UMF Hardy 4 freeride

86 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 115.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



31-45 (86 vélemény)
Rendezés

Hobzsolt avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jo geometria

Jo kemeny massziv bringa (2meteres magassagig :D)

Nem a legdragabb

Jo ules, Villa se rosz csak atkell kalapalni :D

Hátrány

A hajtokart , a valtot , az agyakat ,(villat)  KIKELL CSERELNI nem a legjobbak

Amugy nagyon jo!

 

Tapasztalat
Osszegsegeben jo bringa aki ilyent akar veni csak hajra!!!!
Erre ajánlom
Amit leirtam es betartod akkor FREERIDE ,DIRT!!!
Ennyiért vettem
az nemfontos
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gecse Richárd avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

az egész bicó jó

szerintem érdemes kicserélni az agyakat Novatec gyorszáras vastagtengelyesre, elől hátul

és villát kicerélni mert az szar

Hátrány

egy idő után recseg a monoblock

meg talán a papucs kicsit gyengének tűnik

meg hát a villa! RST ( Rossz, Szar Teló )

Erre ajánlom
dirt ; street annak akit nem zavar a teló
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

marci94 avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

jó geo 

könnyű váz

 

Hátrány

szar a villa

szarok az alapcucok

nem valami defekt álló gumi

 

Tapasztalat
Szerintem ilyet ne vegyél mert haveromnak is megrepet.
Erre ajánlom
enyhe dirt ,streer,dh-ra semmi kép.
Ennyiért vettem
csak kipróbáltam
12 olvasó 58%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

eSS avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

sztem könnyű

jó a geoja

kb. ennyi..

Hátrány
sz*rok a gyári cuccok...
Tapasztalat

hát először váltokat leszedtem mindkettőt,kormányból lekell vágni mert széles nagyon minimum 2cm, aztán a hátsó váltot ketté vágtam, tehát egy fogas kerék van rajta, a láncból kiszedtem igy nem koppan lehet vele mindent csinálni, felniket cserélni kell az elsőt cseréltem már shimano, meg első tárcsafék saint, deore fékkar hidr.  hátsó felni maradt de bicozás után nyolcas van benne szal... az is lesz uj most fogok venni bele teleszkopot, itt egy kép igy néz ki most  : fék nincs rajta sry

Erre ajánlom
street/dirt
Csatolt képek
UMF Hardy 4  2007 freeride
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

velvet195 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
erős a váz igényes a hegesztés minden jó rajta kivéve a villa                                                                                                                 
Hátrány
nekem a villa nem teccik rajta nem bírja visszarúg. a kerékbe könnyű nyolcast tenni.                                                                                        .
Erre ajánlom
dirt  egyértelmű
Ennyiért vettem
80000
9 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dirtember avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Váz nagyon jó és szép a geometriája, jó hegesztések, masszív
Hátrány
  • nekem kb 3 hónap használat után a kerékben irtó nagy nyolcas lett
  • a váltó nagyon rossz
  • fékek nem jól fognak ( nekem sikerült letörni az egyik fékpofám :D:D)
  • lánc nyúlikkkkkk
  • az első villa borzasztó
Tapasztalat
Szerintem összességében egy kezdő bringának nem rossz vedd meg azt ha lesz pénzed cserélgesd a rossz cuccokat azt kész :D:D
Erre ajánlom
dirt/street
Ennyiért vettem
90000
11 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PrO avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nah az vann sok :) pl a váz nagyon bejött erős,tartós a szine is ott van(2006).Nekem a stucni a kormány a váltókar a nyereg is teccik.A felni elmegy geo fasza villa mindenképp csere de elmegy egy idejig .az 1,  1.5 méteres ugrást bírja lazán csak a láncal vigyázz :D amúgy ennyi pénzért fasza kis gép .HA TUDSZ ILYET VEGYÉL !
Hátrány
hát a hátsó váltó laza a lánc ugrásnál odabasz a vázhoz ezért kell venni védőt.Egy láncvezető se árt ,de egyébként az nem pénz .szerintem nincs több de ennyi pénzért bőven megéri megvenni még ilyen kis hibákkal is !
Tapasztalat
Jelenleg elég szar bicajom van ezért venném ezt és ha tehetitek vegyétek jobb mint az 5 vagy a 3 !!! ILYET VEGYÉ !
Erre ajánlom
Dirt,Street , enyhe ,  DH és egy kis FR , de túrára is jó.
Ennyiért vettem
90.000-ért venném !
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lady Tomy avatar
12 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Sziasztok!Most vettem 1 hónapja.Eddig semmi nagy baja nincs.

