- jó felületkezelése van, mintha szinterezve lenne, olyan műanyag tapintású
- egyelőre nem korrodáltak acél részei
- rugói erősek, működése határozott
- strapabíró, élt már meg egy jó nagy esést, de működik
- a váltó belső oldala acéllemez, ami elég gagyinak néz ki
- a váltógörgők sajnos csak siklócsapágyasok
Az ultrarövid kanalas változatot (SS) használom a 2008-as kiadásból. Nem szeretek feleslegesen költeni semmire, ezért ezt a Sora váltót vettem. Nem vártam tőle sokat az ára alapján, de kézbe véve érződik, hogy egy stabil darab, rugói erősek, működik is ahogy kell. 10 sebességes Campagnolo Veloce fékváltókarral és bovdenhúzás átalakítóval használom, 9-es Sram soron tereli a láncot teljesen szépen, én elégedett vagyok a teljesítményével. A felszerelést követő néhány kilométeren estem egy jó nagyot, kapott az aszfalttól, az acél váltótartó fül is behajlott, azóta talán egy picit jobban lötyög oldalirányban a váltókanál, de ez a működésén szerencsére nem látszik meg. Kinézetre lehetne mondjuk jobb, nem tetszik a bádog hátsó része, meg a váltógörgők is lehetnének iparisak, de ebben az árkategóriában ez nem elvárható. Terhelés alatt nem sűrűn váltogatok, de ez bírja azt is, ha kell, nem "gondolkozik".
Országúti, mtb, dh...mindenre, ha egy olcsó, de jól működő váltót szeretnél.