RST 56 hátsó rugóstag

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ hátsó rugóstag TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Rotwild avatar
Rotwild
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Szinte ingyen adják,könnyű szerelni,masszív darab,jól állítható,tuningolható közel 6cm-es útig,és közben semmit nem veszít a karakterisztikájából.
Hátrány
Itt ott ereszti az olajat.
Tapasztalat
Túlél ezt azt.(2.5m-es letörés meg se kottyant neki,Pedig mind a 16cm rugóút elfogyott!)
Erre ajánlom
Szinte bár mire.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RiderMëstër avatar
RiderMëstër
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Visszaút csillapítás mínuszba tekerve gyors mozgása van, +ba tekerve belassul a szélső állásában összeül és nem mozog (felfelé jó). Erős, igénytelen, olcsó.
Hátrány
Gyári rugóval szar (72kg vok), kell bele puhább rugó.
Tapasztalat
A tag jó 7-8e HUF-ért pedig mondhatjuk, hogy istencsászár. Ez nem Tesco tag, ez már komoly rugóstagnak számít. Nem kell ápolni, nem kell semmit csinálni vele, megbízhatóan teszi a dolgát télen-nyáron. Ez egy jó alkatrész. Nekem végig kimozogja az utat 550-es manitou rugó van benne. Majdnem koppan 2 mm híján. Fontos, hogy vegyél bele a testsúlyodnak megfelelő puhaságú rugót (3-4e HUF) és akkor meg leszel vele elégedve. A gyári rugó kemény egy 70-75 kg-os embernek (bár ez ízlés dolga). Én azt szeretem, ha a rugóút a feléig beül amikor ráülök a bicajomra. Vegyél ilyet nem bánod meg.
Erre ajánlom
A testsúlynak megfelelő rugóval keveset mozgó össztelós vázba bárkinek. Durva CC-re, letörésmentes freeridera.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DeBILL avatar
DeBILL
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Igénytelen batárrugó, az alap össztelósokba jó fejlesztés mindenképpen egy ilyen. Használtan (2 évesen) vettem 9000 Ft-ért. Hatásos visszafelécsillapítás állítás egy kurva erős fémgomb segítségével. Ha +-ra van tekerve szemmel láthatóan lassan engedi vissza a benyomódás után a rugóstagot! Elpusztíthatatlan, megölhetetlen örök darab. Pár karcolás van rajta csupán, de ezt kurvára nem lehet kinyírni. Kis biszbaszokon alig moccan (1-2 cm-es göröngyök), de 6-7 cm-es dolgokon és annál nagyobb akadályokon már elkezd mozogni. Nagy sebességnél isteni, szinte végig kimozogja a kátyúkat, gyökereket, köveket, és odatapasztja az ösvényre a kereket. Legnagyobb magasság amit ugrottam vele (kb. 70 cm), de nem koppan (75kg). Mentem keresztül combvastagságú farönkökön is vele, kajakra kimozogta. Tekerésnél alig pogózik alattam, bár úgy is tudom tekerni, hogy elkezdjen pogózni ha akarom.
Hátrány
Kategóriájában nincs hátránya. Nem mondhatnám azt sem, hogy nehéz. Bakker: 9-10 ezer forintért vesztegetik mindenhol, és használtan is ugyanolyan mint zsírúj korában!!! Vegyétek ha kell egy belépőszintű rugóstag.
Tapasztalat
Elpusztíthatatlan, kezelést nem igénylő örök darab! Ha ezt kinyírod akkor biztos hogy falbontó kalapáccsal odabasztál neki vagy 10-20-szor. Felfeléknél be lehet tekerni a rugót összenyomó állítógyűrűt és akkor meg sem moccan alattam (75kg). Teljesen kitekert gyűrűnél 75 kg-hoz pont fasza, de pld egy 90 kg-os ember alatt valószínűleg már a hangyafaszon átgurulva is beindulna :-)
Erre ajánlom
Hát össztelós bringába, ahol valami nagyon szar rugóstag van. Be lehet rakni kisebb helyett is, egy picit módosítva ezzel a geometriát. Szerintem még úgy is megéri megvenni, hogyha esetleg szarul szolgál akkor továbbadod egy ezressel olcsóbban.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mr.Downhill avatar
Mr.Downhill
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szépen néz ki 185-ös szemtávolság miatt húzósan be tudod rakni egy 165-ös helyére vagy 200-as helyett is be tudod rakni!! Szépen mozog..ugratásnál sokat felfog......lépcsőnél szépen csillapít.....letörésnél is király
Hátrány
mivel olaj csillapításos hidegben nem illik használni
Tapasztalat
Fasza teló!! Én 13ért(2004) mivel a rugóstag 2002-es évjárat és raktáron maradt még! Ride Bike-ban tucc venni! A 2004-es modell asszem 30körül van! De semmi különbség a kettő között!!! Nagyon fasza! Mindenkinek ajánlom akinek nincs sok píze viszont jó, erős, megbízható telót akar!!
Erre ajánlom
DH/FREERIDE
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.