- eddigi legmerevebb hajtókarom a Campagnolo Centaur, trióban a Wilier La Triestina vázzal és G3 küllőzéssel olyan hajtáshatékonyságot érzek (tesztkör után..) , mint előtte soha.
- Chorus szintű kovácsolt lánctányérok. Könnyű súly (kb. 830 gramm)
- Könnyen szerelhető, egyszerű faék szerkezet.
- Az ezüst felületkezelés, polír GYÖNYÖRŰ. Vintage, Klasszikus, Retró. előbb-utóbb a COralra is kell egy hasonló hajtókar. :)
- Mivel tegnap jött meg a Campagnolo Centaur, ma próbáltam ki, így még csak rövid távú tapasztalatom van vele, de frissíteni fogom a véleményemet a "first impression" után, ha már összegyűlt pár mérföld.
Nem tudok többet hozzátenni, mint amit leírtam. Fenntartom azon előnyöket, amiket a Mirage-Veloce hajtókarnál is leírtam. Megfelelően merev, nagyon könnyen szerelhető szerkezet a Centaur, integrált, és OLCSÓ!
Update:
- Az első váltás teljesítménye szignifikánsan javult a Mirage hajtókarhoz képest. Körülbelül fele annyi ideig tart a lánc átvándorlása, és hangtalanul.
- Szerintem valamivel jobban adja az erőt át a Campagnolo Centaur, mint a Mirage.
- Hatalmas előnye az egyszerű fölszerelés, és az, hogy tkp. bármelyik UT hajtányt használhatod a record csészékkel.
- A felületkezelés tényleg gyönyörű, s nem üt el a porfekete veloce szettes Wilier Triestina vázon sem a homogén összhatásból. Így szerintem a Coral ezüst fékjeit is átteszem majd a Triesztinára.
Én bármire. Leginkább klasszikus vázak modern köntösbe való bújtatására a kinézete miatt.
Ajánlom azoknak is, akik jó ár-érték arányú hajtókart keresnek, kiváló minőségben.
- Kicsivel több km után tényleg úgy érzem, hogy nagyon best-buy hajtókar volt ez annyiért, amennyiért vettem (postával együtt 21.500 ft-ot vont le a paypal.. )