Campagnolo Chorus hátsó váltó

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 70.000 Ft

Új Campagnolo Chorus 2X12 váltó
49.900 Ft
új árához képest: -29%

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Egy régebbi 10 sebességes típusát használom egy 10s record lánccal. Imádom.
Eddig a legszebben váltó váltóm a Chorus amim volt valaha is.
Rendesen feszíti a láncot, még kis tányér-kónuszon is.

Terhelés alatt is gyönyörűen vált, egybőr reagál, a lánc egyből átugrik és rá is harap a sorra.

Az egyik görgő 1 év után elkezdett picit nyikorogni de csak 10-20 kmént megszólal egy picit de semmi lényeges.

Egyszerű beállítani. felrakja az ember, befűzi a láncot, meghúzza a bowdent, utána már csaka  finomhangolóval tökéletsre kell állítani, ami csak 5 percet vesz igénybe.

 

Hátrány

Az ára. Újonnan nagyon drága a Chorus.

Erre ajánlom

országutisoknak edzeni versenyezni.

Ennyiért vettem
szettel vettem nemtudom.
Csatolt képek
Campagnolo Chorus  2009 hátsó váltó
Campagnolo Chorus  2009 hátsó váltó
Campagnolo Chorus  2009 hátsó váltó
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
fokozatszám:

11


 
váltókanál hossz:

Rövid


 
kompatibilitás:

11 sebességes Campagnolo rendszerek


 
lánc kompatibilitás:

Campagnolo 11 sebességes


 
váltótest:

Alumínium - kompozit


 
váltókanál:

Alumínium


 
színválaszték:

Fekete


tömeg:

186 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Chorus termékkel kapcsolatban: