Campagnolo Athena Ultra Torque hajtókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 84.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Hajtás irányban nagyon merev.
Oldalirányban is kellően merev ahhoz képest, hogy carbon.
Szép kidolgozás.
Szépen rákap a lánc, könnyen is jön le kis tányérra. Szinte azonnali a váltás.
A középcsapágy szépen forog. Nem kotyog semmiylen hiba nem történt még.
Szebben kidolgozott tányérjai vannak mint a chorusnak vagy a recordnak.
11 sebességes rendszerhez is használható.
Festése nem kopik, hisz nincs is. Szép karbonmintás.
A feliratok sem kopnak egy hamar.

Hátrány

A hajtókar végében a lakkozás vagy amivel le van kezelve, lepattog ha hozzáér mondjuk az aszfalthoz vagy járdaszegélyhez.
A lakkozása könnyen karcolódhat.

Tapasztalat

Ha hátul kónuszon van a lánc nagytányérról kis tányérra nem akar leváltani, csak ha hátul egy kerékkel feljebb teszem a láncot.
de ez nem feltétlen a hajtókar hibájából adódik, csak mióta ez a hajtókarom van azóta figyelhető meg ez a jelenség

Ennyiért vettem
50000
Csatolt képek
Campagnolo Athena Ultra Torque  2011 hajtókar
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 53/59
  • 50/34

 
hajtókar hossz:
  • 170
  • 172.5
  • 175

 
hajtókar anyaga:

karbon


 
hátsó fokozatok:

11


tömeg:

869 g


 
színválaszték:

fekete


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Athena Ultra Torque termékkel kapcsolatban: