Szeretem a Marzocchi márkát nekem volt fox vanilla tagom is és azt hittem hogy sokkal rosszab lesz ez és tévedtem mert nem sőt ugyan jó mint az..
500 rugóval használom 75 kiló vagyok és nagyon szépen mozog nem szervíz igényes..
DH
Szeretem a Marzocchi márkát nekem volt fox vanilla tagom is és azt hittem hogy sokkal rosszab lesz ez és tévedtem mert nem sőt ugyan jó mint az..
500 rugóval használom 75 kiló vagyok és nagyon szépen mozog nem szervíz igényes..
DH
- finom mozgás
- a telóutját végig kimozogja
- jó árban van
- jó minőségű beállítócsavarok ( 1 db)
- könnyű beszerelni :D
- nem sok mindent tud
- mást nem nagyon tudok mondani ilyan árban megéri a kezdő dh-soknak
A megjelölt ár a 215,5×63,5 mm-es modellre vonatkozik
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.