DT Swiss SSD210 L hátsó rugóstag

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2005 (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 60.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK




freeride69 avatar
freeride69
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
1:DT Swiss minőség 2:könnyű 3:nagynyomású levegőrugózású 4:állítható visszaútcsillapítás 5:lezárható
Hátrány
Nem tudom hogy lehet hozzájutni a kormányról vezérlő karhoz ami van ehhez a típushoz is. Nem "okos"teló vagyis ha lezárod nem mozog egyébként ha nyitva van mindig mozog.
Tapasztalat
Jól mozgó rugóstag amire tervezék azt elvégzi,a levegőt nem ereszti. Nekem külön tetszik hogy nem "okos" teló nincs benne dupla belső szelep.
Erre ajánlom
Am/xc/maratonra mindenkinek.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.