egyszerű felszerelés, nagy méret, jó vízzáró képesség
fapados belső kialakítás, gyakorlatilag semmiféle külön retesz, vagy párnázás nincs
Az első használat előtt szükség lesz némi csavarozgatásra, amivel a két felső akasztó egymástól való távolságát, illetve a csomagtartó-tartó csőhöz rögzíthető csipesz pozícióját tudjuk beállítani. (Aki tudja a csomagtartó-tartó cső hivatalos elnevezését, kérjük jelentkezzen :) ).
A felső akasztók össze vannak kötve a kézi fogantyúval, amit ha meghúzunk, elengednek az akasztók és így a fogantyúval a kézben is tudjuk cipelni a táskát. Ez a kis praktikum - bár apróságnak tűnik - nagyon tetszett, kényelmessé és egyszerűvé teszi a fel/le-helyezést. A rögzítés nem volt teljesen merev (ami lehet az én hibám is:) ), ezért eleinte volt némi rossz érzésem, hogy fent marad-e. Fent maradt, bármilyen rázós úton haladtunk is.
Ám ha már a rázós út szóba jött, meg kell említenem a táska fő negatívumát, a "fapados" belső kialakítást. Gyakorlatilag egyetlen - illetve két tasak lévén kettő db - 20 literes térből áll, zsebek, rekeszek és puha (értsd: ütéscsillapító) bélés nélkül. Leginkább ez utóbbit hiányoltam, mivel a teszt-túra során fényképezőgépet és szemüveget is vittem magammal. Persze használhattam volna a fényképező saját tokját pluszban, de mivel a hétköznapokban béléses táskát használok, a fényképező-tokkal járó plusz cipzározgatást szeretem megspórolni.