- Megfelelően merev minden irányban. Mondhatnám azt is, hogy iszonyat merev. Biztosan létezik merevebb, de azt a különbséget érezni már nem hiszem, hogy lehet, maximum mérni. (Van pl. Dura-Ace 7800-as karom is, ami tuti merevebb, de én nem érzem a különbséget.) Viszont a régi, de igen komoly Race Face Turbine LP kar + Race Face középcsapágy párosnál is érezhetően merevebb, ami négyszögtengelyesben eléggé a top volt. (Én még ma is azzal versenyzek!)
- Jól vált.
- Tömegtermék, tömegpiacra, nekem pl. általában nem jók a gyári fogkiosztások (44-11-re MTB-n nekem nincs szükségem).
- Túl széles, ami részben az integrált csapágynak köszönhető, de még így is bővel lehetett volna vagy egy centivel közelebb vinni a bal hajtókart a vázhoz.
- Valahogy sikerült elhagynom a nagytányérról azt a kis pöcköt, ami megakadályozza, hogy a lánc beessen a lánctányér és a hajtókar közé. Ez azért szívás tud lenni, mert oda rendesen be tud szorulni a lánc. Fogalmam sincs, hogy jött le az a pöcök. Egyszercsak már nem volt ott.
Alapvetően jó kis kar. Kár, hogy az integrált csapágy miatt a láncvonallal már nem lehet játszani, mint a négyszögtengelyesnél. Cserébe tényleg sokkal merevebb. (A régi LX-hez képest pedig könnyebb is, de egy komoly négyszöges azért bőven könnyebb.) Most már két bringán is ilyet nyúzok, mert országútra kellett a 44-11. Azon a régi edző gépemen pedig csak 42-11 volt. A képen azért van leragasztva szigetelőszalaggal, hogy a kamásli ne dörzsölje ki a felületét.
Bármilyen normál felhasználásra jó lehet. Akár XC verseny is, ha olcsó kar kell.