Jo geometria
Jo kemeny massziv bringa (2meteres magassagig :D)
Nem a legdragabb
Jo ules, Villa se rosz csak atkell kalapalni :D
A hajtokart , a valtot , az agyakat ,(villat) KIKELL CSERELNI nem a legjobbak
Amugy nagyon jo!
Jo geometria
Jo kemeny massziv bringa (2meteres magassagig :D)
Nem a legdragabb
Jo ules, Villa se rosz csak atkell kalapalni :D
A hajtokart , a valtot , az agyakat ,(villat) KIKELL CSERELNI nem a legjobbak
Amugy nagyon jo!
az egész bicó jó
szerintem érdemes kicserélni az agyakat Novatec gyorszáras vastagtengelyesre, elől hátul
és villát kicerélni mert az szar
egy idő után recseg a monoblock
meg talán a papucs kicsit gyengének tűnik
meg hát a villa! RST ( Rossz, Szar Teló )
jó geo
könnyű váz
szar a villa
szarok az alapcucok
nem valami defekt álló gumi
sztem könnyű
jó a geoja
kb. ennyi..
hát először váltokat leszedtem mindkettőt,kormányból lekell vágni mert széles nagyon minimum 2cm, aztán a hátsó váltot ketté vágtam, tehát egy fogas kerék van rajta, a láncból kiszedtem igy nem koppan lehet vele mindent csinálni, felniket cserélni kell az elsőt cseréltem már shimano, meg első tárcsafék saint, deore fékkar hidr. hátsó felni maradt de bicozás után nyolcas van benne szal... az is lesz uj most fogok venni bele teleszkopot, itt egy kép igy néz ki most : fék nincs rajta sry
Sziasztok!Most vettem 1 hónapja.Eddig semmi nagy baja nincs.
Schwinn Csepel Ranger után teljes felüdülés.
Minden zsír rajta. Most vettem rohadt jó. könnyű a teló bírja s strapát. a fékek egy jó beállítással nagyon erőssek
a váltó ideális és jól mükszik.
- nem túl nehéz, meg merem kockáztatni hogy könnyű
- erős váz
- pöpec első telszkóp (+1pirospont a telómiattmert nekm nagyon bejött, igaz ha nem tartaom rendesen karban akor van mikor, nagyritkán, beáll de ez az én hanyagságom valmint vadulásom mitt van)
- nekm teszik a váz formája , anygaga , szín (dirt)
- nagyon elégedett vagyok a váltókkal
- jók a maxxis gumik
het kevés de az viszon NAGYON ZAVARÓ ÉS DÜHÍTŐ!:
- nem leht vele normálisan ugartni mert ledobaj a láncot
- mivel ledobja a láncot nem tudod meg csinálni hogy fel az ívre nyuszihopp hátrfaelé tekersz majd meg fordulsz. (féki )
- a ledobott lán ostor ként csapódik és lemrja a festéket valmint erősebb igénybevételnél a középrénél nekm egy 1.5 mm mély bevágst csinált a vázba ! :S
- a hajtómű pocsék , mindig leesik és ha rendesen használod a biciklit szinte biztos hogy szét megy ( nekm előr-hátra mid két hajtókar 30° mozog mndjuk rendesn használom )
-a gyári kerekek valmint agyak gyengék -> első agy tengeje eltörőtt,
hátsó kerék oldalirányba C alakban meg hajolt( egy nyuszihopp 180° miatt történ ez a hátsó kerékkel , első tengej meg pogo miatt )
A gyári bicó nem egy nagy durranás abból szerintem csak a váz jó (és a kormány aki szereti a "csónak feelinget"), a váz geoja nagyon ott van! másrészt szép és tartós a festése.
Összességében ha tudod használni arra amire tervezték nagyon jó kis váz és abszolult megéri az árát...de mondom hogy a gyári bicó egy kupac szar....ha nem csak suliba jársz vele menőzni. Ha ilyened van akkor gyors teló csere, hajtás csere. És egyébként ss-ként kva jól működik!!! félszemes lánccal
szerintem naon jóó keró
szép a festése jóó merev bírja a starpát és nem kényeskedik
a hátsó váltó igen hamar szétment (háááát Acera)
a gumik eléggé kopnak nem értem méé nem tudtak rárakni 2.4-es holy rollert
kááár hogy nem csúszópapucsos a váz
hosszútávon a teleszkóp nem naon bírja (háááát rst)
télen befagytak a bovdenek de most máá csak hátsó fékem van szóval nem GÁÁÁZ
ha megveszed ezt a gépet szerintem fiX h nem bánod meg
pláne hogy ha beleölsz még százat, szóval inkább csak vázat végy belöle
kezdõ-haladó dirt street ridereknek
minden más szar benne ki kell cserélni csak a váz jo
dj3 as telot bele
minumum 2,3 a sgumi mert elfér
két bazi erös kerék
dh monblock uj hajtokar pedál
érdemes kicserélni a stucnit nagybefogosra vagyis 31,8 as ra meg nagybefogos kormány t bele faxán fog kinézni és birja is
viszonylag könnyű a váz , a bicikli egyéb részei nagyjából jók ennyiért megéri
narancs
UMF- Everybody Freeride
Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.
Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.
A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
UMF Hardy 4 és marzocchi 55r(160mm) bírná a váz? |
5 válasz
utolsó: 2013. márc.
|
UMF Hardy 4-es vázhoz milyen tengelyhosszú monoblokk kell? |
4 válasz
utolsó: 2017. aug.
|
UMF Hardy 4-be a hajtás recseg mi lehet a baja? |
12 válasz
utolsó: 2012. júl.
|
Magellan PolarX Table Top vagy UMF Hardy 4 vázat vegyek? |
4 válasz
utolsó: 2012. feb.
|
UMF Hardy 4 vs. Scott Voltage YZ1. Mekkora vázméretet válasszak? |
8 válasz
utolsó: 2013. szept.
|