Truvativ Blaze kéttányéros hajtókar

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Hussefelt minőségű hajtókar. Viszonylag merev hajtás és oldalirányban is. Nem perselyes a pedálmenet

Hátrány

Viszonylag nehéz 800g. Nagyon eszi a barázdákat a monoblokk, ha nincs erősen ráhúzva. powerspline rendszer.  mint minden truvativ hajtásnak nagyon hamar kopik a festése.

Tapasztalat

Ez egy hussefelt minőségű hajtókar csak 2-3 ezer forinttal olcsóbb, mert powerspline rendszer. viszonylag nehéz de ugyanakkor merev is és nem perselyes a  pedálmenet.

Erre ajánlom

street-dirt, cc, enyhébb lejtőzés, túrázás.

Szerinted hasznos?

maxwebber avatar
47 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • merev a Blaze kéttányéros
  • nagyon jó vele hajtani

nekem nagyon bejött ez a hajtókar, szerintem a súlya sem vészes

Hátrány
  • a festés könnyen kopik, bátr nekem már le van csiszolva
  • a pedálmenet nem perselyes (nekem sikerült is elnyalni a bal oldalt)
  • powerspline-os
Ennyiért vettem
4000 ft-ért középrésszel együtt
Csatolt képek
Truvativ Blaze kéttányéros hajtókar
Szerinted hasznos?

nsblackmarket avatar
237 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

- nagyon merev minden irányba

- jol is néz ki, nehezen kopik

- elég jó kis hajtókar...

- szal viszonylag olcsó

- Truvativ az mindig jó minőség volt...

Hátrány

- nincs neki semmi hátránya...

Erre ajánlom

dirt / street / dh / freeride vagy bármire

Csatolt képek
Truvativ Blaze kéttányéros hajtókar
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BoTka12 avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Váltó nélkül is lehet használni,nekem nagyon bevált.jól néz ki,Streetre,DH zni nagyon jó.

Hátrány

2 hátránya van.Az első a festék ami 1,2 hónap után lekopik,2. a csavar,ami egy idő után meglazul és sok gondot okoz,főleg ha az embernél nincs semmilyen szerszám.

Tapasztalat

Sokkal jobb mindt a 3 tányéros hajtókarok.

Erre ajánlom

Street,DH,Freeride

Ennyiért vettem
bringában volt
Szerinted hasznos?

Lazor95 avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szntem jol néz ki. váltó nélkül használom és ugy pont jol jön a 2 lánctányér mert ha leesik akkor ott a kicsi és a nagy is 32 fogas ami tökéletes.
Hátrány
a "dizálynos" hajlás ami benne van a lábam miatt a fémig lekopott a tekeréstöl. mást nem tapasztaltam nagyon jo
Tapasztalat
szntem jo vétel!
Erre ajánlom
street/dirt/enyhe DH/Enyhe FR
Ennyiért vettem
nemtom
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

M@rci avatar
38 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
egy darabig jó, viszonylag szép, ISIS-es, nem olyan drága
Hátrány
hát én most használom olyan másfél éve, és nekem ropog, kattog, kilazul, (pedig a monoblock új!!) nagyon hamar lejön a festék, és a pedálnak a helyén nagyon szar a menet.
Tapasztalat
nem tudom, lehet hogy csak én voltam a balfasz hogy ennyire tönkrement, de nekem nem jött be.
Erre ajánlom
street, dirt, park, cc, tekerős srácoknak, vagy lájtos FR-re, de dh-ra semmiképp
Ennyiért vettem
bicajjal volt
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rieger avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
szntem fasza kis hajtókar igaz nekem már elkezdett recsegni ropogni amit nemtok h mitõl van:S de mint tudjuk semmisem tart örökké de vagy jó 2és fél évet nyúztam:D
Hátrány
nem tapasztaltam smemi rosszat
Erre ajánlom
én streeteltem vele de szntem sokmindenre lehet freeride dh nyugodtan
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freerider avatar
Freerider
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó és súlyban nem vészes.Isis-es.
Hátrány
Nincs.Nem észleltem még.
Tapasztalat
Sztem nagyon erős kis szerkezet és árba nem is húzós.Vastag atom biztos.
Erre ajánlom
Freerid és D.H na meg persze ugri-bugri.
Ennyiért vettem
12000Ft
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BOSS avatar
BOSS
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Télleg jó nem volt vele bajom egész könnyü
Hátrány
Lett a tányérban egy kis nyolcas (NEM ÉRZEK SEMMIT BELŐLE) az valszeg az én hibámból lett.
Tapasztalat
fent leírtam
Erre ajánlom
dirt steer
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

steve avatar
steve
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
sztem jó cucc,igaz nem olyan vastag mint egy hussefelt vagy holtzfeller de attól függetlenül jó!Nekem a 2 tányéros verzió van de eggyet le vettem, lánc terelővel használom , szerintem enyiért ez nagyon joo!
Ennyiért vettem
10.000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
 
fogszám:

24/36


 
hajtókar hossz:
  • 170
  • 175

 
tengelytípus:

ISIS


 
furatszám:

4


 
furatkör átmérő (mm):

104/64


 
hajtókar anyaga:

AL-66


 
középső lánckerék anyaga:

XR-acél


 
belső lánctányér anyaga:

XR-acél


 
hátsó fokozatok:

9


 
további információk:
  • Hajtókar anyaga: AL-66
  • Lánckerekek: 24: XR-acél, tech ezüst; 36: XR-acél, tech ezüst
  • Láncvédő: ellenálló PC, 10mm vastag
  • Lánckerék csavarok: UCP acél
  • CrMo csapszegek

tömeg:

870


 
színválaszték:

fekete


Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.