A merevséggel nincs gond, bármilyen irányról beszélünk is; jól néz ki; viszonylag olcsó; a súlya közepes; a rockring elég jól bírja
Kukába a tanyérokkal! Mind egy nagy fos. Annyira gyengék, hogy a lánc belenyomta a mintáját a fogak oldalába és így egy csomó anyag kigyűrődött, amitöl a fogak annyira megvastagodtak, hogy a lánc rászorult és ezér mindig csiszolni kellett a fogakat. Jahh meg egy egyéni probléma: fordulós trükköknél pl 180 ha egy kicsit nem figyeltem oda iszonyatosan szétverte a hajtókar a bokámat (nemsok hiányzott h a csontig lemennyen a bőr)mert a széle elég szögletes... és ez minden alkalommal így ment amig meg nem tanultam másképp tartani a lábam demég igyis néha odaütöm.
///EDIT
Hát eltört...
Igazából magával a hajtókarral és a rockringgel semmi baj sincs szóval dirt/streetre elmegy. Én specko street/trialra használtam. Trialra kb 6-8 hónapig éshát a rockringet igencsak nem kíméltem és bírta és kb fél éve streetelek. A tányérokról meg annyi h használod amig meg nem unod a bíbelődést vele azt veszel rá ujykat lehetőle anyagból :D
///EDIT
Hát az utóbbi időben kicsit jobban nyúztam, mint eddig... Egylábas kiállások, Lájtosabb DH/Enduro menetek hegyen + egy párszor megmásztam HHH-t. Nem bírta. Az egyik mászás alkalmával, minden előjel nélkül lerobbant a hajtókar. Mák volt, hogy még a mászós részen voltam és csak gyök2 vel mentem. 100 méter múlva már 40-50 el hasitottam volna lefele. Ráadásul a levastagabb részén tört ketté. Szal óvatosan!!!!
Amire tervezték arra sztem jó szal Dirt/Street bár én jobban nyúztam és még mostis nyúzom.
///EDIT
Csak óvatosan a durvulással... Nekem eltört.