Sztem könnyü massziv bico :D és mindenkinek ajánlom
gyári cuccok közt vannak rosszak de ha cseréled Akk nagyon komoly bicot lehet összetenni
Dirt,Street, Dh, Freeride (Birja a váz)
Sztem könnyü massziv bico :D és mindenkinek ajánlom
gyári cuccok közt vannak rosszak de ha cseréled Akk nagyon komoly bicot lehet összetenni
Dirt,Street, Dh, Freeride (Birja a váz)
dirt,túra,aszfalt,annak akinek nincs kedve normális bicót össze rakni
Erős a váz.
A felnik nagyon jók, erősek ( a külsőt kicsit nehéz rátenni, mert vékony a felni.)
A kormány kialakítás kézrefekvő.
A fékek nagyon jól fognak.
Az egész bicikli nagyon jól néz ki szép matricák, gyönyőrű külső.
Sajnos a hátrányokhoz többet tudnék írni.
A váltó egy forintot nem ér , mert 1 hónap után elkezdett kattogni, később többször is bevertem a térdem a telszkópba.
Az ülés kicsi és kényelmetlen.
A teleszkóp egy kalap sz*r.
Markolat 1 óra után csúszik.
A váz az szép és adtak a minőségre is egyaránt, belépő szintű cuccokkal van felszerelve, jó a Maxxis Holy Roller gumi rajta, nem drága.
legelőszöra teleszkóp fog elromlani olyan keménylesz mint egy merevvilla...következö a festés könnyen lepattog a festék róla.
Elég nehéz bicikli én úgy használtam, hogy mindent leszedtem tóla és csak hátsó fék volt rajta de még így is 13 kiló volt
vagynagyonkezdő dirtesnek vagy kemény montisnak...ennyit bír!!!
-jó váz
-egész könnyű bicó
-szép ülés:D
-fékek nemrosszak ahozképest hogy v-fékek
-külsőgumival különösebb gondom nincs
-felnise gáz(csak nem tárcsafékes)
-markolat kopik, de nagyon:/
-hátsó váltó nem az igazi
-teló hamar koszosodik, de tiszta állapotban se mozogja ki rendesen a 100-at
-négyszögtengelyes shimano hajtás:/
-ahogy elöbb írtam a felnik nem tárcsafékesek de nem nagygáz:)
-sztem kezdőknek tökéletes eddig nekem se okozott csalódást
-nekem 35-ért megérte de sztem teljes árát is megéri azért:)
Kormány: Széles, festés szép és nem kopik, és nem is hajlik
Váz: Jó geó és szép festés
Külső gumik : Maxxis Holy Roller
Nyereg: Szép, Kicsit kemény de nem annyira baj. Ha csak ugrálásra használod a bicót akkor úgyse ülsz le...
Váltórendszer:Első váltó lötyögött és annyira mozgott h néha hozzáért a lánchoz. Hátul a váltótartó papucs el volt ferdülve :S . És a váltó is eléggé rossz volt (Shimano Acera) . Én is ilyet használok, nekem nincs vele semmi bajom de ennek volt bőven problémája.
Hajtókar,Monoblokk:Truvativ Powerspline .Monoblokk néha kattogott, és eléggé mozgott is.
Teleszkóp: RST Launch.... Merev, nem mozog semmit. De ezt nem kell elmondanom mert sztem mindenki tudja h egy szar..
Felnik: Alexrims DM18 Elöl hátul nyolcas volt benne.. Nagyon könnyű felütni. Tehettek vna bele inkább DM24-et. Az se a legjobb de az legalább bírja egy ideig.. De az se jobb.
Agyak: Tengely kotyog, kattog , mozog..
Ha már Hardy 4-est akarsz akkor inkább a singlespeedet vedd meg mert az jobb egy kicsivel. Hajtókar, Monoblokk stb.. jobb rajta. meg ha csak dirtre használod akk minek a váltó. De ha XC-re is használni akarod akkor jó a váltós csak karban kell tartani meg le kell cserélni rajta a hajtást mert az elég rossz. De a felniket viszont cseréld le mert azok nagyon szarok.a telóról meg nem is beszélek mert azt alap h kuka
Jó váltó?Bár aki dirtel vagy streetel vele ugy is mind1.A teleszkópja nem jó! Alig megy be és nekem már 3 hónapnál kattogot.
Dirt,Street
-Felnik nagyon könnyű bele 8ast rakni (dm18as felnik vannak rajta).
-Teleszkóp nem mozog(rst launc).
-Hajtás sokat kattog rendszeres dirt használata után(truvativ x-flow).
-Váltók nem jó mert dirten hamar tropára megy.
Ezeket kell legelőszőr lecserélni és akkor már elmegy.
Talán nagyon alap dirtr és street
Ha leszeded a sok szart róla akkor egész jo kis bicot lehet kihozni belőle:
elsőféket, váltókat, fékkarokat leszeded akkor jolesz.
Nekem igy 12 kiló lett, már csak egy marzocchi kellene bele:D
a váz jo, meg a kerekek eddig jol birták nincs velük baj pedig hegyen használom, néha sziklán is meg ugrálok is picit vele
más csak hátránya van
a gyári villa (rst) eeléggé rossz, nem mozogja ki a teljes utat és amennyit mozog ahhoz is le kellett jönni vele hüvösvölogyben a hosszu lépcsőn ami felvisz a vasuthoz
a fék se birja kb 1-2 light pálya után elálitodik
ahol meg télleg kell fékezni ott meg 1 pálya után rögtön, rossz az adagolása, nekem a féktárcsa is megégett egy két helyen, szoval a hőelvezetése se éppen jo
én hegyen használom kb heti3-4 szer amiota megvan
elég gyorsan jelentkeznek hibák de már cserélem a dolgokat és igy egyre jobb lesz
de hát gyári bicotol nem is kell többet várni ennyiért
1 idő után kattog a monoblokk,h.felni elrepedt(kicsit) és a teleszkóp csak melegben mozog,de legalább azért erős.
Én elég sokat költöttem rá. Kicseréltem rajta a markolatot,pedált,felnit,hajtókart,nyerget,gumit és ss-et csináltam.
A vázam eladó akit érdekel az nézze meg a hirdetésemet.
narancs
UMF- Everybody Freeride
Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.
Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.
A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
UMF Hardy 4 és marzocchi 55r(160mm) bírná a váz? |
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
|
UMF Hardy 4-es vázhoz milyen tengelyhosszú monoblokk kell? |
4 válasz
utolsó: 2017. aug.
|
UMF Hardy 4-be a hajtás recseg mi lehet a baja? |
12 válasz
utolsó: 2012. júl.
|
Magellan PolarX Table Top vagy UMF Hardy 4 vázat vegyek? |
4 válasz
utolsó: 2012. feb.
|
UMF Hardy 4 vs. Scott Voltage YZ1. Mekkora vázméretet válasszak? |
8 válasz
utolsó: 2013. szept.
|