Shimano Tourney 2016 hátsó váltó

162 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.03.)
  • Listaár: 3.300 Ft

HASONLÓ hátsó váltó TERMÉKEK



136-150 (162 vélemény)
Rendezés

mocsok92 avatar
21 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
háthát... xD van ilyen neki? ja. ha beállítod normálisan hogy ne dobálja össze vissza a láncot, pezsgõt bontok neked. ;)
Hátrány
na szóval... olyan szar, hogy szó nincs rá. komolyan ha beállítod akkor vérprofi vagy! én tegnap jól megszívtam vele... 1/1 ben volt, és a küllõ bekapta a kanalat... hát... tõböl leszakadt az egész rakás szar...
Tapasztalat
zsíristenkirály. el ne hidd. :D
Erre ajánlom
leginkább senkinek semmire. borzalom.
Ennyiért vettem
bicóhoz volt...sajnos xDD
21 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bazsi avatar
Bazsi
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
NINCS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hátrány
Van, de sok!!!! 4 napja volt meg a bringa, mentem, a váltó felhajlott, rá pár nappal lelőtte magát. Elvittem a szervízbe, ott azt mondták, hogy ez azoknál fordul elő, akik a sárba használják. Én nem mentem arra. Nagyon kaki. Haverom megvette a bringát, ment 30-cal, felment a patkára, és neki akkor hajlott fel.
Tapasztalat
Szar az egész, semmire se jó
Erre ajánlom
A szőkéknek.
Ennyiért vettem
benne volt a bringába
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fincy avatar
Fincy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Elég csendes....Ebben ki is merült minden....Láncfeszítőnek jó...
Hátrány
Sárban nem forog összeszedi az összes sarat.Nem feszít rendesen sem előre-hátra sem oldalra.Kicsit nehéz beállítani hogy minden fokozat meg legyen benne.Ha rendesen belőtted még 20 km és full automata kezd lenni.Most az enyém is itt van de majd csinálok vele valamit.Attól azért félek hogy bevágódik a küllők közé,de ha az lessz majd a Trinity dupla XC felni lerendezi.
Tapasztalat
Ezt már leírtam...
Erre ajánlom
Láncfeszítőnek, utcai harcosoknak akik szeretik az automata váltót:D Amúgy XC-re nem meg semmi hasonnló semmi ugrás...felejtős
Ennyiért vettem
Adták a verdához...
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Alex530 avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jolnéz ki, olcsó, a 7. sebesség is jo, műanyag fogaskerékkel halkabb mint a fémmel (nekem legalábbis)!
Hátrány
Hát igen! A rúgó elég gyenge benne! Egy nagyobb ugratásnál már szakadna lefele. Sőt kis ugratásnál is esne le! És ha leveszem a kereket, ba**ott nehéz beállitani a váltót hozza, néha fél órát is tökölök vele!!!
Tapasztalat
Nem rossz, az áráért pont ilyenre lehet számítani sztem.
Erre ajánlom
Amire akarod, de naon-naon lazán. Ugyhogy asszem csak el a boltig, meg vissza, mert nem szereti a döcögést!
Ennyiért vettem
Bicóval volt
11 olvasó 36%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Milán avatar
Milán
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó.Jó ár-érték arányú.És elég gyorsan vált.
Hátrány
Műanyag.Nem bírja a sarat.
Tapasztalat
Elég jó.Megéri.
Erre ajánlom
Enyhe CC.
Ennyiért vettem
biciklivel volt
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Prox47 avatar
Prox47
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
semmi,az előny lenne ha nem létezne
Hátrány
az h létezik
Tapasztalat
nem ajánlom senkinek még cc-re sem mert erős tekerés közben nagyon nehezen vált ,ha vált akkor is pontatlan nem egyszer vertem be a térdem a teló vállába szal sztem egy rakás kaki,mondjuk én enyhe dirtre meg keményebb streetre használta de akkoris f0s sz@r köcsög gyártány birom a japó cuccokat de ez megszégyeníti bocs a sok trágárságért
Erre ajánlom
semmire max polcra mert nem mutat rosszul(nekem nem ez a féle van ami itt van a képen)
Ennyiért vettem
bringán volt sajnos
14 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vegaman avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ocsó de egyébként a világon semmi
Hátrány
csinálsz 3 bunny hoppot és szétesik átfordul , állítás lehetetlen, oldalra mozog ,dobálja a láncot mint egy állat szarul néz ki és hatalmas kb ennyi
Tapasztalat
ha egyszer szétesett utána már szart sem ér mert mindig szét fog esni elcsúszik a fokozattal utána meg lehetetlen beállítani 5 piros gumifasz :)
Erre ajánlom
SOHA SENKINEK SEMMIKOR komolyan mondom meg NE vedd!!!
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kamis avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
nincs...
Hátrány
van... mégpedig rengeteg. Kezdve azzal hogy az alsó undormány piros görgőről folyamatosan leesik oldalra a lánc, nehéz beállítani, könnyen elállítódik.
Tapasztalat
Most szereltem össze az új gépem, egyenként vettem meg minden darabját. Minden tökéletesen működött kivéve ez a rakás kaka. Sajnos teljesen kifogytam pénzből, így csak erre a szarságra maradt pénzem. Megvettem, mondván majd lecserélem, meg úgysem lehet annyira rossz... hát persze... Az alattam lévő vélemény teljes mértékben igaz, azzal a kivéltellel hogy nekem már az első napon szar volt és magától váltogatott fel le. Hegyen felfele a legjobb érzés mikor alig bírod nyomni és hírtelen levált vagyis megugrik a lánc... no comment... Most hogy volt pénzem, első dolgom volt hogy lecseréljem, vettem helyette egy Sram SX5-öt. Összehasonlíthatatlan.
Erre ajánlom
senkinek, semmire. Ez most komoly, olcsó húsnak híg a leve.
Ennyiért vettem
2000
11 olvasó 64%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Richy avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
....Szép a szine.fél évig jól vált.
Hátrány
fél év után pontatlan, majd úgy egy éves korában át vált automata-váltóba. Ja és a küllőket nem bírja,mert annál gyengébb!
Tapasztalat
Ha automata váltót akarsz akkor ez a neked való amúgy szar!!!! Mert nem elég pontos,nekem manuális váltó kell!!!! nem ilyen! Szerintem a Sram 3,0 sokkal jobb bánom hogy nem azt vettem. nem baj fater úgy sem szeret váltani ráteszem az övére ;)
Erre ajánlom
Aki lusta váltani vagy fakezű,na annak ezzel nem lessz gond.Elváltogat magának :)
Ennyiért vettem
3500
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

"campingbandita" avatar
"campingbandita"
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Pontos,ha országúton használjuk,lájtosabb terepeken is megállja a helyét.
Hátrány
Nem bírja a keményebb terepeket mivel csörög-csattog,nem elég feszes,ezért könnyen beugrik a küllő közé,sarat nem bírja,nekem pont most lehelte ki a lelkét!
Tapasztalat
Az öcsém deoréja sokkal jobb!Viszont drágább is.De sokkal pontosabb és jobban vált,csakis könnyebb felhasználásra vegyetek Tourney-t!De viszont városi szaladgálásra meg ne vegyetek ennél drágábbat,mivel ott meg fogja állni a helyét!
Erre ajánlom
Inkább városi közlekedésre,enyhébb túrákra!
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dark avatar
Dark
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
A kinézet.
Hátrány
MŰANYAG!!! Felcsapódot, majd nappal késöbb lelövődött. Nagyon szar!Csak 1 hétig használtam (100-150km)
Tapasztalat
Jobb a három éves SIS.
Erre ajánlom
Akinek sok pnze van váltót venni hetente! Egyébkeént szivatásra!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

haver avatar
haver
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
pozícionált
Hátrány
könnyen hajlik a papucs
Tapasztalat
én ugrattam vele 4-5-öt és beleért a küllőimbe...
Erre ajánlom
városi bicózás
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Robee avatar
Robee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
úgy vált mint M5-ös BMW-ben a hétfokozatú SMG, és mindezt olyan hanggal hogy a fél utca összerezzen töle. Irdatlan sokat kibír és olcsó.
Hátrány
Néha akkorát rúg váltáskor hogy az ember lába leesik a pedálról. Ha nincs jól beállítva, nem müködik minden fokozat. Terepen annyit ér vele a bicikli, mint a 70 éves szomszéd asszony múzeális értékü kétkereküje.
Tapasztalat
ár/érték versenyben szerintem verhetetlen
Erre ajánlom
Föleg azoknak, akik városban tekeregnek, terepre nem nagyon mennek.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KuszLee avatar
KuszLee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Hááááát, félre vált és ugrál a lánc(bár ez nem csak a váltó hibája), a Sz*r de működik a legjobb kifejezés rá.
Erre ajánlom
Városi tekergés, de csak semmi durvulás!!
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sajtüx avatar
sajtüx
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Tapasztalat
nekem ikólyenem van és sztem kurva jó városba!Terepen is megállja a helyét .
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

136-150 (162 vélemény)
Rendezés
 
típusszám :
  • RD-TX55
  • RD-TX35
  • RD-FT55
  • RD-FT35
  • RD-TZ50
  • RD-TY30
  • RD-TY21
  • RD-TY500
  • RD-TY300

 
fokozatszám:
  • 7/6
  • 6

 
rugóirány:

Top normal rugóirány


 
váltókanál hossz:
  • SS
  • GS
  • SGS

 
kompatibilitás:

Shimano


 
lánc kompatibilitás:

Shimano HG/UG


 
legnagyobb lánckerék:
  • 34 fog
  • 28 fog

 
legkisebb lánckerék:
  • 11 fog
  • 14 fog

 
max. első fogkülönbség:
  • 20 fog
  • 13 fog
  • egylánckerekes használatra (RD-FT55/FT35)

 
teljes kapacitás:
  • 43 fog
  • 34 fog
  • 28 fog
  • 17 fog

 
színválaszték:
  • fekete
  • ezüst
  • fekete-ezüst

 
további információk:

RD-TX75/TX55/TX35:

  • 7/6-fokozatú pozicionált SIS hátsó váltás
  • Pantograph váltógeometria Pontos, megbízható váltás.
  • Új 13/13 fogú váltógörgők
  • Alumínium külső terelőlap Felsőkategóriás megjelenés (RD-TX75)
  • Keréktípusú bowdenvezető görgő Kis erőfeszítést igénylő váltás (RD-TX75/TX55)
  • MEGARANGE áttétellel kompatibilis
  • MegaPulley görgő Attraktív megjelenés, hosszú élettartam és csendesebb működés
  • A láncfeszesség-állító csavar megkönnyíti a pontos beállítást
  • Kompatibilis 11 fogú hátsó lánckerékkel

RD-FT55/FT35:

  • Kevesebb karbantartás a megfelelő funkcióval Dupla rugós hátsó váltó Keréktípusú bowdenvezető görgő a bowdenelhajlás ellen Több mint 20%-kal könnyebb, mint a jelenlegi RD-FT30 (DATT:-70 g, ORSZÁGÚTI bilincs:-90 g, BMX bilincs:-80 g) (főleg a keréktípusú bowdenvezető görgő miatt) Elegendően alacsony profil, elegendő talajtávolság, hogy a hátsó váltó ne ütődjön hozzá akadályokhoz Frissített megjelenés (RD-FT55) Csereszabatos a 7/6-fokozatú SHIMANO MTB rendszerrel Kizárólag egyetlen első lánctányérhoz 11 fogú legkisebb lánckerékkel

RD-TZ20:

  • 6-fokozatú pozicionált SIS hátsó váltás
  • Pantograph váltógeometria Pontos, megbízható váltás.

RD-TY21:

  • 6-fokozatú pozicionált SIS hátsó váltás
  • GS/SS változat, közvetlen kapcsolat, standard/fordított sarukialakításhoz is alkalmas bilinccsel
  • Dupla rugós feszítés
  • 11 fogas váltógörgő: hosszú élettartam és csendesebb működés
  • Teljes kapacitás: 28 fog (SS), 34 fog (GS)
  • Színválaszték: fekete, ezüst

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.