Sram X5 hajtókar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 43.395 Ft - 57.995 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

hunsanyi77 avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-könnyű

-merev

-szép kidolgozású

-festése egyáltalán nem kopik

-

Hátrány

-nem találkoztam hátrányával

Tapasztalat

39-26 fogkiosztású 2x10-es rendszerűt használtam 1700 km-en keresztűl. Az enyém BB30-as volt,és nagyon merev pedig 92 kg-al tapostam.A BB30-al tökéletesen harmonizál.A fogak és a festék nem kopott egyáltalán. Kmc x 10 lánccal szépen tette a dolgát,finom váltások voltak,sohasem reccsent vagy ugrott meg.

Erre ajánlom

Xc-re tökéletes,akár versenyen is megállja a helyét.

Ennyiért vettem
Bicón volt
Csatolt képek
Sram X5  2012 hajtókar
BB30 39-26
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:
  • 44-32-22
  • 44-33-22

 
hajtókar hossz:
  • 170 mm
  • 175 mm

 
tengelytípus:

GXP


 
furatszám:

4


 
hajtókar anyaga:

Kovácsolt 6061 alumínium


 
hátsó fokozatok:

3x10


 
színválaszték:

fekete


 
középcsapágy:
  • GXP
  • BB30

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Sram X5 integrált hajtókar beszerelése
2 válasz
utolsó: 2014. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X5 termékkel kapcsolatban: