UMF Hardy 5 freeride

55 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.05.)
  • Listaár: 100.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK




Hawk15 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-A vázat imádom:3

-kormány nem rossz, bár nekem a 710mm kicsit keskeny

-a geo egész jó:)

-ülés szép, de borzasztóan nyomja az altájam egy hosszabb tekerés után

-a hátsó váltó nekem teszi a dolgát, de az elsőt leszereltem és így sokkal jobb a váltás

a hajtókarokkal nem volt baj, de mivel leszereltem az első váltót így lel kellett tőlük búcsúznom

-a kcs nem egy világbajnok, de nekem még jól működik:) (lassan azt is cserélem)

-a stucnit kifejezetten szerettem az egyszerűsége miatt, de cserélve lett integráltra.

Hátrány

-a festés nagyon könnyen lepattog (én örülök neki, mert nagyon nem tetszik a színe..)

-A TELÓ. egy dologra jó, de arra nagyon. Villogni a csajok előtt:D de komolyra fordítva a szót.. KUKA! (le lett cserélve boxxer-re)

-kerekek. lehet, hogy én vagyok a béna, de egy komolyabb hegyi "mászkálás" után olyan nyolcas volt bennük, hogy az már kilences.. (a hátsóban még egy kis tojás is:D) (ezek is cserélve lettek double track, novatech, DT kombóra)

-a lánc egy kaki.:D össze vissza csavarodott és nekem el is szakadt egy idő után. CSERE!

-a fékek nekem rosszak voltak.. nem fogtak rendesen meg eleve v-fék egy fr cangára??:D cserélve lettek formulára 203-as tárcsákkal.

-a váltókar gagyi műanyag volt és eltörött.. meg persze a hidraulikus fék miatt amúgy is kellett az új.

-a gumik keskenyek és nagyon kopnak tehát úgyszintén csere!

-az ára. egy ilyen felszereltségű bringát sokkal olcsóban is lehet kapni. én azt javaslom, hogy vedd meg külön a vázat és építsd fel kb 100-150k-ért és nagyon jól fogsz járni:)

Tapasztalat

Összegezve. Amikor megvettem 2010-ben nagyon örültem neki és naivan azt hittem, hogy ez egy szuper bringa, de sajnos idővel rá kellett jönnöm, hogy közel sem az.  Nagyon sok minden cserére szorul és nem ajánlom gyári felszereltséggel megvenni. Ha visszamennék az időben nem venném meg, de ahogy fejlesztgettem remek masina lett belőle és most már nem szívesen válnék meg tőle.

Erre ajánlom

A gyári kombóval max városban furikázni meg boltba járni, viszont ha jól felépíted akkor bármi lehet belőle! Akár Dirt, fr,Dh, street, cc. Én DH-ra raktam össze és meg is állja a helyét.:)

Ennyiért vettem
70000+130000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):

2010 Hardy Comp


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 14.5"

  • 16"

  • 18"


 
színválaszték:

szürke


villa (teló):
RST Launch

Meghajtás

hajtókar:

Truvativ FC XFLOW 3.0 PS


fogaskoszorú:

Shimano MF-TZ07 14-28


középrész:

Truvativ BB Power Spline


első váltó:

Shimano M310


hátsó váltó:
Shimano Acera

Kerék

felni:

Alex DM-18


első agy:

Joytech


hátsó agy:

Joytech


külső gumi:

CST 26"x2.125


Irányítás

váltókar:

Shimano Altus


kormány:

UMF


nyeregcső:

UMF


Fék

 
féktest:

V-fék


tömeg:

14.2


UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Truvativ Howitzer XR - milyen méret kell UMF hardy 5 vázba?
1 válasz
utolsó: 2014. júl.
Mi a véleményetek erről a cseréről? Hardy 2 Hardy 5-re
7 válasz
utolsó: 2012. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Hardy 5 termékkel kapcsolatban: