Campagnolo Centaur hajtókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 45.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • eddigi legmerevebb hajtókarom a Campagnolo Centaur, trióban a Wilier La Triestina vázzal és G3 küllőzéssel olyan hajtáshatékonyságot érzek (tesztkör után..) , mint előtte soha.
  • Chorus szintű kovácsolt lánctányérok. Könnyű súly (kb. 830 gramm)
  • Könnyen szerelhető, egyszerű faék szerkezet.
  • Az ezüst felületkezelés, polír GYÖNYÖRŰ. Vintage, Klasszikus, Retró. előbb-utóbb a COralra is kell egy hasonló hajtókar. :)
Hátrány
  • Mivel tegnap jött meg a Campagnolo Centaur, ma próbáltam ki, így még csak rövid távú tapasztalatom van vele, de frissíteni fogom a véleményemet a "first impression" után, ha már összegyűlt pár mérföld.
Tapasztalat

Nem tudok többet hozzátenni, mint amit leírtam. Fenntartom azon előnyöket, amiket a Mirage-Veloce hajtókarnál is leírtam. Megfelelően merev, nagyon könnyen szerelhető szerkezet a Centaur, integrált, és OLCSÓ!

 

Update: 

  • Az első váltás teljesítménye szignifikánsan javult a Mirage hajtókarhoz képest. Körülbelül fele annyi ideig tart a lánc átvándorlása, és hangtalanul.
  • Szerintem valamivel jobban adja az erőt át a Campagnolo Centaur, mint a Mirage. 
  • Hatalmas előnye az egyszerű fölszerelés, és az, hogy tkp. bármelyik UT hajtányt használhatod a record csészékkel.
  • A felületkezelés tényleg gyönyörű, s nem üt el a porfekete veloce szettes Wilier Triestina vázon sem a homogén összhatásból. Így szerintem a Coral ezüst fékjeit is átteszem majd a Triesztinára.
Erre ajánlom

Én bármire. Leginkább klasszikus vázak modern köntösbe való bújtatására a kinézete miatt. 

Ajánlom azoknak is, akik jó ár-érték arányú hajtókart keresnek, kiváló minőségben.

  • Kicsivel több km után tényleg úgy érzem, hogy nagyon best-buy hajtókar volt ez annyiért, amennyiért vettem (postával együtt 21.500 ft-ot vont le a paypal.. )
Csatolt képek
Campagnolo Centaur  2007 hajtókar
Campagnolo Centaur  2007 hajtókar
Campagnolo Centaur  2007 hajtókar
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 34-50 (Kompakt)
  • 39-52
  • 39-53

 
hajtókar hossz:
  • 170 mm
  • 172,5 mm
  • 175 mm

 
tengelytípus:

Integrált


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:
  • Alumínium
  • Karbon

 
külső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
belső lánctányér anyaga:

Alumínium


 
hátsó fokozatok:

10


tömeg:
  • Alumínium, kompakt: 742 g
  • Karbon, kompakt: 640 g

  • Alumínium: 738 g

  • Karbon: 644 g

 
színválaszték:
  • Fekete - fehér
  • Fekete - piros

Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Campagnolo Centaur
3 válasz
utolsó: 2015. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Centaur termékkel kapcsolatban: