Amikor gyártották, a legkimagaslóbb hajtókarja volt a Saltnak. (Salt Rookie, AM, Pro)
Gyárilag jár hozzá középcsapágy.
Könnyű! (Olyan 1020 gramm körül van csapágyakkal ha jól emlékszem.)
Full hőkezelt Crmo.
16 bordás.
Jobbos és balos meghajtáshoz egyaránt jó.
Micro lánctányérfelfogatási lehetőség.
Egybe hegesztett lánctányér felfogatás.
Már nem forgalmazzák.
Csavarjai nagyon gyengék, már 3-mat sikerült elintéznem (Egy tengelybe menőt, és két rászorító csavart a karban)
Az egyik rászorító résznél a karban kiment a menet.
A tengelyről letörött egy borda. (Nem tudom hogy hoztam össze)
Sokan összekeverik más verziójú Salt hajtással.
Szerk.: Eljött az a pillanat (kb 2 hete), hogy sikerült letörni. Saltot soha többé hajtásból!
Jó-jó, de nem az igazi. Személy szerint hátrányként megemlíteném azt, hogy Salt, de ez nem rendes érv.
2 szettnyi ilyen hajtókarom van. (A második szettben törött az egyik kar, de szeretem helyette másikat)
Szerk.: Nem szeretem!
Street, Park, Dirt, Flatland, Montikba, lényegébe mindenre!