Truvativ Stylo SL hajtókar

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 23.000 Ft

HASONLÓ hajtókar TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Dr. UMF avatar
39 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Merev, nem kotyog

Tányér bírja még rajta

Nem csavarodik

Hátrány

Cipő koptatja

Amikor keményebbet ugratok, akkor egy finom kis -ropp- hanggal fejezi ki nem tetszését (nem tudom, hogy a monoblokk, vagy  a középrész csinálja-e)

Tapasztalat

( Nem tudom, hogy nekem a Stylo SL van-e, de hogy Stylo, az biztos)

Erre ajánlom

XC/AM, enyhe DH/FR

Csatolt képek
Truvativ Stylo SL hajtókar
Szerinted hasznos?

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Remekül szuperálnak a tányérok , nálam egy elég régi darab volt s szinte semmit nem kopott pedig a gazdája használta rendesen

 

Nem hallottam még olyat hogy eltört volna egy ilyen úgy hogy arra használták amire való.

 

A festés is nagyon patent mint mondtam még egy multszázadi darabról van szó s semmi baja nem volt még egy karc sem volt rajta.

Hátrány

A legalsó tányérra makacskodott lemászni ,de aztán meg leerőszakoltam s a legfelsőre nem kívánt felmászni , lehet a váltót álítottam be roszul nem tudom ,de szerintem inkább az hogy nem hozzá való láncal használtam.

 

Erre ajánlom

XC Maraton városi

Csatolt képek
Truvativ Stylo SL hajtókar
Szerinted hasznos?

NoFear avatar
NoFear
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Könnyű, egyenlőre tartósnak tűnik, finom a váltás 89R-es lánccal.
Hátrány
Egy kicsit rugalmas pedig nem vagyok egy nagydarab egyén.
Tapasztalat
Kicsit vaciláltam, hogy melyik hajtásrendszer mellett tegyem le a voksomat, de az ár/érték arányt figyelembevéve szerintem jól döntöttem.
Erre ajánlom
Könnyűsúlyú egyéneknek akár versenyzésre is jó lehet.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Konnyu.
Hátrány
Rugalmas.
Tapasztalat
Ezt a hajtokart kolcsonkaptam,mar elottem is hasznaltak,de akkor meg viszonylag jo alapotban volt.A bal hajtokar hajlamos lelazulni kb.200-300km-enkent(!),es ilyenkor hajtasiranyban lotyog.A bordak ugyanis kikoptak!!A csavart rogzitve oldaliranyban nem lazul,de a lotyoges mindig elojon. A tanyerokba rendkivul konnyu nyolcast rakni. Lorincz Oliver 4-t tort mar el belole! Mondjuk o nem is kis darab.
Erre ajánlom
65kilo alatt,versenyzesre is.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MaD avatar
MaD
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
merev, könnyű, pöpecül vált, mi kell még? :)
Hátrány
egyelőre semmi
Tapasztalat
csatlakozom az előttem szólóhoz. az én 87+ kilóm alatt sem hajlik érezhetően, és igen szépen vált. (nálam pc-69-es lánccal megy)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

XC Rider avatar
XC Rider
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Könnyű, gyorsan vált, hidegen kovácsolt, CNC-zett tányérok
Hátrány
oldalirányban kicsit rugalmas
Tapasztalat
Nagyon jó súlyban van, és igen jól vált. A tányérok 7075-T6 aluból CNC megmunkálással készültek. A kar egy kicsit rugalmas az oldalirányú terhelésre, de menet közben nem ilyen terhelés éri, így semmi hátránya nincs. A függőleges terhelésre viszont merev. ISIS dive-os csapágy kell hozzá ami igen merevvé teszi a kar-tengely kapcsolatot.
Erre ajánlom
Súlymániás XC harcosoknak
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Truvativ logó

Truvativ márka bemutatás

„Mi is látjuk a határokat, amiket más alkatrészgyártók látnak. De nem hiszünk bennük. Mi a Truvativ-nál a nyughatatlan lelkűeknek készítünk alkatrészeket. Azoknak a bringásoknak, akik nem látják a célvonalakat. A bringásoknak, akik tudják, hogy a szabadság azt jelenti, hogy a saját történetedet írod.”

A Truvativ hajtókarok, és ehhez tartozó alkatrészek, középcsapágyak, pedálok, láncterelők, valamint kormány-szettek és nyeregcsövek gyártásával foglalkozik. A Truvativ 2005 óta a Sram csoport tagja.