Hátrány
A hátsó váltó egy kicsit szar(durván vált).A gyári lánc nagyon hosszú.Mikor megvettem megkellett húzni mindegyik csavart, mert bunnyztam egyett és majdnem kiesett az első kerék.A markolat gyorsan kopik.A villa csak 60 mm-t mozog ki a 100-ból.
Tapasztalat

Schwinn Csepel Ranger után teljes felüdülés.

Erre ajánlom
Kezdő dirtes és streetes srácoknak.
Ennyiért vettem
85000
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HoZé avatar
26 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Szép(fekete narancssárga fehér), könnyű, jól mozog levegőben és földön egyaránt, manualozni csodás vele, IRC gumival álom a tekerés, rövid láncvilla könnyű irányíthatóság, és még sokan mások... SZERETEM :D
Hátrány
A gila eltört, kormány "kicsit" széles, festék pattog, csak láncvezetővel vagy félláncszemes lánccal lehet single speed, hajtómű + monoblokk és alex dm 18 monnyon le, nincs gusset, és végül a bowdentartó szemekbe folyton térddel belerúgsz. DE ettől függetlenül nincs semmi bajom vele:)
Erre ajánlom
kis átalakítással street, vagy nézd meg a gyártó honlapján...
Ennyiért vettem
90
20 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bende avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Minden zsír rajta. Most vettem rohadt jó. könnyű a teló bírja s strapát. a fékek egy jó beállítással nagyon erőssek

a váltó ideális és jól mükszik.

Hátrány
Nem hinném hogy lenne,  minden pöpec és zsír rajta.
Tapasztalat
Ha szeretnél egyet vedd meg. megéri
Erre ajánlom
Dirt, street Freeride meg amira akarod
11 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

voltamleszek avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- nem túl nehéz, meg merem kockáztatni hogy könnyű

- erős váz 

- pöpec első telszkóp (+1pirospont a telómiattmert nekm nagyon bejött, igaz ha nem tartaom rendesen karban akor van mikor, nagyritkán, beáll de ez az én hanyagságom valmint vadulásom mitt van)

- nekm teszik a váz formája , anygaga , szín (dirt)

- nagyon elégedett vagyok  a váltókkal

- jók a maxxis gumik

Hátrány

het kevés de az viszon NAGYON ZAVARÓ ÉS DÜHÍTŐ!:
- nem leht vele normálisan ugartni  mert ledobaj a láncot
- mivel ledobja a láncot nem tudod  meg csinálni hogy fel az ívre nyuszihopp hátrfaelé tekersz majd  meg fordulsz. (féki )
-  a ledobott lán ostor ként csapódik és lemrja a festéket valmint erősebb igénybevételnél a középrénél nekm egy 1.5 mm mély bevágst csinált a vázba ! :S
- a hajtómű pocsék , mindig leesik és ha rendesen használod a biciklit szinte biztos hogy szét megy ( nekm  előr-hátra  mid két hajtókar 30° mozog mndjuk rendesn használom )

-a gyári kerekek  valmint agyak  gyengék -> első agy tengeje eltörőtt,
hátsó kerék oldalirányba C alakban meg hajolt( egy nyuszihopp 180° miatt történ  ez a hátsó kerékkel , első tengej meg pogo miatt )

Erre ajánlom
háát DIRT meg ha átrkod single speed-re  avgy normális hajtóművet raksz rá + agyakat kicseréled akor STREET
meg talán gyenge DH
Ennyiért vettem
80 000..fűalatt akcióval
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kiscsev avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

A gyári bicó nem egy nagy durranás abból szerintem csak a váz jó (és a kormány aki szereti a "csónak feelinget"), a váz geoja nagyon ott van! másrészt szép és tartós a festése.

Hátrány
A váz középrésze nagyon lennt van szóval ügyeskedni kell nagyon streetnél hogy nem bazd oda, és az kormánypöri is nehezen fér el van teló amivel el se fér....erre vigyázz. És aki beletesz egy 13-as vagy 17-es telót és DH-zik vele, az ne csodálkozzon hogy reped a fejcső (nem erre való!!!)
Tapasztalat

Összességében ha tudod használni arra amire tervezték nagyon jó kis váz és abszolult megéri az árát...de mondom hogy a gyári bicó egy kupac szar....ha nem csak suliba jársz vele menőzni. Ha ilyened van akkor gyors teló csere, hajtás csere. És egyébként ss-ként kva jól működik!!! félszemes lánccal

