Schwinn-Csepel Bonnie gyerek kerékpár

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.04.)
  • Listaár: 41.800 Ft - 43.200 Ft

HASONLÓ gyerek kerékpár TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Schwinn-Csepel Bonnie terméket!
Légy TE az első!
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Acél


méretek:

20"


 
színválaszték:
  • Narancs-fekete
  • Rózsaszín

villa (merevvilla):

Acél


Meghajtás

hajtókar:
  • 140 mm
  • 36T

fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

6S


középrész:

Monoblokk 127mm


hátsó váltó:
Shimano Tourney
 
fokozatok száma:

1×6


Kerék

 
kerékméret:
  • 20"
  • 24"

felni:

Szimplafalú


első agy:

Acél


hátsó agy:

Acél


külső gumi:

Kenda

  • 20×1,75"

Irányítás

kormány:

Acél

  • 560 mm széles

kormányszár:

Acél


nyereg:

Gyermek


Fék

 
féktest:

Saccon Alu "V"


fékkar:

Saccon Alu-Plasztik


Kiegészítők

 
sárvédő:

Acél


 
további kiegészítők:
  • Csomagtartó
  • Kitámasztó
  • Küllőprizmák
  • Teljes láncvédő

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Bonnie termékkel kapcsolatban: