szép, nagyon merev, tartós darab, howitzer, tányér tartósnak tűnik, festése nem kopik egyelőre, pedálpersely is birja, négyszöges hajtás után érezhető a különbség, pedig a spyral is igen jó darab volt.
az nincs
csak ajánlani tudom
bárhova
szép, nagyon merev, tartós darab, howitzer, tányér tartósnak tűnik, festése nem kopik egyelőre, pedálpersely is birja, négyszöges hajtás után érezhető a különbség, pedig a spyral is igen jó darab volt.
az nincs
csak ajánlani tudom
bárhova
nagyon merev szerkezet, nem hajlong sehova sem
minőségi anyagokból készült, tartós a hajtókar és a lánctányér is
olcsón megvehető újjonan és használtan is
a pedál meneténél a persely jól bírja
a cipőtől a festék nagyon gyorsan kopik, 1 hét sem kellett neki és elkezdett lekopni, kár érte
egyéb hibát nem tapasztaltam
már sokféle hajtókartt kipróbáltam de eddig ez a Truvativ hajtókar vált be a legjobban, persze vannak még ennél is tartósabbak és merevebbek is de nekem enyhe dirtre és streetre a jó kis súlyom alatt tökéletesen megfelel
Dirt, Dh, FR
Remek hajtókar, minden irányban merev, egyáltalán nem csavarodik. A gyári tányér jól bírja, nem hajlik vagy deformálódik. A váltás sima, nem dobálja a láncot. A cipő picit lekoptatja a festéket róla, de talán nem annyira mint Hussefelt és társainál.
Nincs
-erős, strapabíró
-isis rendszer
-cserélhető acél pedálpersely
-szép kialakítás, elég jó festés (csak a nagy kövek tudják leverni, a kavicsok nem hagynak rajta nyomot)
Nagyon nincs hátránya, talán nehéz pl egy hollowtech rendszerűhöz képest, de sokkal olcsóbb is. A lánctányérról a festés gyorsan kopik, meg kicsit talán az anyaga is.
Én nagyon szeretem ezt a hajtást, kényelmes, mindent kibír, ezen a nagyon száraz nyáron rengeteget mentem poros erdei utakon, de se a középcsapágyba, se a pedálmenetbe nem jutott egy gramm por sem, hibátlanul forog.
A hajtókar kialakítása nagyon jó, jól lehet lábbal "fogni", irányítani.
fr, dh, dirt, bármi ahol elöl elég egy tányér
Nincs!
Nekem egy 36 fogú van és eddig hibátlan, tökéletesen passzol a Sram fogaskoszorúval, lánccal és váltóval a Truvativ Ruktion 1.0. Az egyetlen dolog ami talán hiányzik az a bashguard de azt lehet venni külön vagy akármilyen 104-es védőt.
DH, FR, Dirt, Street, XC ha nem kell több tányér
Nagyon merev a hajtókar és jól is néz ki.
Lánctányér is fasza ( bár én nem a gyrival használom hanem egy 38t-s Gebhardt lánctányérral)
Marha erős. Nekem alig van pár mm a váz és a kar között de nem hajol bele :D
Jó árban van
Kicsit hosszú a kar.
Szerintem nincs más hátránya
Nekem nagyon tetszik a Ruktion 1.0. eddigi hajtókarjaimnál sokkal jobb.
Mindenképp odaell figyelni hogy Howitzer középrész vegyünk hozzá!!!!
Én sikeresen vettem egy sima ISIS-t és a láncvilába beleér a kar.
DH/FR/ DIRT
Talán a festés nagyon kopik a cipő miatt.
Nekem howitzeres van. Semmi gond nem volt még vele, nem kotyog, lötyög. Kezdőknek, haladóknak is ideális.
dh,fr,dirt, street
dirt-street
-nagyon erös anyagból van a Truvativ Ruktion 1.0
-lehetetlen eltörni
-jó minöséges tányérja van
Egyszoval csak ájánlani tudom vegyétek ettöl jobb hajtokar van de kb ugyanazt teljesiti tapasztalatból tudom :)
max annyi hogy a cipö leszedi a festéket de van akit ez nem zavar pl. engem :)
Mindenre bivaly erös : Drt/street , Fr/Dh Stb
fekete
„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”
A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Miért lötyög az új Truvativ Ruktion 1.0-m? |
2 válasz
utolsó: 2013. feb.
|