Erre ajánlom
DIRT (ott nem baj ha alacsony a középrész) és semmi DH vagy FR
Ennyiért vettem
27 papír
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

deakrp avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

szerintem naon jóó keró

szép a festése jóó merev bírja a starpát és nem kényeskedik

Hátrány

a hátsó váltó igen hamar szétment (háááát Acera)

a gumik eléggé kopnak nem értem méé nem tudtak rárakni 2.4-es holy rollert

kááár hogy nem csúszópapucsos a váz

hosszútávon a teleszkóp nem naon bírja (háááát rst)

télen befagytak a bovdenek de most máá csak hátsó fékem van szóval nem GÁÁÁZ

Tapasztalat

ha megveszed ezt a gépet szerintem fiX h nem bánod meg

pláne hogy ha beleölsz még százat, szóval inkább csak vázat végy belöle

Erre ajánlom

kezdõ-haladó dirt street ridereknek

 

Ennyiért vettem
999000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

botond012 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
jo váz enyyi ha kciserélsz rajt mindent akkor jo lezs a bico  
Hátrány

minden más szar benne ki kell cserélni csak a váz jo

dj3 as telot bele

minumum 2,3 a sgumi mert elfér  

két bazi erös kerék

dh monblock uj hajtokar pedál 

érdemes kicserélni a stucnit nagybefogosra vagyis 31,8 as ra meg nagybefogos kormány t bele faxán fog kinézni és birja is  

Erre ajánlom
dirt street
Ennyiért vettem
-----
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Desmond69 avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

viszonylag könnyű a váz , a bicikli egyéb részei nagyjából jók ennyiért megéri

Hátrány
nem tudom miért dicséritek ennyien ezt a vázat valószínüleg nem látott itt nagyon sok ember igaz dirt -öt de ez a váz törik , a fejcső alsórészénél egyrészt ami hatalmas hiba a vázban másrészt pedig integrált és (legalábbis a 07-esben még így van) nincs csapágy kosár a váz falánál ezért amikor kb. 1méterről vagy magasabbról leugrasz vele a csapágy golyók amik CrMo-k tehát sokkal erősebb mint az alu fal koptatják ki azt a szar és kb. 2év alatt teljestönkre megy a váz, emiatt lett a Mali Slalom is AHead 1 ,1/8-as mert sokan panaszkodtak rá hogy úgy szar. A másik probléma a vázzal hogy a hátsó háromszög alsó része lefele tart tehát dirtre alapból szar érdemes megnézni a caprine dualt hogy annak milyen (ez a baj pl, a PolarX manuallal is ), és végül még ami baj a vázzal hogy elvileg freeridera van a váz de ennek ellenére nem vízszintes a papucs tehát adtál a szarnak egy pofont ha singlespeedet akarsz muszály szerezni egy fél láncszemet ami egyrészt gettó megoldás másrészt meg nem életbiztosítás azzal ugrálni nah ennyi jutott eszembe
Tapasztalat
Én biztosan nem vennék ilyet de azért a gyári bicikli összeségében elmegy
12 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (86 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):
UMF Hardy 4
anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 14.5"

  • 16"

  • 18"


 
színválaszték:

narancs


villa (teló):
RST Launch

Meghajtás

hajtókar:

Truvativ FC XFLOW 3.0 PS


fogaskoszorú:

Shimano CS-HG40, 8 sebesség


középrész:

Truvativ BB Power Spline


első váltó:

Shimano M310 34.9 TopSwing


hátsó váltó:
Shimano Acera

Kerék

felni:

Alex DM-18


első agy:

Joytech


hátsó agy:

Shimano RM30-8


külső gumi:

CST 26"x2.125


Irányítás

váltókar:

Shimano Altus Ezfire 8/3


kormány:

UMF OV RISE


kormányszár:

UMF OV Lange, 50mm


kormánycsapágy:

FSA No. 10


nyereg:

Velo VL 7087


nyeregcső:

MSP-15Al.1, 31.6mm


Fék

 
féktest:

V-fék


tömeg:

14


UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-5 (5 kérdés)

Kérdések Statisztika
UMF Hardy 4 és marzocchi 55r(160mm) bírná a váz?
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
UMF Hardy 4-es vázhoz milyen tengelyhosszú monoblokk kell?
4 válasz
utolsó: 2017. aug.
UMF Hardy 4-be a hajtás recseg mi lehet a baja?
12 válasz
utolsó: 2012. júl.
Magellan PolarX Table Top vagy UMF Hardy 4 vázat vegyek?
4 válasz
utolsó: 2012. feb.
UMF Hardy 4 vs. Scott Voltage YZ1. Mekkora vázméretet válasszak?
8 válasz
utolsó: 2013. szept.
1-5 (5 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Hardy 4 termékkel kapcsolatban: