag aszfaltra jó, semmi másra :(

Furcsa a váz geometriállya, nem rossz csak nekem furi. Sok negatívumot írtam,de valahogy mégis szeretem, megkedveltem. Lecserélni nem fogok semmit, újat veszek, jól felszereltet!

Erre ajánlom

Hülyülni, ugri-bugrizni :) Turázni: nem!  XC: nem! DH: ha nincs halál félelmed, nyugodtan. A váz bírni fogja :) De csak az :) Ja és a váltó is :)

Ennyiért vettem
90000
Csatolt képek
UMF Hardy 4  2009 freeride
Eredeti kerék-ülés!
UMF Hardy 4  2009 freeride
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dr. UMF avatar
39 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Isteni a geoja, a rövid tengelytáv miatt könnyű vele ugrálgatni, pörögni-forogni, ám az egykeréknél (ami nem manual, mert  a manual az, amikor úgy egykerekezel, hogy nem tekersz rá egyszer sem) gyakran beverheti az ember a térdét a kormányba.

A hegesztések jók, legalábbis én még egy Hardyt se láttam eltörni, a sajátomat is beleértve :) . A festés viszont bizonyos helyeken kopik sajnos, de a kőfelverődésket viszonylag jól bírja.

Nagyon jó az ár-érték aránya.

Ügyesen megcsinálták, hogy egy fél mozdulat levenni a Made In Taiwan matricát, szerintem még az eső is lemosta volna.

Hátrány

-Nehéz vele jól egykerekezni (legalábbis nekem, aki nem sikerültem kis darabra)

- A festék kopik, és csúnya lesz a helye.

Tapasztalat

Összességében tetszik a váz, mert bár elvileg Dirt bicó, simán bírja a (magyar színvonalú) DH-t és FR-t is. Kategóriatársai közül egy Magellan PolarX XXXX-et és egy Mongoose Fireballt-t próbáltam ki, de nekem mindkettőnél jobban tetszik a Hardy, annak ellenére, hogy ez a két termék drágább is, mint az UMF.

 

Szerintem simán megér használtan 20-30 ezer, újonnan pedig 40.000 Ft-ot

Erre ajánlom

Dirt, 4X, de egy kis óvatos DH, FR is belefér.

Ennyiért vettem
kompletten vettem.
Csatolt képek
UMF Hardy 4  2006 freeride
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ákosss avatar
35 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

olcsó haladó bringa vagy pedig jó még kezdőknek is:D
a festés nem kopik le.
és még könnyű is:)
 

Hátrány

egy ideig a hajtás jó volt aztán ahhova a pedált kell becsavarni ott ugy szétment h kétszer is belement...
a teleszkóp a launch az nem valami jó aztis cseréltem.elkezdett kotyogni.

 forgások nem al egjobbat teszi az umf-nek mert könnyen elrepednek.
a geomtiáával én nem voltam mgelégedve mert nekem nagy volt a 16-os:S:S ajnos

Erre ajánlom

mehet dirte simán és street meg egykis freeride:)

Ennyiért vettem
90.000
Csatolt képek
UMF Hardy 4  2008 freeride
itt már sok alkatrész lecserélve.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szilágyi zoli avatar
74 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Jó a színe nekem tetszik.
  • Nagyon jó a geometriája .
  • Az alkatrészek is elmennek rajta.
  • A kerékpár legértékesebb része ? A VÁZ mindenképpen .
  • Szerintem megbízható nagyon csak arra használd amire tervezték és amennyit bír, hol az a határ neki .
Hátrány
  • Hát a teleszkóp, felni, agy, lehetne jobb is benne de így is jó ha nem veszed komolyan a dolgot, de ha tényleg nemcsak hobbi szinten akkarod használni, akkor cseréj le pár alkatrészt és jó lesz.
  • Joytech agy UMF ben hát mit is mondjak.........nem a legjobb választás rakhatak volna bele jobbat is .
Tapasztalat

 A  vázam 2008-as UMF hardy 4, az alkatrészek pedig 2009-esek, egy 2009 UMF hardy 5 ről vannak. Azért lett át építve mert a 2008-as UMf hardy 4 váz jobban tetszet nekem, mint a 2009-es UMF hardy 5 váz .

