UMF Hardy 5 freeride

55 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



46-55 (55 vélemény)
Rendezés

belme avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem drága, könnyű, jó rajta a stucni, kormány, ülés...
Hátrány
Sok cucc raj ta elég gagyi:) pl.gumi, felnik, agyak...
Tapasztalat
Én még most is ezt használom de nincs panaszom róla kivéve a hátsó felnit meg a hátsóagyat mert az eltört!!!
Erre ajánlom
Én FR.-re használom, de szerinte nem rossz dirt-re vagy akár streetre is.
Ennyiért vettem
80000
19 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

umfrider avatar
umfrider
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem nagyon fasza kis váz, én azért vettem ezt, mert sztem az összes UMF váz ugyan az ( kivéve s1 team... néhány ) és ez tetszik a legjobban. Király a festése is
Hátrány
Hát az csak eg, márpedig a váltópapucs kogyog, és bármennyire meghúzom akkor sem jó. szét b***ódott rajta a menet
Tapasztalat
fasza, de majd azért jövőre lecserélem egy jobbra. addig is két évig használom elég lesz ennyire. amugy meg sztem az alapfelszereltsége szar, inkább átépítve jó!
Erre ajánlom
Szerintem dirt/street, utcapöri. amire akarod
Ennyiért vettem
260000
16 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

antika avatar
antika
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sztem nagyon jo a bico szép a váz sokat bír jo nagyon a kormány jo széles
Hátrány
a telo meg a felnik meg a vátot kell cseélni(nekem amugy csaka váz az alap de jo bico)
Tapasztalat
nagyon jóó öszzerakva
Erre ajánlom
street dirt FR. enyhe DH.
Ennyiért vettem
90ezer(89990Ft.)
19 olvasó 53%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hardy! avatar
Hardy!
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz. A kormány széles.az ülése eléggé csiszolópapír de nem rossz.A kerekek esőben is jók.
Hátrány
Talán a hátsó váltó.Meg a lánc nekem mindig leszedi a festéket a az alatta lévő csőről.
Tapasztalat
Nekem megfelelő.Manualozni most tanulok.Könnyű a váza.A fékekkel faralni k.rva jó.Én még nem tudtam kimenni a pályára ugratni me sz.r az idő.A héten kimegyek és írok hogy milyen a teló.Az biztos hogy láttam már jobbat.
Erre ajánlom
enyhe DH,dirt,street
Ennyiért vettem
72000
23 olvasó 61%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bencesek avatar
bencesek
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A váz.Ez az ami nagy előny.A váétó könnyen kezelhető és jó.A kormány is kényelmes.A teleszkóp is jó.Igaz csak pár hete használom
Hátrány
Talán ,hogy csak 21 sebbességes
Tapasztalat
Szerintem jo bicikli.Nagyon jó.
Erre ajánlom
Én dirt -re használom.Enyhe Dh és street.Én kezdő vok és nekem megfelelő.
Ennyiért vettem
72000
22 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

umfgábor avatar
umfgábor
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon erős a váz és szép
Hátrány
kényelmetlen az ülés,olyan a felülete mint a csiszolópapír. a felnik kicsit gyengék de nagyábol birják,a váltó nem feszíti a láncot
Tapasztalat
nem rég óta használom de a hátrányait és az előnyeit már észrevettem
Erre ajánlom
kezdőknek tökéletes gép
Ennyiért vettem
90.000
25 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gombi avatar
gombi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szerintem az egész bicó eggy előny fasza,jól néz ki és sokat bír(remélem)
Hátrány
szimpla falu felni.Amúgy talán más nem
Tapasztalat
hááát szerintem megéri magvenni
Erre ajánlom
mindenkinek. a nagypapától kezdve a őrült bicajosokig
Ennyiért vettem
71900-venném
30 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Candlelight avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
A váz nagyon jó, szép a festése, jó a vázgeometria, sokat bír. A kormány is nagyon jó, széles. A pedál nagyon kényelmes, nem csúszik le róla a lábam. De az egész bicajban szerintem maga a váz az ami nagyon előny. A fékek is jól működnek miután be lettek állítva. Bármit meg lehet tanulni ezzel a bicajjal, alaptól a "zúzásig".
Hátrány
A teleszkóp szerintem nagyon szar. RST... A mozgása egyáltalán nem finom, löki magából az olajat, és nagyon kemény. Csak durvább terepen érezni, hogy mozog valamit. A váltók is néha szarakodnak. Az ülés kényelmetlen, olyan a felülete mint a dörzspapírnak, ha 10 percnél tovább ülök rajta nagyon tör. Mászásra nem valami jó, könnyen felemelkedik az eleje.
Tapasztalat
Hülyeség, hogy nem lehet vele hosszabb távot tekerni, simán ki lehet bírni, csak ahoz jobb ülés kell :P Szerintem nagyon megéri a bicaj.
Erre ajánlom
Bármire jó, de főleg dirtre.
28 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Takács László avatar
Takács László
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Az egész bicikli 1 agy előny.Előnyös dirte,streetre és 4xre.A váz az jó szép a festése és sokat kibír
Hátrány
Gyári tartozékoknál a kerekek azok szarok.Én az első kmnél összehajtottam(dh-n).A váltó jó csak be kell álítani és a hajtókart meg húzgálni kell mindíg mert kikotyogósodik.Igaz RPM de akkor is rossz.Én már elhajlítottam:S
Tapasztalat
Vegyétek megéri!!!
Erre ajánlom
Mindenkinek ajánlom0-100éves korig:D 4Xre és streetre egyaránt sőt még dirte is.De a lightosabb dh-t is kibírja csak jobb teló kell bele
Ennyiért vettem
89ezer
16 olvasó 56%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

umf hardy 5 avatar
umf hardy 5
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem ugy ahogy van az egész
Hátrány
a váltó egy kicsit szarakodik
Tapasztalat
Szerintem jó az egész csak a váltót be kell állitani.A teló is pöpec.Tetszik a festés.
Erre ajánlom
stret (legalábis arra használom)
38 olvasó 61%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-55 (55 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):

2010 Hardy Comp


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 14.5"

  • 16"

  • 18"


 
színválaszték:

szürke


villa (teló):
RST Launch

Meghajtás

hajtókar:

Truvativ FC XFLOW 3.0 PS


fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ07 14-28


középrész:

Truvativ BB Power Spline


első váltó:

Shimano M310


hátsó váltó:
Shimano Acera

Kerék

felni:

Alex DM-18


első agy:

Joytech


hátsó agy:

Joytech


külső gumi:

CST 26"x2.125


Irányítás

váltókar:

Shimano Altus


kormány:

UMF


nyeregcső:

UMF


Fék

 
féktest:

V-fék


tömeg:

14.2


UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Truvativ Howitzer XR - milyen méret kell UMF hardy 5 vázba?
1 válasz
utolsó: 2014. júl.
Mi a véleményetek erről a cseréről? Hardy 2 Hardy 5-re
7 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Hardy 5 termékkel kapcsolatban: