Csak jókat tudok írni, iszonyat merev minden irányba, veszteség mentes hajtási energia! 36T középtányérral használom tehát a váltó müködésére nem tudom véleményezni, bár 99% hogy lesz 48T nagytányérom is, így majd tudok később mit írni erre! most van meg 1hónapja és semmi kopást nem látok rajta, pedig mentem vele nem keveset és gyürtem rendesen! :) CN-7701-es XTR láncal használom. Persze hogy integrált FSA BB-9000 Mega Exo középrész van hozzá! Kítünő finom hangtalan müködés semmi kotyogást nem tapasztaltam még. nálam nem tört /NEM is szeretném/ másnál sem tudok róla! Nem tapasztaltam cipő általi kopást még. Sajnálnám ha lekopna, jól néz ki, és még mindig van aki csodálkozva megjegyzi, hogy ilyen drága hajtóművet venni megéri??? MEG :D A régi trekking octalinkes LX hajtóművemhez képest mereveb és könnyebb, nem beszélve a B+ hajtómű után megváltás.
Nem utolsó szempont hogy GYönyörűen szép és igazán eltalált konstrukció! :)
Tán van könnyebb de az mán árban luxus bár eredetí árban Ő sem olcsó! :)
Az "integrált" véget kicsit széles, de ez engem ne zavar nem gától a tekerésben!
Nekem semelyik csavarom sem lazult le, Bár ÉN kicsit lehet rátéptem :) és a pedál is a helyén van Ő sem tekeredet ki, mint olvastam.
Én 1hónapja használtan jutottam hozzá és mán nem gyári csapágyazással hanem FSA-val. Eddig meg vagyok vele maximálisan elégedve, nem csalodtam benne! Lehet, hogy van jóbb olcsóbb de nekem tökéletesen megfelel! :)
Mindenkinek mindenre! :)