Több mint 2 év használom, nekem még gyári alkatrészek vannak benne,(kivéve külsőgumi, markolat,elkoptak)( hátsótengely eltört ) nem akkarom lecserélni mert másik biciklire gyűjtök .

Nekem a hátsó tengely tört el de vettem bele új tengelyt így újra jó .

 

Az egészet összegezve egy jó bicikli, nagyon szeretem.

 

Erre ajánlom

Kezdő/Haladó   Dirt/Srteet csak pár alkatrészt cserélj le, Túra, Terep ....stb

Csak ajánlani tudom mindenkinek aki szereti az UMF-et.

Ennyiért vettem
96000
Csatolt képek
UMF Hardy 4  2009 freeride
UMF Hardy 4  2009 freeride
UMF Hardy 4  2009 freeride
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

agnes.harnos avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egyszerűen IMÁDOM a "paripám"... Nem dirt-zésre vettem... de már megjártam vele pl. Horvátország útjait is. Az ülést kellett lecserélnem csak, a többi minden tuti rajta.. Könnyű váltani, masszív kis "gépezet". Mindenkinek ajánlom, aki élvezni akarja a kerekezést!

Hátrány

A gyári ülés... :-)

Tapasztalat

Nagyon szeretem...

Erre ajánlom

Csak úgy.. és őrültségekre egyaránt! 

Ennyiért vettem
135.000.-
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bigkiller02 avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jó kezdő haladó bike.Könnyű ,jó a váltó,a fékek.Jól néz ki, olcsó.

Hátrány

A telója nem egy marzo.. :)  Kicsit gyenge a felni. 

Tapasztalat

Nagyon jó bicó, nem arra lett tervezve, hogy 10 méterekről ugorj le vele

Erre ajánlom

Kezdő/haladó dirt Street

Ennyiért vettem
90.000
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

air-shoft avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nekem 2008-as vázam van a festék egyáltalán nem patog 

nagyon jó a geoja

jó kezelhetöség

masziv nem csavarodik

 

 

Hátrány

álitolag törik de ha megfelelöen használod baja nerm lehet a 2008-asnak mert akkor a nem válaltak volna rá 5 év garanciát

Erre ajánlom

dirt street közepoes dh megfelelő telóval és tudással

Ennyiért vettem
komplet gép volt 2009 februárjába 95000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rajtik avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Sztem könnyü massziv bico :D és mindenkinek ajánlom

Hátrány

gyári cuccok közt vannak rosszak de ha cseréled Akk nagyon komoly bicot lehet összetenni 

Erre ajánlom

Dirt,Street, Dh, Freeride (Birja a váz)

Ennyiért vettem
50000
16 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (85 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):
UMF Hardy 4
anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 14.5"

  • 16"

  • 18"


 
színválaszték:

narancs


villa (teló):
RST Launch

Meghajtás

hajtókar:

Truvativ FC XFLOW 3.0 PS


fogaskoszorú:

Shimano CS-HG40, 8 sebesség


középrész:

Truvativ BB Power Spline


első váltó:

Shimano M310 34.9 TopSwing


hátsó váltó:
Shimano Acera

Kerék

felni:

Alex DM-18


első agy:

Joytech


hátsó agy:

Shimano RM30-8


külső gumi:

CST 26"x2.125


Irányítás

váltókar:

Shimano Altus Ezfire 8/3


kormány:

UMF OV RISE


kormányszár:

UMF OV Lange, 50mm


kormánycsapágy:

FSA No. 10


nyereg:

Velo VL 7087


nyeregcső:

MSP-15Al.1, 31.6mm


Fék

 
féktest:

V-fék


tömeg:

14


UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
UMF Hardy 4 és marzocchi 55r(160mm) bírná a váz?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
UMF Hardy 4-es vázhoz milyen tengelyhosszú monoblokk kell?
4 válasz
utolsó: 2017. aug.
UMF Hardy 4-be a hajtás recseg mi lehet a baja?
12 válasz
utolsó: 2012. júl.
Magellan PolarX Table Top vagy UMF Hardy 4 vázat vegyek?
4 válasz
utolsó: 2012. feb.
UMF Hardy 4 vs. Scott Voltage YZ1. Mekkora vázméretet válasszak?
8 válasz
utolsó: 2013. szept.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Hardy 4 termékkel kapcsolatban: